Wpis z mikrobloga

@nigdy_nie_zylem 5tys km za mną od nowości, a mam go dopiero rok i mogę polecić. Moja pierwsza maszyna więc sporo przeszła że mną w tym 3 gleby. Nieźle go zajeżdżam czasem robiąc 100km na v-maxie. Gwarancja i serwis bezproblemowy, a musiałem już 2 razy korzystać (cieknący bak, dzwoniący tłumik). Koszt części do niego jest śmiesznie niskie problem natomiast z dostępnością niektórych bo to mało popularny model który wyszedł już z produkcji. Z
@Dobrohoczy: mam taki sam jak ty,
każda cześć pasuje z junak 901f bo to idealnie to samo niemal :)

Najgorsze w nim są plastiki pękające i trzeszczące.
U mnie probilemy jakiem iałem przez rok to:
cieknący bak
uwalony 2x wskaźnik paliwa (ten czujnuk w baku)
uwalony obrotomierz
pękła śruba mocowania silnika i strzeliłą mi w nogę XDDD. ale słabo na szczeście, nawet śladu nei miałem.
gasł jak był mokry/padał deszcz (ten
@Ulvarin nie pasuje dźwignia hamulca nożnego także robiłem ją chałupniczo. Największy problem był jak mocowanie tłumika puściło i tłumik odpadł. Dobrze że poprzedzał to hałas więc i tak hamowałem i gleba była przy 10/h . Do nich trzeba mieć dystans i wiadomo warunkuje cena.
@Dobrohoczy: a nie piszczy Ci przedni hamulec? Ja przerobiłem 3 pary klocków już i dopiero trzecie są ok dla mnie i nie piszczą same z siebie.
odkryłem że pasują z derbi senda a one są robione z lepszych materiałów i miekszej mieszanki.