Wpis z mikrobloga

#wroclaw @Darth_Gohan
Jade Grabiszynska do FATu, polowa ma #!$%@? w buspas. 3/4 ma #!$%@? w rozklad pasow przy al. Pracy (lewy w lewo, prawy na wprost) i jada z lewego na wprost, czesc stoi w tym miejscu na torowisku robiac drugi pas do skretu w lewo. Zapala sie zielone i dzieje sie #!$%@? totalny plus tramwaj hamuje dzwonkiem z oddali :D

Bylem jakis czas temu w #moskwa, poziom podobny...
  • 5
Z tego co kojarze, zawsze jak byl jakis konkretny dzwon na grabiszynskiej, to 99% szans ze to na skrzyzowaniu z aleja pracy.


@PurpleHaze: sam często skręcam w al. Pracy (łatwiej się przedostać np. do Odkryców) ale mówiąc szczerze... ten lewoskręt powinien zostać zlikwidowany (nakaz jazdy na wprost). Fakt, że wkurzy do ludzi z Al. Pracy (trzeba będzie odstać w korku jadąc Hallera), ale są inne możliwości dojazdu dl Al. Pracy (np.
@mirko_efekt to samo się dzieje wyjeżdżając z al. Pracy w kierunku FATu. Wcześniej dwa pasy były do skrętu w lewo, teraz jeden. Spory procent ludzi skręcających w lewo ustawia się dalej na prawym pasie wcinając się przed tych z lewego i jeszcze do tego się oburzając.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mirko_efekt: @PurpleHaze: @bachus: @elfo: prawda jest taka, że skoro tak bardzo zależało im na uspokojeniu ruchu i wydzieleniu tego pasa dla busów itp., to mogli już zrobić skrzyżowanie o ruchu okrężnym (komunikacja miejska przez środek ronda). Zdaje się, że to by było o wiele lepsze rozwiązanie dla tych chcących wjechać w Grabiszyńską z al. Pracy i vice versa. Tam naprawdę jest sporo miejsca na takie zmiany w infrastrukturze
@bachus: po zmianie świateł to kiepski pomysł. Poza tym to reklamują jako dojazd do Centrum Zajezdnia. @mirko_efekt: Na początku tak będzie. Staną z kontrolą i może coś się ludzie nauczą. Z zabawnych rzeczy. Dzisiaj byłem świadkiem na Krakowskiej jak jeden radiowóz zlapal dwóch ziomkow wyprzedzajacych ich po buspasie w stronę centrum. Co ciekawe minute później drugi radiowóz jechał (i co najgorsze wbili się od razu zamiast do końca rozjazdu dojechać)