• Wykop.pl
  • Wykopalisko 390
  • Hity
  • Mikroblog
  • Szukaj
  • Dodaj
  • Zaloguj się
    • lub
    • Zaloguj przez Facebook
    • Nie masz konta? Zarejestruj się.

Mikroblog :

• wszystkie wpisy
    • aktywne
    • gorące dyskusje
    • ulubione
    •  
      AnonimoweMirkoWyznania 4 mies. temu

+7

#anonimowemirkowyznania
      Mirki, Planuję wrócić z #emigracja i poszukuję teraz pracy w PL.
      Mam obecnie 32 lata, pracuję w londynie i zarabiam tutaj około 6500 gbp na miesiąc na rękę.

Jako że jestem programistą to udało mi się załatwić kilka rozmów przez skypa z firmami z krakowa i warszawy no i wydaje mi się że proponują zbyt niskie stawki bo jest to przeważnie 15, 16k brutto na UoP. Jedna firma zaproponowała 17k ale mówili że to są już widełki na leada i dają mi tyle tylko ze względu na bogate doświadczenie. Ale przecież na rękę to to nie jest nawet #programista15k tylko #programista10k.
      Branża #bankowosc, technologia .NET. Czy serio w Polsce płacą seniorom tak mało?

#programista15k #programista20k #zarobki #praca #it #emigracja #csharp #dotnet

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
      Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
      Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
      Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie

+: ni0bi, isee +5 innych
      • udostępnij
        • Facebook
        • Twitter
        • Link
      ‹ embed ›
      •  
        AnonimoweMirkoWyznania 4 mies. temu

0

Zaplusuj ten komentarz, aby otrzymywać powiadomienia o odpowiedziach w tym wątku. Kliknij tutaj, jeśli chcesz skopiować listę obserwujących

• udostępnij
          • Link
      •  
        patrol798 4 mies. temu via iOS

0

@AnonimoweMirkoWyznania: pytanie nie na temat ale ile zarabiałeś na początku jak się zatrudniłeś w Londynie? Pytam bo kolega szuka tam pracy w tym kierunku

• udostępnij
          • Link
      •  
        zapalara 4 mies. temu

+4