•  
    S..........1

0

Jakiego języka #programowanie uczyć się, żeby możliwie szybko znaleźć pracę w #it? Chodzi mi o język, którego opanowanie na w miarę najniższym poziomie da mi jakiś punkt zaczepienia w branży (bo i tak nawet w najpodlejszej robocie nauczę się wiele więcej, niż ucząc się samemu). Warto iść na jakieś bootcampy? Dodam, że mam wykształcenie średnie (nie studiuję), w sumie, to nie miałbym nawet problemu, żeby iść na jakiś darmowy/nisko płatny staż, ponieważ mam oszczędności. Co polecacie?

•  

Python + Django. Moim zdaniem i ze swojej praktyki. Plus dużo swoich projektów ciekawszych niż todo lista i inne pierdoły.

•  

@Socjopata321: COBOL, banki będą się o ciebie zabijać.

A tak na poważnie coś niszowego gdzie nie masz 400 CV na jedno miejsce juniorskie. Czyli nie webdev, python czy inny HTML.

Przesyt rynku jest taki że do kosza wyrzucamy z automatu: bootcampowców (bo wiadomo), ludzi bez doświadczenia (CRUD na githubie czy inny kalkulator to nie jest doświadczenie), samouków (sorry). Na staż mają szanse tylko studenci i to z dobrej uczelni (ostatni raz kiedy się im na coś przyda).

Jak mi nie wierzysz to przejrzyj historię tagów programowanie i pokrewnych to pytanie pada prawie codziennie.

•  

@Socjopata321: nie ma takiego języka, pozdro

•  

Komentarz usunięty przez autora

•  

@cppguy: zasadniczo na juniora szanse ma student, myślenie za tym jest że nie weźmie i nie pójdzie gdzie indziej po tym jak w niego zainwestujesz parę miesięcy. Czy to mądre czy nie to inna sprawa ale rekord w który jeszcze jestem w stanie uwierzyć to 800CV/miejsce. OFC ~101 i dalsze CV idą do kosza bo kandydat znaleziony.

•  

@cppguy: nie no, ciezej jest dostac prace programisty ale to co napisal ten gosc to jedno wielkie XD

juz widze jak na frontend deva zapraszaja tylko ludzi po matmie na uniwersytecie warszawskim XD

•  
      virtuti_stulejari

+1