#anonimowemirkowyznania
Mirki, Planuję wrócić z #emigracja i poszukuję teraz pracy w PL.
Mam obecnie 32 lata, pracuję w londynie i zarabiam tutaj około 6500 gbp na miesiąc na rękę.
Jako że jestem programistą to udało mi się załatwić kilka rozmów przez skypa z firmami z krakowa i warszawy no i wydaje mi się że proponują zbyt niskie stawki bo jest to przeważnie 15, 16k brutto na UoP. Jedna firma zaproponowała 17k ale mówili że to są już widełki na leada i dają mi tyle tylko ze względu na bogate doświadczenie. Ale przecież na rękę to to nie jest nawet #programista15k tylko #programista10k.
Branża #bankowosc, technologia .NET. Czy serio w Polsce płacą seniorom tak mało?
#programista15k #programista20k #zarobki #praca #it #emigracja #csharp #dotnet
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
@AnonimoweMirkoWyznania: pytanie nie na temat ale ile zarabiałeś na początku jak się zatrudniłeś w Londynie? Pytam bo kolega szuka tam pracy w tym kierunku
@AnonimoweMirkoWyznania: to #programista15k to ściema wykopków. Musisz być mega dobry, operować wieloma technologiami i mieć dojebane projekty na koncie zeby dostawać więcej niż 15k na łape. No chyba ze B2B bez urlopów i takich tam. Jako .NET to w warszawie myśle dobijesz do 20k jako senior, w krakowie 16-18k jest osiągalne. Przy czym to 18k jakbyś trafił na zdesperowanych. Może w banku przy jakichś mega nudnych projektach i rekrutacji na wczoraj mozna dostać więcej, ale w ciekawych projektach Javowcom czy .Netowcom to będą oferować koło 15k brutto.
@AnonimoweMirkoWyznania: 20k powinieneś wyciągnąć, natomiast poszukaj lepiej pracy zdalnej w UK i potem wyjedź do Polski