Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Poprzedni właściciel obniżył zawieszenie. Wszystko super, bo auto mega wygląda, ale zapomniał o ponownej geometrii.

    Efekt?

    Tak wygląda nowa opona po zaledwie ok. 15tys. kilometrów.
    Uszkodzenia zrobiły się od strony wewnętrznej + tuleje i wahacze (tylna oś)

    Mówiąc najprościej, koła zamiast kręcić się, to po prostu szurały XD

    Dowiedziałem się o tym wszystkim na przeglądzie - diagnosta dziwił się, że jeszcze nie zajebałem dzwona.

    Gdy przejedżałem przez pasy lub białe linie, albo spadło troche deszczu, to losowo zarzucało tyłem (napęd na przód XD), ale myślałem, że to wina szerokiego kapcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Moja niewiedza mogła mnie zabić. Jak przypomnę sobie te wszystkie szybsze przejazdy nocą po mieście albo autostradą, to cieszę się, że moge napisać ten post ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    #samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa
    pokaż całość

    odpowiedzi (85)

  • avatar

    Na reddicie banują za wstawianie statystyk przestępczości w Stanach XDDD
    #reddit #usa #bekazlewactwa

    odpowiedzi (77)

  • avatar

    Ziomek z #usa mi wyslał info, że gruba akcja sie szykuje dzisiaj przy GroveStreet. Chodzi o jakis pociąg i motor.

    odpowiedzi (18)