Wpis z mikrobloga

Kupiłem 2 tygodnie temu rolety na wymiar w Domondo.pl i zapłaciłem przelewem błyskawicznym. Czas realizacji miał być 6-8 dni roboczych. W ciągu tych dwóch tygodni zero informacji, by zamówienie zaczęli chociażby wykonywać.

Wysłałem im w piątek maila z pytaniem: "kiedy będą rolety?" i dostałem dziś najlepszą odpowiedź od dawna:

najmocniej Państwa przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informacja o terminie dostawy zostanie do Państwa przekazana jak tylko otrzymamy informacje zwrotną to niezwłocznie ją do Państwa przekażemy.


Czy ktoś ma pomysł jak wymusić na nich jakąkolwiek reakcję większą niż 'pszykro mi, ale nie wiem'? Czy powinienem zacząć od wyznaczenia ostatecznego terminu realizacji umowy (zgodnie z art. 491 KC)?

#oszukujo #domondo #rolety
  • 7
@SwordPL: pewnie to nie zgodne z prawem, ale napisz, że jeśli nie wyślą zamówienia do końca tygodnia, to odstępujesz od zawartej umowy i domagasz się rychłego zwrotu pieniędzy z tytułu nie wywiązania się z umowy (6-8 dni roboczych).
@rawator: Tak, kupiłem Premium z termoizolacją i naprawdę to pomaga przeżyć upały. Trzeba tylko dobrze sobie okna wymierzyć i jak bierze się roletę bez ramek to dać z pół centymetra więcej niż inni zalecają: lekkie prześwity mam przy bokach.

Jeżeli idzie o montaż to kupiłem bezinwazyjne, bo nie mogłem w oknie wkręcać ¯\_(ツ)_/¯. I to się trzyma, okno da się otworzyć.