•  

    orientuje sie ktoś w kosztach BMW E60 520D 525D 530D jak z : turbo, dwumasa , wtryski - jakie to koszty?
    #motoryzacja #bmw #e60

    •  

      @n3x337: a co? Masz zamiar kupić taką od niemca za 20 tysięcy z przebiegiem 189000?

    •  

      @n3x337 wysokie... Nie patrzę Ci do kieszeni, ale zadając takie pytanie nie stać Cię na ten samochód. Dwunasa z wymiana koszt ok.2500, turbo +/-1500(regen), wtryski od 500 w górę za sztukę, zawieszenie komplet przód na dobrych zamiennikach trzeba liczyć od 1000 w górę.

    •  

      ale zadając takie pytanie nie stać Cię na ten samochód.

      @AarturR: Oooo, poczułem się jak na forum Saaba ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ

      Chociaż Saabiarze na tym kończyli swoją wypowiedź, nie argumentowali w żaden sposób ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      @aksal89 ale taka jest prawda, trochę tych BMW się zrobiło i połowa uzyszkodnikow nie ma pojęcia o cenach części...

    •  

      @n3x337 w automacie nie masz dwumasa, wtryski można zregenerować, turbo to koko 600 zł regeneracja. Lepiej zwróć uwagę na konwerter , koło pasowe , dwulitówke odpuść, szukaj 3 litów. Tam silnikowo nic się nie dzieje, gorzej z elektroniką, im bardziej nawalone tych układów komfortu tym więcej awarii. Nie bierz z panoramicznym dachem, unikaj pakietu Comfort, choć świetna sprawa to psuje się.

    •  

      @AarturR: Ja to wiem i szanuję pełną odpowiedź ( ͡° ͜ʖ ͡°) śmieję się, bo szukając Saaba 9-5 googlałem frazą "Saab 9-5 koszty utrzymania" i połowa tematów wyglądała jak na elektrodzie - "jak pytasz to znaczy, że Cię nie stać, poszukaj sobie w starych tematach" XD

      +: AarturR
    •  

      @n3x337: mam 3.0d w E46 a to te same silniki.
      Dwumas + sprzęgło + przegub wału - 3000zł
      Dwie tuleje wahaczy i jakaś tam pierdoła - 450
      Koło pasowe + paski alternatora/klimy i rolki napinacza do nich + uszczelnienie wału korbowego - 1200zł
      Takie naprawy póki co mnie spotkały przez 2 lata użytkowania, podaję ceny części na najwyższej klasy zamiennikach. Fakt że muszę jeszcze po wakacjach świece żarowe ze sterownikiem wymienić to będzie kolejne ~600zł za części albo lepiej. No i do tego serwis olejowy też do najtańszych nie należy - 8l oleju, filtry itd - kolejne 600zł jak nie robisz tego na najtańszym badziewiu.

    •  

      @aksal89 to chyba daje im uczucie jakiejś kurwa wyjątkowości, że jeżdżą bardzo drogimi samochodami ich zdaniem xD Takiego samego raka dostaję gdy szukam czegoś do Volvo V40 bądź V50, a tam Janusze "hurr V40 to nie jest prawdziwe Volvo i nasraj se do ryja" xD