•  

    Może to ja sie tylko myle, ale jak widze te wspolne fotki i filmiki Angeli i Igora to az rzygam tecza, taki dla mnie to wielki fejk na pokaz. Mysle, ze obydwoje na tym straca. Byli atrakcyjni dla widzow w pojedynke, po krotkim romansie ale na dluzsza skale moga sie znudzic i sie ludziom przeje ich "romans", tak mysle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    #bigbrother

    •  

      @kum91: Mam dokładnie takie same zdanie! Ja rozumiem, że to jest ich czas i chcą na tym, jak najwięcej ugrać, ale przecież oboje mają sporo więcej do zaoferowania. Igor może iść w sport, (nawet niekoniecznie boks), bo ma o tym sporą wiedzę. Zresztą Angela, z tego co wiem też, plus jeszcze te podróże i fakt, że jest dość atrakcyjna fizycznie. Mogliby razem zrobić jakiś spoko projekt zamiast lansować się na eventach jakiś niszowych gwiazdeczek.
      A jeśli chodzi o romans, to też osobiście wolę oglądać Olka noszącego Madzię na barana nocą w Warszawie niż Igora całującego Angelę na rozkaz Pana Fotografa. To pierwsze mimo wszystko mi się bardziej prawdziwe wydaje.

      +: kum91
    •  

      @kum91: Ale ja lubię na nich patrzeć. Ślicznie razem wyglądają. Osoba Igora podkreśla jeszcze figurę Angeli. Jest drobiniejsza przy nim. Lubię jak Angela poskramia chamstwo Igora, jak wypowiada się z rozmysłem zamiast klepać byle co, o byle czym na instagramie. Co najważniejsze: widać, że się bawią tą sytuacją. Mam też wrażenie, że oni mają na siebie pozytywny wpływ i widać, że się zaprzyjaźnili.

    •  

      @Mainowy_sok: Ja nie twierdzę, że nic między nimi nie ma, bo tą chemię było widać już w programie. Tylko teraz trochę razi mnie to pozowanie.

    •  

      @kum91: a jak dla mnie to między nimi jest chemia i mega fajnie ich się oglądało razem właśnie w programie :) tu z tej znajomosci może wyniknąć coś o wiele więcej z uwagi na to, ze maja wiele wspólnych pasji, są do siebie podobni.
      @Zabajka: No ale z drugiej strony jak byłoby o nich cicho to tez by bylo zle. Oni maja się ku sobie ale wydaje mi się tez ze Igor zaraz wroci z jakimś projektem i obstawiam ze będzie jakaś walka:)

    •  

      @Zalogowalam_sie: Wiem, że musi być głośno, bo jak nie teraz to nigdy. Ale jednak rażą mnie te sztuczne ustawki. Życzę im żeby jak najszybciej ogarnęli jakiś fajny projekt i nie musieli się więcej tak sztucznie lansować :)

    •  

      @Zabajka: zgadzam się w 100% :) ja akurat te ścianki to rozumiem spoko ze pojawiają się na imprezach, ale z artykułem na pudełku i ich zdjęciami to ustawka śmieszna była ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Zalogowalam_sie: No to akurat było żenująco śmieszne. Tak jak i ten buziak wczoraj instruowany "jeszcze raz, jeszcze mocniej".

      +: kum91
    •  

      @Mainowy_sok widziałam Angele na żywo. Ona bez nikogo przy boku jest drobna, wręcz chudziutka. Tv ją pogrubila