Wpis z mikrobloga

Wypadek Tesli w Moskwie. https://m.tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/content/2019811010-dwpqB.html Auto, podobno na AP(1) uderzyło w lawetę która częściowo wystawała z pasa awaryjnego. Po pewnym czasie auto się zapaliło(2). Widowiskowy filmik jak już się dobrze jarało: media będą miały pożywkę...

Pasażerów i kierowcę wyciągnięto przed pożarem.

(1) Ale widać wyraźnie że hamuje przed, więc albo AEB zadziałał albo kierowca zareagował.
https://tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/content/2019811010-dwpqB.html/player/

(2) W okolicach przedniego nadkola od strony kierowcy w Modelu S i X jest wymiennik ciepła/klimatyzacji/ogrzewania. Niejedną Teslę już po wypadku zapalił (i dopiero od tego zajmuje się ewentualnie akumulator jak pozwolą autu się palić dłuższy czas) ale oczywiście winę media zwalają zawsze na ogniwa li-ion nawet jak winna jest instalacja elektryczna/12V.
Ogólnie projekt zaczerpnięty z aut spalinowych w których ginie w szumie statystyki pożarów. Ale nie u Tesli...
Model 3 projektowali już samodzielnie nie ma takich problemów.

#tesla #wypadek #moskwa #pozar #fud #prasa
Pobierz anon-anon - Wypadek Tesli w Moskwie. https://m.tvzvezda.ru/news/vstraneimire/content/...
źródło: comment_DC1q7zZKEcuy4QwBes8sE86J4HznOomk.jpg
  • 10
@100mph: Jaki najbardziej "niebezpieczny element"? A gdzie ma być klimatyzacja/ogrzewanie jak nie z przodu gdzie jest chłodnica? Gdzie akumulator 12V? Po prostu w Tesli jak projektowano S'kę to była to jeszcze mała firma i gdy skupiano się na mięsku czyli akumulatorze li-ion i napędzie elektrycznym to zastosowano sprawdzone rozwiązania z aut spalinowych w reszcie elementów.
A te; w aucie którym nie ma już paliwa, gorącego wydechu itd. i pożarów jest stanowczo
Pobierz anon-anon - @100mph: Jaki najbardziej "niebezpieczny element"? A gdzie ma być klimaty...
źródło: comment_b5d1RyvJqWn7CozRGgnEVZ4H0MdZ05yp.jpg
"the Tesla driver saying he had failed to see the vehicle with which he collided. Asked in a video published on REN TV website if he was using an Autopilot self-driving system, driver Alexei Tretyakov said he was in a drive assistance mode in which he was still holding the steering wheel. Tretyakov said was driving at around 100 km (62 miles) per hour -- the speed limit -- when the car