Wpis z mikrobloga

Szkolenie w toku, po małej przerwie idzie pełna para. Za mną samodzielne loty, strefy i pierwsze trasy, ładowania bez silnika. Zostało jeszcze trochę latania po trasach i egzamin. Gorąco polecam emocje przed pierwszym lotem samodzielnym, tego dnia nigdy nie zapomnę, ale poszło jak po maśle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rozpoczęcie przygody z lataniem to byla najlepsza decyzja w moim życiu. Spełniajcie swoje marzenia Mireczki!
Zapraszam do obserwowania tagu #odzeradoatpla
Stay tuned!
#lotnictwo
mattwoo - Szkolenie w toku, po małej przerwie idzie pełna para. Za mną samodzielne lo...

źródło: comment_BSZGtWi7V08ISAm6cyPp1MdiyEI0sURG.jpg

Pobierz
  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mattwoo: Gratuluję. Ale załóżmy, że już jesteś po egzaminie. I co dalej? Będziesz wynajmował samolot by od czasu do czasu polatac? Jakimi maszyny będziesz mógł pilotować?
@Rzeznik124: licencja PPL(A) uprawnia do latania samolotami tłokowymi jednosilnikowymi do 5700 kg masy startowej, także największe czym mogę poleciec (nie od razu ofc) to stary dobry AN-2. A dalej planuje się szkolić do licencji zawodowej, marzy mi się usiąść kiedyś za sterami boeinga czy innego airbusa, latanie dla samej przyjemności to za droga zabawa dla mnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@mattwoo: fajnie, że chcesz zostać pilotem zawodowym, podziwiam :)

A tak z ciekawości, długa droga jeszcze przed Tobą? Czy jak już będziesz miał zdane potrzebne egzaminy to łatwo zostać pilotem rejsowych smolotow ?
Ile masz lat i ile będziesz miał jak zaczniesz latać tymi airbusami ?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mattwoo: nie chce zniechęcać ale tak kilka lat temu trochę się zaczytałem w temacie latania i same licencję na zawodowstwo i wypadanie potrzebnych godzin to już koszt przewyższający dużo to co płacisz teraz i kwestia wylatania godzin
@mattwoo: Widzę, że siedzisz w temacie Mireczku, więc miałbym zadać pytanie, czy fakt, że niemal na wszystkich portalach (mniej lub bardziej wiarygodnych) pilotów opisuje się jako krezusów, bogaczy, elitę itp., połączony z tym, że w dzisiejszych czasach dostać kredyt na szkolenie jest dosyć łatwo (niskie stopy procentowe), przez co lotnictwo stało się dostępne dla klasy średniej, a w niektórych przypadkach nawet niższej, w odróżnieniu od tego, co było jeszcze kilka lat