Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Pierwszy tatuaż za mną.
    Ledwo wytrzymalem ból, ale udalo sie na jednej sesji pięciogodzinnej bez przerw.
    #tatoo #tatuaze

    odpowiedzi (226)

  • avatar

    #januszeolx #januszebiznesu #olx poranny ss od koleżanki XD

    odpowiedzi (49)

  • avatar

    Reklamowałem wczoraj telewizor w MediaExpert.
    Taka historia:

    Wchodzę do sklepu z pudłem z TV…jeszcze dobrze nie minąłem kas/obsługi klienta…już jakaś Pani krzyczy ile to ma cali?
    - 55" proszę Pani
    - To się powinno zgłaszać w serwisie przez stronę i przyjadą do domu.
    - (już wiem że mówi o serwisie producenta ale zapytałem) W jakim serwisie?
    - No w serwisie LG (pudło miałem po LG, w środku inny TV)
    - Ale wie Pani co to rękojmia prawda? Serwis producenta jej nie zrealizuje.
    Karpik, cisza.

    A jeszcze z 2 miesiące temu, większość sieciówek miała kontrole UOKIK w temacie podejśćia do reklamacj / rękojmi etc.

    Niecały miesiąc temu coś tam kupowałem, obok mnie małżeństwo reklamowało telefon (po raz 3), obsługa oczywiście usilnie próbowała wymusić zgłoszenie na Gwarancję, a nie rękojmię:
    Obsługa: Wiedza Państwo, na gwarancje będzie szybciej, zaraz naprawią i telefon będzie można dalej używać.
    Mąż: Widzisz Grażyna, oddajmy na gwarancję.
    Żona: No ale wie Pani, to już 3 raz oddajemy, a on ciągle nie działa, chciałabym sprawny telefon albo zwrot pieniędzy...
    Obsługa: Ale jak oddadzą Państwo na Rękojmie to długo trwa, nie wiadomo jak rozpatrzą etc.

    Poirytowany sytuacją, perfidnie podszedłem i dosyć głośno poinformowałem małżeństwo jakie prawa przysługują im z tytułu rękojmi, a jakie z tytułu gwarancji. Zapadła niezręczna cisza, Pani z obsługi czerwona na twarzy....

    Pamiętajcie Mirki i Mirabelki, rękojmia, zawsze :F.

    EDIT: Inną sprawą jest to, w jaki sposób sklepy prezentują kroki reklamacji na swoich stronach internetowych.
    Ogromne banery GWARANCJA SZYBCIEJ, RĘKOJMIA DŁUŻEJ etc Żeby się coś doklikać trzeba się trochę namęczyć :F.
    #reklamacja #rekojmia #mediaexpert
    pokaż całość

    odpowiedzi (95)