Wpis z mikrobloga

Mirki, chciałem sobie kupić w końcu swoją pierwsza konsole. Ale, że generalnie jestem zielony w te klocki nie wiem co wybrać. Czy ktoś może rzucić jakimś linkiem lub radą czym sie sugerować przy zakupie? xbox one czy ps4? czy np lepiej kupić spiraconego xboxa 360? Zależy mi na wersji z kinectem/move'em.


#konsole #ps4 #xboxone #pcmasterrace
  • 46
@adm126: Jak masz bardzo małe dłonie, lubisz kiedy lewy analog jest w najgłupszym miejscu jakie można sobie wyobrazić, lubisz hałas, lubisz wydawać dużo pinionszkuf, nie chcesz dostępu do mnóstwa gier w abo za grosze, lubisz kiedy promocje to z reguły darmowy motyw, nienawidzisz genialnych gier wyścigowych ale lubisz grać w exy dla ośmiolatków to Twoim naturalnym wyborem powinno być PayStation. W przeciwnym wypadku powinieneś wybrać Xboxa.
@robertx: EA Access było argumentem? Chyba coś się cumplu zwoje przegrzały ( ͡° ͜ʖ ͡°) Raczej był i jest to Game Pass. Nie znam osobiście nikogo kto opłacał EA Access na xboxa. A argumentów jest sporo więcej. Podsumowując, zakup ps4 to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
@Szyna1: głównie mi zależy na kinekcie/move, bo to jedyny argument jaki dociera do różowej xD rozumiem, że w tym game pass, nie znajdę takich klasyków jak gta, wiedzmin czy rdr2? Czym się w ogóle sugerować przy kupnie? aukcji np na allegro jest w piździec z dosyć rozbieżnymi cenami
@adm126: Chodziło Ci pewnie o Game Pass, ewentualnie Game Pass Ultimate. Kupujesz xbox live gold lub zwykły game pass w promce, po czym płacąc 4 ziko magicznie przemieniasz abo gold i zwykły game pass w game pass ultimate. Najlepiej od razu na 2 lata. Na PayStation takiej usługi nie uświadczysz. PayStation nie jest dla graczy tylko po to by Sony odrobiło straty z rynku smartfonów. Więc fanboje wpłacają im górę pieniążków