•  

    Dziękuję #hive @Hive_pl, że wy naprawdę macie jeszcze rozum i godność zachęcać mnie powiadomieniami do polecania waszego produktu innym osobom. Co z tego, że odrobię to w miesiąc, jak i tak ponownie zabierzecie ludziom kredyty, które uczciwie zdobyli. Zrozumiałbym fakt, gdyby to były kredyty z kodów, które sami przyznawaliście w ramach akcji promocyjnej, ale przesadziliście, zabierając je osobom, które polecają Wasz produkt/usługę. Czuje się oszukany, nie tylko ja zresztą.

    Wołam @LubieKiedy, bo też jest jedną z najbardziej poszkodowanych osób.

    Wysłałem wczoraj w południe maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, jeżeli nie dostanę satysfakcjonującej odpowiedzi w ciągu kilku dni to będzie kręcona #afera. Tak jak SEO działało na Waszą korzyść, tak trzeba będzie trochę sytuacje odwrócić.

    Zapytam na zaś, czy można coś zrobić w takim przypadku? #prawo #pytaniedoeksperta

    źródło: hive_opinie.png

    •  

      @Manderigon: Tutaj plusują ci którzy chcą być wołani do #afera
      Chętnie kopnę bo to zjawisko z kodami jest niedopuszczalne. Realnie pracujesz dla nich nawołując im klientów po czym won :F

    •  

      @Manderigon: wczoraj zamieściłem szerszy wpis że zabrano mi kredyty, które dostałem za polecanie usługi Hive innym osobom, dziś dostalem powiadomienie z aplikacji, żebym polecał (✌ ゚ ∀ ゚)☞

      Ciekaw jestem czy to sprawa dla UOKIK za wprowadzanie w błąd bo jak widać na screenie OP-a kredyty miały nie mieć daty ważności. Mal wyglądał tak:

      Pragniemy przypomnieć, że polityka korzystania z kodów zniżkowych Hive jest ograniczona do określonych promocji o zdefiniowanym czasie trwania obejmującym dany obszar. Kody zniżkowe i rabaty są również ograniczone do jednego na danego klienta i dane konto, bez możliwości łączenia kilku promocji jednocześnie.

      Zgodnie z regulaminem firmy Hive, chcielibyśmy poinformować, że niektóre kody promocyjne wygasną ze skutkiem natychmiastowym.

      Nie wpłynie to jednak na Państwa konto i mamy nadzieję, że nadal będą Państwo aktywnie korzystać z hulajnóg Hive i cieszyć się wieloma przejażdżkami.

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: wykop.pl

    •  

      @Manderigon: Ja na Twoim miejscu przeliczyłbym to na złotówki i sądował się :D
      Niech giną dzbany

    •  

      @LubieKiedy mi też zabrali koło 300 punktów

    •  

      @Manderigon: to ich odpowiedź jak zapytałem, dlaczego dostałem maila o promocji, że za polecenie dostaje się 10 punktów skoro zawsze było 15 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      źródło: test.PNG

    •  

      @ZmiksowanaFretka: 13 czerwca przecież zmienili sposób naliczania z 10 na 15 kredytów, WTF.... czy oni wiedza w ogole co sie dzieje w ich systemie?

      odnośnie czego jest "nie bawimy się tylko staramy się pomóc" ?

    •  

      @LubieKiedy: Wydaje mi się, że nie wiedzą. picrel

      źródło: tataat.PNG

    •  

      @ZmiksowanaFretka: nie wierzę. Widać, że panuje totalna dezinformacja w firmie

    •  

      @Manderigon: nawet jeśli masz rację, że będzie afera to poczekaj do oficjalnej odpowiedzi i wtedy kręć Małysza.
      Teraz traktujesz wykopbudowlany jako środek przymusu, a to jednak ma być tuba.
      A za to, że musisz poświęcać swój czas w prostowaniu ich błędów i aby ponownie przekonać CIEBIE - TEGO KTÓRY PRZEKONYWAŁ INNYCH osoba odpowiedzialna za tę decyzję / jej przełożony powinien zdobyć się na telefon, wyjaśnić, przeprosić i dorzucić bonus wprost proporcjonalny do chęci ugaszebia tej afery ;)
      A jak nie to... Wiecie co z nimi zrobić? Karpatia here i come ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @smiechsnajpera: afera jeszcze się nie zaczęła ( ͡° ͜ʖ ͡°) Najpierw próbuję wyjaśnić sprawę mailowo, a jak nie dojdziemy do porozumienia to będziemy myśleć dalej co robić. Na pewno z hukiem ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @ZmiksowanaFretka: gdzie z nimi rozmawiałeś, na priv?

    •  

      @rybsonk: ta, tylko tam mi odpowiadali. Teraz odsyłają do formularza: https://www.ridehive.com/contact-pl

    •  

      @Manderigon: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      źródło: IMG_0834.GIF

    •  

      @Manderigon: wykorzystałeś system rozdając na lewo i prawo kody na wykopie a teraz kręcisz aferę xD Ten system polega na polecaniu HIVE znajomym, a nie byle komu byle tylko nabić sobie darmowe przejazdy do końca życia xD

    •  

      @Manderigon: kurwa ja juz po pierwszej aferze z nimi na wykopie stwierdzilem, ze w zyciu nie skorzystam z ich uslug! Nawet mi cie nie zal

    •  

      @Adams_GA: ograniczenie limitu poleconych do trzech lub inny, dowolny i równie prosty sposób załatwiłby sprawę. Tylko czego my oczekujemy, jak podstawowy ich system ledwo co daje radę. Swoją drogą znajomi czy nieznajomi - zwerbowałem im ponad 1200 osób, które mogły/nadal mogą im przynieść zysk.

    •  

      zwerbowałem im ponad 1200 osób, które mogły/nadal mogą im przynieść zysk.

      @Manderigon: nic im nie zwerbowałeś bo te osoby skoro wzięły link od Ciebie były zainteresowane tym tematem i równie dobrze mogły skorzystać z ogólnodostępnego kodu dla wszystkich, a nie Twojego indywidualnego. Ale to tam pomijam.

    •  

      @Adams_GA: nie znasz mojego systemu/sieci poleceń, nie wiesz jak on działa, co oferuje, ile tłumaczy, ale to tam pomijam ¯_(ツ)_/¯

    •  

      @Manderigon: nie mniej, skracając moją główną myśl, oszukałeś system i dziwisz się, że marka temu zapobiegła.

    •  

      @Adams_GA: nie oszukałem systemu, bo nie mam bladego pojęcia w jaki sposób on ma działać, nie jest to nigdzie sprecyzowane. Werbując osoby przynoszę zysk firmie i do tej pory byłem przekonany, że wszystko idzie zgodnie z myślą firmy. Przelicznik jest prosty i opłacalny - jedna osoba, która może korzystać z hulajnóg przez długi okres czasu oraz 1200 nowych klientów, których nadal przybywa.

    •  

      @Adams_GA: jeżeli firma uznała to za nadużycie to powinni jasno poinformować o tym, że proces werbowania osób poleconych powinien wyglądać inaczej, zmienić cały system, a następnie przeprosić i się dogadać. Ale łatwiej odebrać ludziom kredyty i siedzieć cicho

    •  

      @Adams_GA: ale ludziom bardziej się opłacało użyć kodu @Manderigon: ponieważ jeśli się rejestrowałeś z ich kodów które Hive dawało na mieście to dostawałeś tylko 20 kredytów, a od znajomego dostawałeś aż 32 wiec mogłeś pojeździć za darmo 25 minut, a nie tylko 13.
      Nie można się wiec dziwić ze ktoś szukał kodu od innego użytkownika.

    •  

      nie oszukałem systemu, bo nie mam bladego pojęcia w jaki sposób on ma działać
      wykorzystałeś jego słabość, sam wskazałeś że proste ograniczenie załatwiłoby sprawę, czyli zdajesz sobie sprawę że system ma lukę.

      Przelicznik jest prosty i opłacalny - jedna osoba, która może korzystać z hulajnóg przez długi okres czasu oraz 1200 nowych klientów, których nadal przybywa.

      @Manderigon: opłacalny może dla Ciebie, na pewno nie dla tej firmy bo gdyby tak było to nie robiliby z tego problemu. Ale tutaj wchodzimy na pewien poziom dywagacji i obliczeń potencjalnych przychodów przy różnych scenariuszach, w który nie chce mi się wchodzić o 3 w nocy. IMHO 1200 nowych osób, które pojawiły się przez powiedzmy 600 użytkowników (2 na osobę) dałoby im większe zyski niż 1200 nowych osób, które pojawiły się przez 1 osobę.

      a następnie przeprosić i się dogadać.
      z całym szacunkiem to co próbujesz robić jest mega słabe. Straszenie UOKIK, straszenie aferą na wykopie, a to wszystko właśnie po to żeby się "dogadać" i móc pojeździć za darmo na hulajnodze. Mocne. Szczerze? To ja raczej bym się zastanawiał czy ewentualnie HIVE nie ma tutaj roszczeń odszkodowawczych w stosunku do Ciebie. Pewnie słabych z uwagi na luki w regulaminie, nie mniej jednak naraziłeś ich na szkodę.

    •  

      wykorzystałeś jego słabość, sam wskazałeś że proste ograniczenie załatwiłoby sprawę, czyli zdajesz sobie sprawę że system ma lukę.

      @Adams_GA: wskazałem propozycje rozwiązania, gdy próbowałeś mi wcisnąć, że to jest możliwa luka w systemie.

      z doświadczenia wiem, że z oszustami się nie dogaduje i z całym szacunkiem to co próbujesz robić jest mega słabe. Straszenie UOKIK, straszenie aferą na wykopie, a to wszystko właśnie po to żeby się "dogadać" i móc pojeździć za darmo na hulajnodze. Mocne. Szczerze? To ja raczej bym się zastanawiał czy ewentualnie HIVE nie ma tutaj roszczeń odszkodowawczych w stosunku do Ciebie. Pewnie słabych z uwagi na luki w regulaminie, nie mniej jednak naraziłeś ich na szkodę.

      Na pewno, będę płacił odszkodowanie za to, że zwerbowałem im multum nowych osób i rozpromowałem markę, litości. Zapomniałeś się chyba przelogować na firmowe konto xD

    •  

      Zapomniałeś się chyba przelogować na firmowe konto xD

      @Manderigon: dodałeś tag #prawo więc jako osoba związana z tą dziedziną odpowiadam. Ty za to usilnie starasz się bronić, że nic nie zrobiłeś i już momentami jest to nawet groteskowe, gdy wszyscy wiedzą, że wydymałeś system żeby móc za darmo jeździć hulajnogą. Zresztą sam napisałem, że roszczenia są słabe, ale weź pod uwagę, że jak zaczniesz rozkręcać aferę i naruszać ich dobre imię to sprawa może się już zrobić poważna. To jest moja dobra rada po godzinach pracy i za darmo. Mnie tam nie musisz ściemniać, że nie wiesz że to jest luka w systemie ot tak załatwiłeś po prostu 1200 osób, luzik. Sam zresztą piszesz

      nie znasz mojego systemu/sieci poleceń, nie wiesz jak on działa, co oferuje, ile tłumaczy, ale to tam pomijam
      Więc nie zgrywaj biednego chłopaczka, który im znalazł 1200 klientów, a teraz zła firma chce go wyzyskiwać.

      Wiesz, to trochę tak jak są błędy cenowe w różnych sklepach internetowych. Masa polaczków kupuje je, wiedząc że to jest błąd sklepu, a potem jak sklepy to anulują to HURR DURR gdzie moje zamówienie, UOKIK ratuj. No nie, nawet w UOKIK nie pracują debile

    •  

      @Adams_GA: Biorąc pod uwagę, że faktycznie jest to błąd w systemie, nadal próbujesz mi wmówić, że wiedziałem o nim od początku. Zrozum, że dla mnie i dla wielu innych użytkowników taki system poleceń był i jest całkiem normalny. Firma nie przewidziała tego, że użytkownik będzie w stanie nastukać tylu poleconych, a użytkownik nie wiedział, że wykorzystuje system, bo skąd niby ma to wiedzieć. To nie jest wcale oczywiste. Cały system został źle zaprojektowany, a część użytkowników, w tym ja nieświadomie to wykorzystała. Nie w porządku jest natomiast to, że kredyty zostały nam odebrane, a wyjaśnienia w mailu napisane tak ogolnikowo, że do tej pory nie znam oficjalnego, konkretnego powodu ich odebrania. Jak się popełnilo błąd to jego efekty trzeba przyjąć na klate, a sam błąd naprawić.

    •  

      IMHO 1200 nowych osób, które pojawiły się przez powiedzmy 600 użytkowników (2 na osobę) dałoby im większe zyski niż 1200 nowych osób, które pojawiły się przez 1 osobę.

      @Adams_GA: Dałoby im wieksze, ale koszta.
      Zakładając, że 600 użytkowników poleci swoim 2 znajomym usługę, to znacze, że 600 też dostanie po (10minut) więc wyjeżdzą te minuty przy okazji bo pewnie są z miasta, którym działa Hive, co doproawdzi to do większego zużycia sprzetu oraz wyjeżdzenia energii, czestszego doładowywania i serwisowania przez osoby, które je zbierają.

      Tu @Manderigon nawet jakby zebrał 15000 kredytów (czyli ~25 godzin) to myślisz, że to by wyjeździł? Zakładam, że nie.
      Ja zbierałem te kredyty bo chciałem wykorzystać trochę kiedys przy okazji wizyty w mieście gdzie działa Hive.

      Sam kiedyś stworzyłem inicjatywę zaproszenia Hive do Trójmiasta oraz nawet zorganizowałem rozdajo, w którym to była do wygrania pizza oraz zorganizowałem 3 inne rozdajo, gdzie były do wygrania za każdym razem po 2 bilety VIP do kina, po to by rozreklamowac mój tag #kodyodlubiekiedy gdzie tak naprawdę ponad 90% wpisów dotyczyło zazwyczaj samego Hive.

      Nie ma żadnej luki w regulaminie czy systemie i przesadzasz zarzucając @Manderigon , że jakąś wykorzystał.

      Dam przykład siebie - tu masz moje wpisy które pisałem również o hive i w żadnym to nie wkleiłem swojego kodu. We wpisie brzmiało to tak

      jak ktoś nie ma konta to zapraszam na PW to wyślę 32 kredyty na start.

      Więc tak, mireczki na wykopie do mnie pisali wiadomość i im wysyłałem, przestrzegałem również ten wykopowy regulamin.
      Samo Hive odpowiadało pod moimi wpisami, że np kod ogólnodostepny jest ważny i potwierdzają, ze działa.
      ----
      Z innej beczki, 2 miesiące temu Hive zbanowało sporo użytkoników i przez jak nazywali "zabezpieczenia antyfloodowe" skasowałą częsci użytkowników cześć kodów, choc chyba o ile dobrze pamietam, to te z poleceń raczej nie. Nie mam pewnosci bo mi konta nie zablokowali ani nic nie zabrali z powodu jakbym miał coś zrobić źle.

      Jedyny jaki mają "feature" z innymi programami poleceń, jest taki, że np u konkurencji dostajesz swój bonus z polecenia, dopiero gdy osoba, która odbędzie swoją pierwszą jazdę.
      W Hive trzeba było się zarejestrować
      podać dane
      ,potwierdzić konto
      dodać kartę do płatności (gdzie pobierali równowartość 5 euro)
      a także mieli zabezpiecznie takie, że nie mogłeś użyć tej samej karty debetowej na innym nowozałożonym koncie. Raczej to świadome działanie gdy dali specyfikację do IT na program poleceń.
      Firma Tier (również od hulajnóg ale działająca poza terenami Polski) również korzystałą z tego samego systemu poleceń frontend.fleetbird.eu ale raczej mieli to tak ustawione, że osoba polecająca dostawała bonus, gdy dopiero ktoś odbył swoja pierwszą jazdę.

    •  

      Dam przykład siebie - tu masz moje wpisy które pisałem również o hive i w żadnym to nie wkleiłem swojego kodu. We wpisie brzmiało to tak

      @LubieKiedy: no nic dziwnego skoro taki wpis wyjebałaby Ci do kosza moderacja za SPAM.

      Sam kiedyś stworzyłem inicjatywę zaproszenia Hive do Trójmiasta oraz nawet zorganizowałem rozdajo, w którym to była do wygrania pizza oraz zorganizowałem 3 inne rozdajo, gdzie były do wygrania za każdym razem po 2 bilety VIP do kina, po to by rozreklamowac mój tag #kodyodlubiekiedy gdzie tak naprawdę ponad 90% wpisów dotyczyło zazwyczaj samego Hive.
      I czy uważasz, że to normalne? Bo dla mnie nie. Te kody są po to żeby skorzystać z nimi z danej usługi przez Ciebie oraz Twoich znajomych, a nie 1200 randomów z neta, którym jeszcze rozdasz pizzę. No bez jaj.

    •  

      no nic dziwnego skoro taki wpis wyjebałaby Ci do kosza moderacja za SPAM.

      @Adams_GA: więc jak widzisz miałem brałem pod uwagę to by spełnić zasady obu serwisów/usług

      I czy uważasz, że to normalne? Bo dla mnie nie. Te kody są po to żeby skorzystać z nimi z danej usługi przez Ciebie oraz Twoich znajomych, a nie 1200 randomów z neta, którym jeszcze rozdasz pizzę. No bez jaj.

      @Adams_GA: Ok, według Ciebie to nie jest normalne. DLa Hive było skoro tak chcieli bym im zaimplementowano system programu poleceń.

    •  

      DLa Hive było skoro tak chcieli bym im zaimplementowano system programu poleceń.

      @LubieKiedy: jak widać nie było skoro zabrali wam kredyty. Z mojej strony EOT, wykorzystaliście lukę w systemie, działaliście wbrew celowi promocji (której celem było wypromowanie HIVE i skorzystanie z niego wśród ZNAJOMYCH) i teraz próbujecie HIVE nastraszyć aferami na wykopie etc. żeby jednak te kredyty zachować. IMHO mega słabe, nie chce mi się ciągnąć tej dyskusji, co miałem powiedzieć to powiedziałem, adios.

Gorące dyskusje ostatnie 12h