•  

    Blackpill essentials odc 1

    Ostateczna demaskacja i wyjaśnienie normickich mitów, stereotypów i innych bajek wciskanych nam przez społeczeństwo.
    Wielu z was chyba zaczyna zapominać czym jest blackpill, warto więc przypomnieć czym jest.
    Będzie 10 odcinków z 10 różnymi punktami, popartymi badaniami, więc jak ktoś chce mieć pełną listę to może mnie obserwować i mieć pełną listę badań przydatnych to wyjaśniania normanów.

    1. Atrakcyjność jest uniwersalna i całkowicie mierzalna.
    https://doi.org/10.1371/journal.pone.0001201
    2. Potrzeba mniej niż sekundy żeby ocenić czy ktoś jest atrakcyjny
    http://psych.nyu.edu/pelli/pubs/brielmann2018aesthetics.pdf
    3. Nawet noworodki potrafią ocenić atrakcyjność. Z umiejętnością oceniania atrakcyjności człowiek się rodzi, a nie jej się uczy. Gusta są genetyczne.
    https://www.newscientist.com/article/dn6355-babies-prefer-to-gaze-upon-beautiful-faces/
    4. Rodzice lepiej traktują dzieci atrakcyjne niż dzieci nieatrakcyjne.
    https://www.nytimes.com/2005/05/03/health/ugly-children-may-get-parental-short-shrift.html
    5. Atrakcyjni ludzie dostają mniejsze wyroki
    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/j.1559-1816.1980.tb00715.x
    6. Bycie atrakcyjnym w okresie dojrzewania jest powiązane z wyższymi zarobkami
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23717520
    7. Atrakcyjni ludzie chętniej wierzą w fenomen sprawiedliwego świata
    https://doi.org/10.1177%2F0033294118763172
    8. Atrakcyjni mężczyźni są uważani za zabawniejszych mimo że niekoniecznie takimi są.
    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191886912005028
    9. 70% kobiet odrzuci mężczyzne bazując tylko na wyglądzie
    https://thetab.com/uk/2016/11/16/women-shallow-men-comes-judging-people-looks-says-research-25773
    10. Miłość "od pierwszego spojrzenia" dotyczy tylko ludzi atrakcyjnych
    https://www.psychologytoday.com/us/blog/meet-catch-and-keep/201801/is-love-first-sight-real

    Zaprosiłbym do dyskusji takich ludzi jak @Strzelec_Kurpiowski @Zelber @BloodyMassacre26 @NoMercyIncluded ale generalnie tu nie ma o czym dyskutować bo wszystko jest wyjaśnione.
    Na argument że wiele z tych badań nie ma dużej wartości naukowej odpowiadam zawczasu - lepsze to niż anegdotki o koledze normika albo to że komuś się udało. Tym bardziej że większości z tych badań i artykułów nie zdyskredytujecie ze względu na metodologie bo jest całkowicie legitna.

    #ciekawostki #przegryw #blackpill #zwiazki #seks #niebieskiepaski #rozowepaski #rozwojosobistyznormikami #redpill #nauka #tinder #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #takaprawda #psychologia

    źródło: i.redd.it

    •  

      @Bochun:

      Co ty gadasz weź się za siebie przegrywie haha

    •  

      @Bochun: Punkt 7 to podstawa wyjaśnienia normickich spierdolin i wysrywów.
      Jak jesteś fizycznie atrakcyjny to przyciągasz lochy ale nie zdajesz sobie sprawy że to twój wygląd załatwia za ciebie robotę, bo wydaje ci się że lochy lecą na twój charakter, pasje i inne gówna.
      Dlatego potem normictwo wciska takie wysrywy typu „bo musisz mieć pasje i fajny charakter”.

    •  

      @Bochun: Ale treści artykułów dostępnych za paywallem to dostarcz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Bochun: Tak naprawdę wszystko sprowadza się do tego że w kwestiach kopulacji i rozpłodu niczym się nie różnimy od zwierząt, te same prymitywne instynkty nami rządzą a wszystkie pierdololo o miłości itd. to tylko mechanizmy obronne przed brutalną prawdą. W skrócie każdy chce dokonać reprodukcji z partnerem o możliwie jak najlepszych genach, a jakość genów oceniamy przez wygląd. Wszystkie pozytywne zachowania wobec ludzi atrakcyjnych i negatywne wobec nieatrakcyjnych mają na celu promowanie dobrych genów i ułatwianie im życia, kopulacji i rozmnażania się celem ewolucyjnego postępu i analogicznie przeciwnie wobec nieatrakcyjnych.
      U ludzi dochodzi jeszcze kwestia że lochy - dysponując ludzką inteligencją - wykształciły strategię omamiania tzipą i udawania miłości wobec nieatrakcyjnych samców celem wydojenia ich z zasobów koniecznych do wychowania potomstwa spłodzonego z atrakcyjnymi samcami (alpha fux beta bux).

    •  

      @Bochun:

      Tak gust jest w genach zapisany, ale i w tym są różne anomalie i ktoś może gustować w kimś "nieatrakcyjnym" (dla reszty)

      Pozostałe jest dosc przykre bo tyczy się wszystkich

      Masz badania kto jest atrakcyjny a kto nie i z czego to wynika, czemu dana cecha jest atrakcyjna a inna nie?

      I napisał byś coś o mężczyznach, że oni też się tak zachowują, a nie tylko kobiety

    •  

      @BloodyMassacre26:

      pokaż mi atrakcyjną dziewczynę która gustuje w brzydkich, a przystojni ją odpychają xD

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla: przecież wiele tych kobiet ma dzieci z własnymi mężami

      One puszczając się z Chadami nie robią tego by mieć dzieci, inaczej by się nie zabezpieczaly

    •  

      @Lake_Titikaka:

      Brzydkich?

      Jeśli ona gustuje w takich którzy jej się podobają, znaczy - prawda w tekście się zgadza.

      To że dla innych ten typ będzie atrakcyjny albo nie - to inna kwestia

      Niby jak atrakcyjność jest uniwersalna skoro ludzie się różnią wyglądem?

    •  

      @BloodyMassacre26:

      okej, po dłuższym zastanowieniu jest jedna taka grupa: ćpunki, nie tylko harde ale i te rekreacyjne są często ładnymi alternatywkami i puszczają się w sumie z byle kim byle była przy nim dostepność i atmosfera piguł i innych proszków. One rzeczywiście to HOBBY lub PASJĘ stawiają na pierwszym miejscu.

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla: dla większości ludzi tak jedynak są ludzie trochę wyżej w ewolucji i patrzą na charakter bo imponuje im rozum w równym stopniu co wygląd

    •  

      @BloodyMassacre26:

      Po 1 ludzie parują się względem swoich możliwości. Nie każda dziewczyna wygląda olśniewająco, więc sama w głowie, albo życie weryfikuje jej możliwości.

      Po 2 ludzie wytworzyli sobie głęboki mechanizm cope'u w związku z tym i wmawiają sobie np. że mimo że partner nie jest najładniejszy to chociaż jest miły i inteligentny xD

      Aha i nie gówno szerloku, mimo że ludzie różnią się wyglądem, to jednak są osoby uniwersalnie uważane za bardzo atrakcyjne.

    •  

      @BloodyMassacre26 patrzysz na charakter dopiero jeśli wygląd będzie odpowiedni. Jeśli ktoś Ci się nie podoba srasz na jego charakter zarówno jako facet jak i kobieta.

    •  

      @Lake_Titikaka: mi się spodobał typ który w ma krzywy kręgosłup do tego stopnia że ma brzuch wypchnięty do przodu, i inne schorzenia, depresję (ciął się) a to dlatego że w rozmowie z nim czułam jakbym wkraczała na wyższy poziom.
      Typ inteligentny i oczytany, wpadł na kawe do znajomka i rozmawialiśmy na różne tematy związane ze światem ale nie tak jak normik z normikiem

      Raczej jak naukowiec że studentem

      Świetne przeżycie, jakby czytało się niezwykłą książkę

    •  

      @Lake_Titikaka: mi się spodobał typ który w ma krzywy kręgosłup do tego stopnia że ma brzuch wypchnięty do przodu, i inne schorzenia, depresję (ciął się) a to dlatego że w rozmowie z nim czułam jakbym wkraczała na wyższy poziom.
      Typ inteligentny i oczytany, wpadł na kawe do znajomka i rozmawialiśmy na różne tematy związane ze światem ale nie tak jak normik z normikiem

      Raczej jak naukowiec że studentem

      Świetne przeżycie, jakby czytało się niezwykłą książkę

    •  

      @Bochun: > wysrywy przegrywa XDDDDDD słuchaj, bo to 100% prawda, mam kolegę z mordą jak rozrzutnik do gnoju, biedny, że ledwo mu starcza na jedzenie, śmierdzi od niego, a rucha modelki victoria’s Secret, bo ma zajebisty charakter. Wiec weź się za siebie, a nie jakieś chujowe badania podsyłasz. Życie to nie tylko nauka XDDDDDDDDDDDD

      źródło: 98F9BF14-5B33-4DD0-B6A5-1A6A60A513C3.jpeg

    •  

      @BloodyMassacre26: Ludzka inteligencja i świadome myślenie to ciekawy fenomen. Dzięki niemu wykształciliśmy np. antykoncepcję która pozwala lochom grzmocić się z chadami bez robienia z nimi dzieci. Nie zmienia to faktu że instynkty reprodukcyjne loch dalej pociągają je do kopulacji z chadami a gdyby antykoncepcji nie było to obserwowalibyśmy zapładnianie przez chadów na masową skalę i wychowywanie przez beciaków. Już dziś widzimy setki madek p0lek które dały dupy jakiemuś oskarkowi a potem szukają frajera z hajsem.

      Lochy mają dzieci z mężami z tego samego powodu - antykoncepcja okłamuje ich biologiczne instykty, bo normalnie po bolcowaniu zachodziłyby w ciążę. Normalnie lochy potrafią pójść na kompromis i urodzić bombelka beciakowi mając już dzieci z chadem jeśli beciak zgadza się utrzymać je wszystkie. Organizm lochy jest jednak zdezorientowany przez antykoncepcję, lochy rodzą potem dzieci beciakom bo ich czas reprodukcyjny ucieka a poza tym chcą przykuć beciaka do siebie. Nie zmienia to faktu że lochy NIE PRAGNĄ ANI NIE KOCHAJĄ beciaków.

    •  

      @BloodyMassacre26:

      ale odróżniasz miłe spotkanie towarzyskie od podjęcia decyzji że chcesz się z kimś związać lub iśc z nim do łóżka?

      Też mam brzydkie koleżanki.

    •  

      @BloodyMassacre26 takie przypadki są tak rzadkie że w rzeczywistości nieistotne i nie ma co na to liczyć. Jest część kobiet z zaburzeniami jak i mężczyzn którzy wybierają inaczej niż szeroko pojętym ogół ale to bardziej wyjątki które potwierdzają regule.

    •  

      @Wciaztencud:

      Gówno prawda xd

      Owszem pierwszy look i np mogę odrzucić za wygląd bo nieatrakcyjny dla mnie, po czym jak pogadamy i się poznamy to przyciągnje mnie do siebie i sprawi że będę chciała być koło niego

      Na ładnego nadal mogę spojrzeć, popatrzeć, ale w moich myślach nadal będzie ten który przyciągnął mnie charakterem

    •  

      1. Atrakcyjność jest uniwersalna i całkowicie mierzalna.
      https://doi.org/10.1371/journal.pone.0001201


      @Bochun: atrakcyjność fizyczna.

      2. Potrzeba mniej niż sekundy żeby ocenić czy ktoś jest atrakcyjny
      http://psych.nyu.edu/pelli/pubs/brielmann2018aesthetics.pdf

      Tu chodzi też o atrakcyjność fizyczną i tyczy się głównie mężczyzn, którzy najbardziej na nią patrzą.

      3. Nawet noworodki potrafią ocenić atrakcyjność. Z umiejętnością oceniania atrakcyjności człowiek się rodzi, a nie jej się uczy. Gusta są genetyczne.

      Zależy jakie gusta. Główną częścią atrakcyjności są proporcje i symetria i to jest uniwersalne.

      Co do całej reszty to o tym mądrzy ludzie wiedzą od dosyć dawna.

      Tyle że w tym nie ma żadnego blackpilla. Jest to po prostu normalny świat. I na pewien sposób jest on sprawiedliwy, bo czemu paskudny z wyglądu i z charakteru przegryw miałby mieć takie samo powodzenie jak ktoś atrakcyjny fizycznie i pod względem charakteru?

      To by dopiero była niesprawiedliwość, zwłaszcza że większość ludzi może bardzo łatwo zwiększyć swoją atrakcyjność ciężką pracą nad sobą.

      Ja nie neguję tych rzeczy, tylko brednie typu "Hurr durr kobiety som złe bo patrzom tylko na wyglond kwii" czy że nie potrafią kochać bo przegrywa-zaburzeńca odrzucają.

      Takie głupoty przegrywy piszą ze swojej dennej perspektywy, ale większości ludzi one nie dotyczą, bo większość na dnie nie jest.

      Nigdy nie pisałem, że każdy przegryw osiągnie wszystko. Zasadniczo uważam, że przegrywy w życiu nie osiągną prawdopodobnie nic, bo poza jakimiś wadami wrodzonymi, mają też zaprogramowaną wyuczoną bezradność i celowe trwanie w złym położeniu, oraz sabotowanie wszystkich chęci pomocy z zewnątrz.

    •  

      @Lake_Titikaka: no skoro typ zaczął mi się śnić po nocach to chyba coś jest na rzeczy

      Niestety okazał się bardziej ukierunkowany w stronę facetów ¯\_(ツ)_/¯

      +: BotGirl
    •  

      @BloodyMassacre26: zgadzam się. Ten gość po prawej jest mega inteligentny i zabawny.

      źródło: 1I1MW1a.jpg

    •  

      @BloodyMassacre26:

      Może był tak brzydki że aż cie nawiedzał w snach

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla:

      Kurwa jakiś teorie

      A wiesz że te kobiety chcą tylko seksu z tymi Chadami a nie płodzić z nimi dzieci?

    •  

      @paw4da: skoro typ po prawej to po co jest tej typ po lewej

    •  

      @BloodyMassacre26 widocznie był przeciętny , nie nieatrakcyjny vs chad. Ja też byłbym w stanie wybrać przeciętna dziewczynę która ma coś w sobie vs 8 która mnie vkurvia cały czas. Niemniej obie nie są brzydkie tylko jedna ładniejsza od drugiej

    •  

      @Wciaztencud: skoro wolicie atrakcyjne kobiety to czemu macie problemy z tym że laski też wolą atrakcyjnych?

    •  

      @BloodyMassacre26: Wszystkie cechy wyglądu które są atrakcyjne mają uzasadnienie.
      Np wzrost daje przewagę w walce i różnych czynnościach fizycznych, pozwala zbudować większą siłę i masę. Gęste włosy dają ochronę głowy przed upałem, opadami itd. Wyraźna szczęka daje gwarancje że potomstwo, zwłaszcza małe, dopiero rosnące nie będzie miało problemów z oddychaniem i przyjmowaniem pokarmu. Mięśnie dają siłę, stymulują produkcję testosteronu, tłuszcz wpływa negatywnie na zdrowie i stymuluje produkcję estrogenu, dlatego lochy brzydzą się grubasami a podniecają ich umięśnieni wyrzeźbieni faceci. Szerokie barki pozwalają wydobyć większą siłę uścisku, udźwigu. Opalona skóra jest dobra dla zdrowia na wiele sposobów, dlatego lochy wolą samców o ciemniejszej karnacji niż bladej polackiej skórze. Można tak wymieniać bez końca. Ostatecznie sumarycznie nasz wygląd jest oceniany instynktownie przez lochę i daje jej ocenę ile nasze geny są warte. Na ich podstawie elita trafia do szufladki „kopuluj z nim” a reszta „nie kopuluj z nim”.

    •  

      @BloodyMassacre26 myślę że mało kto ma o to pretensje oprócz co poniektórych garbatych orzegrywow z tego tagu. Chodzi bardziej o problem braku świadomości mężczyzn na temat zasad atrakcyjności i rodzących się przez to betaśmieci i spemiarzy którzy robią z mózgu kobiet sieczkę i sprawiają że mają się za księżniczki którymi nie są. Chodzi też o bluepillowcow którzy nie chcą zaakceptować brutalnej prawdy trzeba ich edukować po prostu

    •  

      @BloodyMassacre26: Instynktownie seks = robienie dzieci. Dopiero nasza ludzka inteligencja pozwala nam świadomie uniknąć zapłodnienia. Nie zmienia to faktu że instynkty wiedzą i robią swoje.

    •  

      @Bochun: Żebyś ty poświęcił tyle czasu na poprawę swoje życia ile poświęciłeś na demaskację normików.

    •  

      zgadzam się. Ten gość po prawej jest mega inteligentny i zabawny.

      @paw4da: obaj mogą bez problemu znaleźć kobietę.

    •  

      @BloodyMassacre26 chodzi o to że umysłowo nadal pozostajemy na poziomie jaskiniowca a dobry jaskiniowiec to taki który będzie silny, odwazny, duży = zbije innego mniejszego albo mocniej rzuci dzida i zabije zwierzę itp. to że mamy komputer , telefon i korzystamy z technologii nie zmienia tego że dobierany się pod względem priorytetów jakie występowały w pizdu lat temu. No i tyle.

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla:

      Dlatego potem normictwo wciska takie wysrywy typu „bo musisz mieć pasje i fajny charakter”.
      A co, jeżeli ktoś sam przeszedł drogę 2/10 z wyglądu i 2/10 z charakteru do 7/10 z wyglądu i z charakteru? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Zelber no nic to znaczy że byłeś okropnie zapuszczony i beznadziejny i nie wykorzystywałeś potencjału. Niektórzy nawet "perfekcyjni " nie orskerocza tam 4/10 bo potencjał ich się skończył

    •  

      Zaprosiłbym do dyskusji takich ludzi jak @Strzelec_Kurpiowski
      Jaki zaszczyt Cię kopnął :D

    •  

      @BloodyMassacre26: Wkurwiające jest to że nasze genetyczne instynkty dalej są takie jakbyśmy żyli w lesie i latali z kijami polować na jelenie. Nijak one mają się do dzisiejszych realiów, gdzie lepsze szanse na dobre i godne życie, rozwój i wychowanie potomstwa dalej przeciętny z wyglądu ale zaradny facet który zarabia krocie i ma jakąś społeczną pozycje niż robiący na budowie sebix za 1500 ale wysoki, umięśniony i o dobrej linii szczęki. Nawet w przypadku konfrontacji czy przemocy - niski suchoklates może wyjąć broń czy nóż i zabić dużo większego od siebie koksiarza.

    •  

      @Wciaztencud:

      no nic to znaczy że byłeś okropnie zapuszczony i beznadziejny i nie wykorzystywałeś potencjału.
      No tak jak 99% przegrywów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Zelber przegrywy to osobny gatunek to jest do odratowania

      +: Urahra
    •  

      @Lake_Titikaka: Bo całą listę można podsumować jako "powody dla których nie warto się starać".

      +: grajkoo
    •  

      @Wciaztencud: Tutaj należy zadać pytanie gdzie jest granica pomiędzy:

      Kimś zaniedbanym, nie umiejącym w społeczeństwo.
      a

      Przegrywem.

      Co oddziela jednych od drugich?

    •  

      @Zelber: To zalezy od chęci. Ktoś kto "przegrał" na jakimś polu ale się stara ma szansę coś osiągnąć czyli normalny człowiek z problemami a typowy przegryw już wyjebał dawno tylko wchodzi na tag i płacze, ma możliwość ale najczęściej nie chce nic robić bo nie bo lepiej płakać niż się postarać. No i są jeszcze przegrywy "dzieci" na utrzymaniu poniżej 18rż albo studenciaki co ich może jeszcze życie dorosłe z przegrywu wyciągnie ale nie zawsze

    •  

      Jaki zaszczyt Cię kopnął :D

      @Liwiia: no widzisz, ja tu rzekomo jestem strasznym normikiem, bo akceptuję rzeczywistość, niż razem z przegrywami wyć do księżyca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      +: Liwiia
    •  

      no widzisz, ja tu rzekomo jestem strasznym normikiem, bo akceptuję rzeczywistość, niż razem z przegrywami wyć do księżyca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @Strzelec_Kurpiowski: Myślałam, że chadem :D

    •  

      @Wciaztencud:

      typowy przegryw już wyjebał dawno tylko wchodzi na tag i płacze, ma możliwość ale najczęściej nie chce nic robić bo nie bo lepiej płakać niż się postarać.
      Więc dlaczego ma pretensje do całego świata, zamiast do siebie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Zresztą tak jeszcze w kwestii 2/10, to jest sporo rzeczy, które łapią się w kategorii " to zależy".
      Pierwszy z brzegu przykład: Wyglądanie na 11 lat mając 16, no słabo i zdecydowanie wpływa to negatywnie na atrakcyjność, ale... wyglądanie na 22 mając 28 to już mocny plus.

    •  

      @Bochun: Robię, a właściwie robiłem sobie teraz taki mały eksperyment. Otóż postanowiłem spotykać się z niezbyt atrakcyjnymi, lub po prostu nieatrakcyjnymi różowymi, tak od 5.5/10 w dół. Generalnie pomimo tego, że świetnie się mogliśmy dogadywać razem, to nie czułem tego, za żadne skarby nie powstawała przynajmniej od mojej strony chemia (bo jedna z nich już do mnie palcówki robi w domu i mnie miłością życia nazywa). Bardzo starałem się pokochać, poczuć coś do którejś za ten mityczny "charakter", ale kuźwa nic z tego. Nie czułem nic, po prostu emocjonalnie, uczuciowo jakbym się nie starał, żadna z nich nie wskakiwała na poziom wyższy, niż koleżanka. Z pociągiem seksualnym było tak samo, jakbym miał z którąś seksić na trzeźwo, to no... nie byłoby to zbyt fajne (z resztą mój kupel kopulował raz z kaszalotem i ma traumę po tym), o ile bym miał w ogóle erekcję.

      +: Mest666
    •  

      @BloodyMassacre26:

      Masz badania kto jest atrakcyjny a kto nie i z czego to wynika, czemu dana cecha jest atrakcyjna a inna nie?
      Mam, bedą w następnych odcinkach.
      @Zelber: Naprawdę potrzebujesz pełnych badań gdy masz już gotowe podsumowania?
      @Strzelec_Kurpiowski:

      atrakcyjność fizyczna.
      O tym właśnie mowa

      Tu chodzi też o atrakcyjność fizyczną i tyczy się głównie mężczyzn, którzy najbardziej na nią patrzą.
      Daj cytat.

      większości ludzi one nie dotyczą, bo większość na dnie nie jest.
      Dotyczą każdego tylko niektórzy z takiego stanu rzeczy mają korzyści.

      To by dopiero była niesprawiedliwość, zwłaszcza że większość ludzi może bardzo łatwo zwiększyć swoją atrakcyjność ciężką pracą nad sobą.
      To zobaczymy w następnych odcinkach, ile jest warta praca a ile geny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      A co, jeżeli ktoś sam przeszedł drogę 2/10 z wyglądu i 2/10 z charakteru do 7/10 z wyglądu i z charakteru? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      @Zelber:

      A co, jeżeli ktoś sam przeszedł drogę 2/10 z wyglądu i 2/10 z charakteru do 7/10 z wyglądu i z charakteru? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Niewykonalne imo. Raczej miałeś niską samoocenę i byleś 3-5/10 a oceniałeś się na 2/10.
      Taki skok byłby możliwy tylko w wypadku ciężkiego lookmaxxingu typu operacje plastyczne.
      @FlimboQuest: Ja tylko przetłumaczyłem artykuł zebrany przez kogoś innego.

    •  

      @Zelber: Ratuje resztkę swojej godności jaka mu pozostała. Poza tym przyznanie się że problem tkwi w nim samym oznaczałoby że może jednak da się coś zrobić ale przecież przegryw woli nic nie robić i mieć doskonałe usprawieliwienie swojego stanu.

    •  

      @Bochun:

      @Zelber: Naprawdę potrzebujesz pełnych badań gdy masz już gotowe podsumowania?
      Tak.

    •  

      @wrzod121: Tak ma większość ludzi ale mało kto się do tego przyznaje.

    •  

      @Zelber: Czyli nie zamierzasz się nawet do nich odnosić i do reszty też?

    •  

      @Bochun: Zamierzam się odnieść do pełnych badań, dlatego poprosiłem o ich treść ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Bochun: Generalnie na podstawie doświadczeń swoich, wielu moich mało atrakcyjnych znajomych, uważam, że bardzo, ale to bardzo wielu niebieskich w współczesnych czasach powinno na poważnie zająć się looksmaxingiem.

    •  

      Myślałam, że chadem :D

      @Liwiia: Przy przegrywie każdy jest Chadem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Bochun:

      Niewykonalne imo. Raczej miałeś niską samoocenę i byleś 3-5/10 a oceniałeś się na 2/10. Taki skok byłby możliwy tylko w wypadku ciężkiego lookmaxxingu typu operacje plastyczne.

      No podsumujmy:
      -50 kg przy jakiś 173 cm wzrostu.
      -kuc (xD)
      -Chujowy ubiór(ale to w sumie się łapie w poprzednim punkcie).
      -Chujowa cera.
      -Tyłozgryz.
      -Wygląd kilka lvli młodszy niż w rzeczywistości. (Co w wieku zaczynającym się 1 z przodu jednak nie wpływało pozytywnie)

      To zdecydowanie nie jest materiał na 4-5/10 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      5 z tych 6 punktów jakoś dało się zmienić (siłownia/ortodonta/dbanie o siebie), a ostatni z czasem stał się z wady zaletą.
      Dochodząc do momentu, gdzie to kilka lat młodsze różowe 6-8/10 same wychodzą z inicjatywą.

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski W sumie żałuję, że tu napisałam, bo teraz jak wejdę na swój profil to przewija się ten ohydny, profanacyjny obrazek ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      O tym właśnie mowa

      @Bochun: Ale za to brak mowy, że w przypadku kobiet wcale atrakcyjność fizyczna nie jest jedyna, ani nawet najważniejsza.

      Daj cytat.

      Kobiety oceniają również status społeczny mężczyzn, w przeciwieństwie do mężczyzn.

      https://www.businessinsider.com/science-backed-ways-men-can-attract-women-2017-3?IR=T

      Dotyczą każdego tylko niektórzy z takiego stanu rzeczy mają korzyści.

      Jeśli tak to ująć, to trzeba napisać wprost, że przegrywy też nie potrafią kochać i tylko użalają się nad sobą, bo dorabiają sobie ideologię do braku seksu.

      To zobaczymy w następnych odcinkach, ile jest warta praca a ile geny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Z gówna (ani z przegrywa) bata nie ukręcisz, ale zdecydowana większość ludzi ma już dosyć dobre geny, gdyż wynikają one z milionów lat doboru naturalnego.

      Ty zapewne wrzucisz jakiś link, że jakiś Quasimodo nie będzie modelem Calvina Kleina, ale większość ludzi ani nie jest Quasimodami, ani nie musi być modelami Calvina Kleina, żeby kogoś sobie znaleźć.

    •  

      W sumie żałuję, że tu napisałam, bo teraz jak wejdę na swój profil to przewija się ten ohydny, profanacyjny obrazek ( ͡° ʖ̯ ͡°)

      @Liwiia: Przegrywy wszystko swoją toksycznością zatruwają.

    •  

      @Bochun: to dlaczego nieatrakcyjny facet nie leci na nieatrakcyjna kobietę i odwrotnie? Może nadal podobali by im się inni ludzie ale będąc razem przynajmniej nie byli by sami

      Ja jestem w stanie przymknąć oko na wygląd pizzy byle by charakter był lepszy bo debil w ładnym opakowaniu poza tym że się na niego miło patrzy nic do życia nie wnosi, nawet się mokro nie robi.

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla: opalona skóra ok, ale nie śniada cera czy murzynizm xD mi się podobają bardziej Azjaci, a mają żółtą skórę. O czym to świadczy?

      A cechy kobiet? Dlaczego wąski nos i wysokie czoło jest lepsze?

    •  

      @Zelber: Nie mam pełnych badań więc niech będzie że wygrałeś.

      -kuc (xD)
      -Chujowy ubiór(ale to w sumie się łapie w poprzednim punkcie).
      To na własne życzenie.

      -Tyłozgryz.
      I co niby zrobiłeś z tym tyłozgryzem i w jakim wieku

      -Wygląd kilka lvli młodszy niż w rzeczywistości. (Co w wieku zaczynającym się 1 z przodu jednak nie wpływało pozytywnie)
      Ciekawe co z tym zrobiłeś xD pewnie po prostu dojrzałeś, wielkie zwycięstwo pracy nad sobą.
      Najlepiej to pokazmorde before and after to wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane.

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Ale za to brak mowy, że w przypadku kobiet wcale atrakcyjność fizyczna nie jest jedyna, ani nawet najważniejsza.
      Zobaczymy.

      Kobiety oceniają również status społeczny mężczyzn, w przeciwieństwie do mężczyzn.
      Oczywiście że tak. Jednak jaką wagę ma wyglad a jaką status zobaczysz w następnych odcinkach.
      Zobaczysz też jak wygląd wpływa na status bo to są naczynia połączone.

      Jeśli tak to ująć, to trzeba napisać wprost, że przegrywy też nie potrafią kochać i tylko użalają się nad sobą, bo dorabiają sobie ideologię do braku seksu.
      Zgadzam się, bo ludzie to zwierzęta, a miłość jest tylko jednym z przystosowań ewolucyjnych.

      zdecydowana większość ludzi ma już dosyć dobre geny, gdyż wynikają one z milionów lat doboru naturalnego.
      No tak i co z tego? To wszystko prawda.

      większość ludzi ani nie jest Quasimodami, ani nie musi być modelami Calvina Kleina, żeby kogoś sobie znaleźć.
      Też się z tym zgadzam, w następnych odcinkach zobaczysz jednak jak różnią się szanse obu przypadków.

      @BloodyMassacre26:

      to dlaczego nieatrakcyjny facet nie leci na nieatrakcyjna kobietę i odwrotnie?
      Nawet atrakcyjni faceci potrafią obniżyć swoje wymagania o wiele bardziej niż kobiety. Na to też mam badanie.
      Ja np nic nie mam do swojego kobiecego looksmatcha, a ci którzy samemu będąc 4/10 wymagają kobiet 6+/10 po prostu jeszcze nie dorośli do myśli że nic im się nie należy za sam fakt istnienia.

      Może nadal podobali by im się inni ludzie ale będąc razem przynajmniej nie byli by sami
      Tak właśnie jest i to jest twardy blackpill. Dwójka ludzi którzy sie sobą brzydzą ale są ze sobą ze strachu przed samotnością. Idealny przepis na udany związek.

      +: mazx, Urahra
    •  

      @BloodyMassacre26: Od kiedy wysokie czoło jest atrakcyjne? ¯\(ツ)

      U loch na atrakcyjność twarzy wpływa symetria, czysta cera, brak zmarszczek, delikatne rysy twarzy które są przeciwieństwem męskich ostrych rysów - zapewne dlatego że świadczy to o niskim testosteronie a zarazem wysokim poziomie estrogenów, czyli kobiecości i cech z tym związanymi - uległość, opiekuńczość, potrzebne do wychowania kaszojadów. Delikatnie rysy twarzy kojarzą się z młodością i płodnością (na starość lochy robią się pomarszczone i ulane itd) poza tym bardziej przypominają twarz małych dzieci i dzięki temu dziecko instynktownie lepiej się czuje przy takiej matce, bardziej jej ufa, niż gdyby oglądało mordę matki która wygląda jak chłop.

    •  

      @Bochun: Kiedy następne odcinki serialu?

    •  

      @BloodyMassacre26: Podejrzewam że facetów tak kręcą lochy blondynki o jasnej cerze i niebieskich oczach bo małe dzieci mają niebieskie oczy (po urodzeniu każdy ma niebieskie oczy, nabierają one ewentualnie innego koloru dopiero po kilkunastu miesiącach życia), jasne włosy (które też ewentualnie ciemnieją z czasem) i jasną cerę. Zapewne dlatego zachęca nas to do kopulacji z takową lochą.

    •  

      @Niski_Manlet: Chciałem codziennie wrzucać ale jeśli bardzo chcecie zrobić tę mirkolistę to mogę poczekać.

    •  

      @Bochun: Co ja mam do tego? Zdaję sobie sprawę z bezlitosnych mechanizmów tego świata, też trochę czytam i też obserwuję je na co dzień. Nie zmienisz ich.
      Jedyne, na co masz wpływ, to Ty sam i może najbliższe otoczenie (pobożne życzenia).
      Szukaj ludzi, którzy wyłamują się z tych schematów i pracuj nad sobą, by mieć im coś do zaoferowania. Tyle.

      Daleko mi do przegrywu, ale nie mam wiele wspólnego z normictwem, więc trochę was rozumiem. Miałem szczęście urodzić się w rodzinie, która wpoiła mi inne wartości, więc Twoja lista w ogóle nie tyczy się mojego otoczenia.

      Czasem pojawia się myśl, jak łatwo byłoby żyć wpasowując się w ogół, ale czy warto? Stać się czymś, czym się gardzi? Odpierniczać jakiś szajs? Powiesz, że mam luksus wyboru, a niektórzy go nie mają. Racja. I nie mam zamiaru czuć się z tego powodu gorzej, podobnie jak nie czuję się źle z tym, że zaraz zjem pełnowartościowy obiad, a dzieci w Afryce umierają z głodu.

    •  

      Zobaczymy.

      @Bochun: To już wiadomo od dawna.

      Oczywiście że tak. Jednak jaką wagę ma wyglad a jaką status zobaczysz w następnych odcinkach. Zobaczysz też jak wygląd wpływa na status bo to są naczynia połączone.

      A w tym odcinku będzie też, jaką wagę ma pewność siebie i inne typowo męskie cechy charakteru?

      Zgadzam się, bo ludzie to zwierzęta, a miłość jest tylko jednym z przystosowań ewolucyjnych.

      A przegrywy to najsłabsze zwierzęta w stadzie, które dorabiają ideologię do swojej sytuacji.

      No tak i co z tego? To wszystko prawda.

      To z tego, że wizja świata rozpowszechniana przez przegrywów jest przekłamana tym, że jest układana z perspektywy ich grajdołka. Dla zdecydowanej większości ludzi dbanie o siebie i ogólne polepszanie swojego życia bardzo dużo daje.

      Też się z tym zgadzam, w następnych odcinkach zobaczysz jednak jak różnią się szanse obu przypadków.

      Ja to wiem intuicyjnie i nie widzę w tym nic złego.

    •  

      @Bochun:

      To na własne życzenie.
      Tak samo jak przegrywy tkwią w przegrywie na własne życzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      I co niby zrobiłeś z tym tyłozgryzem i w jakim wieku
      Aparat i ortodonta, 26 lvl.

      Ciekawe co z tym zrobiłeś xD pewnie po prostu dojrzałeś, wielkie zwycięstwo pracy nad sobą.
      Bardzo dużo przegrywów płacze, że przegrywa przez młody wygląd, tylko w pewnym wieku to zaczyna się stawać zaletą, a nie wadą.

      Doczekam się na te pełne linki do badań?
      Bo chyba nie popełniłeś tego wpisu odnosząc się do badań, których nawet nie czytałeś... ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla:

      To tracą pedofilią
      Btw niemowlęta czasem mają brązowe oczy.

    •  

      @NoMercyIncluded: Nikogo nie namawiam do zaprzestania pracy nad sobą jeśli o to ci chodzi.

      I nie mam zamiaru czuć się z tego powodu gorzej, podobnie jak nie czuję się źle z tym, że zaraz zjem pełnowartościowy obiad, a dzieci w Afryce umierają z głodu.

      No i to jest racjonalne ale w momencie gdy dowartościowujesz się na ludziach że tego wyboru nie mieli to tylko nakręcasz ich jeszcze bardziej. Nie mówię że ty to konkretnie robisz.

      @Strzelec_Kurpiowski

      A w tym odcinku będzie też, jaką wagę ma pewność siebie i inne typowo męskie cechy charakteru?

      Nie ale w paru następnych będzie pokazany związek między typowo męskimi cechami charakteru a typowymi męskimi cechami wyglądu.

      A przegrywy to najsłabsze zwierzęta w stadzie
      Tak

      które dorabiają ideologię do swojej sytuacji.
      Nie

      To z tego, że wizja świata rozpowszechniana przez przegrywów jest przekłamana tym, że jest układana z perspektywy ich grajdołka.

      Równie dobrze można powiedzieć że z twojej perspektywy świat jest przekłamany. O tym będzie między innymi ta seria. Perspektywa zależy od punktu siedzenia i różne perspektywy nie zaprzeczają sobie wzajemnie.

      Ja to wiem intuicyjnie i nie widzę w tym nic złego.

      Nie widzisz nic złego bo sam korzystasz z tego systemu.

      @Zelber:

      Tak samo jak przegrywy tkwią w przegrywie na własne życzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Niektóre na pewno.

      Aparat i ortodonta, 26 lvl.

      Jak ciężką miałeś wade?

      Bardzo dużo przegrywów płacze, że przegrywa przez młody wygląd, tylko w pewnym wieku to zaczyna się stawać zaletą, a nie wadą.

      Terka to najlepszy tego przykład xD

      Doczekam się na te pełne linki do badań?
      Bo chyba nie popełniłeś tego wpisu odnosząc się do badań, których nawet nie czytałeś... ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)


      Nie doczekasz się, przynajmniej do tego co zapostowałem teraz.
      Mam tutaj z 150 artykułów. Większość z nich przeczytałem pobieżnie bo jest ich dużo albo są bardzo obszerne.

      +: Urahra
    •  

      Nie ale w paru następnych będzie pokazany związek między typowo męskimi cechami charakteru a typowymi męskimi cechami wyglądu.

      Związek, czy zwykła korelacja?

      które dorabiają ideologię do swojej sytuacji.
      Nie


      @Bochun: Twierdzisz, że przegrywy są racjonalne i obiektywne? XDDDD

      Już sama nienawiść wobec kobiet jest nieracjonalna i nieobiektywna, bo w większości jest zdecydowanie niezasłużona i wynika z obsesji seksualnych przegrywów.

      Równie dobrze można powiedzieć że z twojej perspektywy świat jest przekłamany. O tym będzie między innymi ta seria. Perspektywa zależy od punktu siedzenia i różne perspektywy nie zaprzeczają sobie wzajemnie.

      Dlatego najlepiej podawać perspektywę pasującą do większości a nie tworzyć całe ideologie o skali wręcz uniwersalnej, z własnej, marniej perspektywy.

      Nie widzisz nic złego bo sam korzystasz z tego systemu.

      A inni widzą w tym coś złego, bo z tego nie korzystają XD

    •  

      @Bochun:

      Niektóre na pewno.
      Powiedziałbym, że jakieś 95-98%.

      Jak ciężką miałeś wade?
      Jakiejś tragedii nie było.

      Terka to najlepszy tego przykład xD
      U niego wygląd to tylko czubek góry lodowej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale jest to wygląd spokojnie do nadrobienia charakterem, którego nasz bohater niestety też nie ma.

      Nie doczekasz się, przynajmniej do tego co zapostowałem teraz.
      Bo ich nawet na oczy nie widziałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Bochun:
      11. Słońce widać w dzień, a w nocy nie
      12. Woda jest mokra
      13. Upuszczony przedmiot spada z góry na dół
      ...

      No spoko ale co ma na celu takie "odkrywanie Ameryki"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      +: BotGirl
    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Związek, czy zwykła korelacja?
      Korelacja. Sam ten temat wymaga głębszego researchu i ciężko będzie go jednoznacznie potwierdzić czy zaprzeczyć.

      Twierdzisz, że przegrywy są racjonalne i obiektywne? XDDDD
      O wiele bardziej np od ciebie. W końcu oni podaja chociaż jakiekolwiek badania, a ty opierasz się tylko na swoich poglądach.

      Już sama nienawiść wobec kobiet jest nieracjonalna i nieobiektywna, bo w większości jest zdecydowanie niezasłużona i wynika z obsesji seksualnych przegrywów.
      Zgadzam się.

      Dlatego najlepiej podawać perspektywę pasującą do większości a nie tworzyć całe ideologie o skali wręcz uniwersalnej, z własnej, marniej perspektywy.
      A to wyklucza możliwość pokazania perspektywy innych?

      A inni widzą w tym coś złego, bo z tego nie korzystają XD
      I obie grupy mają racje dla swoich przypadków. To sie nazywa konflikt interesów.

      @Zelber:

      Powiedziałbym, że jakieś 95-98%.
      Pokaż te obliczenia.

      Jakiejś tragedii nie było.
      Ile dałeś za aparat?

      Ale jest to wygląd spokojnie do nadrobienia charakterem, którego nasz bohater niestety też nie ma.
      Pytanie czemu go nie ma, według mnie głównie z przyczyn niezależnych od siebie jak np urodzenie sie w patorodzinie bez ojca.

      Bo ich nawet na oczy nie widziałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Widziałem podsumowania które widzisz i ty. Przy takiej ilości informacji nie widze nic złego w korzystaniu z nich.

      @szpongiel:
      No nie wiem, dla mnie np informacja ze atrakcyjni ludzie mają tendencje do wiary w sprawiedliwy świat nie było taką oczywistością.

      +: Urahra
    •  

      Korelacja. Sam ten temat wymaga głębszego researchu i ciężko będzie go jednoznacznie potwierdzić czy zaprzeczyć.

      Czyli niewiele to powie.

      O wiele bardziej np od ciebie. W końcu oni podaja chociaż jakiekolwiek badania, a ty opierasz się tylko na swoich poglądach

      Podawanie badań nie świadczy o obiektywności, bo są też badania przekłamane, a oni dokonują ścisłej selekcji badań.

      Zresztą ja też podawałem artykuły oparte na badaniach.

      A to wyklucza możliwość pokazania perspektywy innych?

      Nie, ale tylko debil mówi, że jego perspektywa jest globalna i uniwersalna dla wszystkich. Przegrywom się to bardzo często zdarza.

      I obie grupy mają racje dla swoich przypadków. To sie nazywa konflikt interesów

      Z tym że interesy przegrywów są społecznie mniej ważne, gdyż ich realizacja szkodziłaby społeczeństwu.

    •  

      No nie wiem, dla mnie np informacja ze atrakcyjni ludzie mają tendencje do wiary w sprawiedliwy świat nie było taką oczywistością.
      @Bochun: syty głodnego nie zrozumie ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @Bochun: 8 potwierdzam na własnej skórze, zwykle gadam głupie i niezrozumiałe rzeczy w towarzystwie, może czasem rzadko rzucę coś błyskotliwego. W towarzystwie kobiet nagle jestem zabawnym, elokwentnym erudytą głoszącym prawdy objawione a rozmowa klei się tak mocno, że czasem potrzebuję głupich wymówek by zakończyć rozmowę inaczej toczyłaby się następne 24h.

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Czyli niewiele to powie.
      Niestety nie powie wszystkiego ale na pewno powie więcej niż anegdoty o kolegach 150 co obracają modelki.

      Podawanie badań nie świadczy o obiektywności, bo są też badania przekłamane, a oni dokonują ścisłej selekcji badań.
      Ja ci kontrbadań pokazać nie zabraniam.

      Nie, ale tylko debil mówi, że jego perspektywa jest globalna i uniwersalna dla wszystkich. Przegrywom się to bardzo często zdarza.
      Przecież to ty właśnie to robisz xD Jeśli czyjaś perspektywa nie zgadza się z perspektywą większości to znaczy że nie istnieje - to jest twoja filozofia xD

      Z tym że interesy przegrywów są społecznie mniej ważne, gdyż ich realizacja szkodziłaby społeczeństwu.
      Zaczynasz blackpillować.

    •  

      Niestety nie powie wszystkiego ale na pewno powie więcej niż anegdoty o kolegach 150 co obracają modelki.

      Korelacja nie mówi w zasadzie nic, więc sama jest warta tyle co anegdoty.

      Ja ci kontrbadań pokazać nie zabraniam.

      No i pokazałem badania na to, że kobiety na sam wygląd nie lecą.

      Przecież to ty właśnie to robisz xD Jeśli czyjaś perspektywa nie zgadza się z perspektywą większości to znaczy że nie istnieje - to jest twoja filozofia xD

      Nie kłam. Ja mówię, że perspektywa przegrywów się nie liczy, a nie że nie istnieje.

      Zaczynasz blackpillować.

      Przecież już dawno zapodałem przegrywom ich blackpilla - nic nie znaczą, ale wbrew swoim przekonaniom, nie są za to wcale bardziej świadomi i mądrzy. Po prostu nie zasługują na to czego oczekują.

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      No i pokazałem badania na to, że kobiety na sam wygląd nie lecą.
      Daj link.

      Nie kłam. Ja mówię, że perspektywa przegrywów się nie liczy, a nie że nie istnieje.
      I teraz oczekujesz że przegrywy zamkną mordę bo ty tak powiedzialeś? Największymi przegrywami się staną jeśli cie w tym wypadku posluchają.

      nic nie znaczą, ale wbrew swoim przekonaniom, nie są za to wcale bardziej świadomi i mądrzy. Po prostu nie zasługują na to czego oczekują.
      Myśle że sporo ludzi zdaje sobie z tego sprawę ale trzeba trochę czasu żeby dojrzeć do takich wniosków.

    •  

      Daj link.

      @Bochun: No wyżej masz, wrzuciłem artykuł z Business Insidera.

      I teraz oczekujesz że przegrywy zamkną mordę bo ty tak powiedzialeś? Największymi przegrywami się staną jeśli cie w tym wypadku posluchają.

      Przecież stają się największymi przegrywami, tak użalając się nad sobą i będąc toksyczno-agresywnymi dla innych. Tym sposobem odpychają od siebie każdą normalną osobę.

      Myśle że sporo ludzi zdaje sobie z tego sprawę ale trzeba trochę czasu żeby dojrzeć do takich wniosków.

      Bardzo mało z nich jest w stanie przyjąć do wiadomości, że są po prostu pod pewnymi względami upośledzeni społecznie i nie tylko społecznie.

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla: @Bochun:

      O ja cię pierdole xDD

      Zamień atrakcyjny na bogaty i wyjdzie na to samo xDD

    •  

      @BloodyMassacre26 "dla większości ludzi tak jedynak są ludzie trochę wyżej w ewolucji i patrzą na charakter bo imponuje im rozum w równym stopniu co wygląd"

      Nie ma takich ludzi

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla: czyli odczuwam podniecenie choć nie chcę mieć dzieci bo ich nie znoszę ale to znak że chce mieć dzieci? Bez sensu

    •  

      @Thachi: ja Jestem takim człowiekiem

      Nie ma dla mnie czegoś takiego że wygląd/charakter ważniejszy niż charakter/wygląd

      Wszystko jest robię ważne, a im wyjątkowszy charakter tym gorszy może być wygląd

    •  

      @BloodyMassacre26 podniecenie jest znakiem ze ktos da ci dobre dzieci

      +: Urahra
    •  

      @Bochun: tu się mylisz. Oni wcale nie muszą się sobą brzydzić!

      To że oboje gustują w innych typach ludzi nie znaczy że nagle brzydzą się mnie atrakcyjnymi ale bardziej dopasowanymi charakterem

    •  

      @BloodyMassacre26: Tłumaczę dziesiąty raz że nasze inteligentne logiczne myślenie i co za tym idzie powstanie naszej cywilizacji to ewenement, niektórzy naukowcy twierdzą wręcz że to ewolucyjny wybryk niespotykany u żadnego innego gatunku istot, w którym właśnie ludzie zaczęli kombinować jak sprytem i techniką pokonać naturalne słabości i genetyczne wady i z czasem nasze mózgi dalej i dalej ewoluowały w kierunku inteligencji i świadomości. Przykładem np jak zabić wielkie dzikie zwierze, skoro sami nie mamy pazurów, kłów ani nic innego? Ludzie wymyślili broń, medycynę i współpracę, na czele z mową i komunikacją na wyższym poziomie niż jakiekolwiek inne istoty.

      Ty świadomie nie chcesz dzieci ale twoja wagina i instynkty dalej są na etapie życia w lesie i prymitywnej kopulacji i domagają się aby jakiś silny atrakcyjny samiec cię wygrzmocił i zrobił ci dzieciaki.

    •  

      @Bochun:

      Pokaż te obliczenia.
      Dane z dupy, tak samo jak wnioski z badań z niewiadomą grupą i metodologią badawczą oraz wynikami.

      Ile dałeś za aparat?
      Łącznie za całość(aparat, kontrole,sypiące się plomby) z 5-7k trzeba liczyć.

      Pytanie czemu go nie ma, według mnie głównie z przyczyn niezależnych od siebie jak np urodzenie sie w patorodzinie bez ojca.
      W wieku tych 25+ lat spokojnie mógłby się ogarnąć. Jeżeli mowa tutaj o wieku 20/25-, to rzeczywiście może to wpływać negatywnie.

      Widziałem podsumowania które widzisz i ty. Przy takiej ilości informacji nie widze nic złego w korzystaniu z nich.
      Same wnioski praktycznie nic nie mówią, bardzo często w gównobadanich grupy badawcze są zbyt małe, a metodologia bardzo niedokładna.

      @Thachi:

      Nie ma takich ludzi
      Jest sporo ludzi zwracających uwagę na charakter i inteligencję, tylko po prostu nie posiadasz żadnej z tych cech.

    •  

      @BloodyMassacre26: bogactwo daje +50 do atrakcyjności

    •  

      @Przychlast: @Bochun: odnosnie tego mitu posiadania brzydkiego kolegi, ktory rucha piekne modelki, to jest to ten sam motyw wedrowny jak u prawaków ten mityczny kolega-gej, ktory gardzi paradami rownosci.

      +: Urahra
    •  

      @Bochun: Autorzy i Journal ma znaczenie. Kiedys znalazłem paszkwila, który traktował o tym że wzór prazkow DAPI pozytywnych i CMA3 pozytywnych się nakłada. Normalnie śmiech na sali xD bo każdy wie ze nie...
      Także twierdzenie ze lepsze to ... jest dla ludzi nie posiadających własnego potencjału poznawczego:)
      Albo dla tych, którzy innych ludzi za takich mają;)

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:
      Fajny ten twój artykuł. Taki niepotwierdzający twój punkt widzenia. 7 punktów dotyczy wyglądu xD kilka pozostałych statusu.

      Przecież stają się największymi przegrywami, tak użalając się nad sobą i będąc toksyczno-agresywnymi dla innych.
      Wręcz przeciwnie, pierwszy raz w życiu mają szanse na zrozumienie i akceptacje.

      Tym sposobem odpychają od siebie każdą normalną osobę.
      Jak można odepchnąć kogoś kto nigdy nie był zainteresowany w pierwszej kolejności?

      Bardzo mało z nich jest w stanie przyjąć do wiadomości, że są po prostu pod pewnymi względami upośledzeni społecznie i nie tylko społecznie.
      A myślisz że tak łatwo to do siebie przyjąć?

      @Greensy:
      Wpływ bogactwa też zostanie przedstawiony.

      @Zelber:

      W wieku tych 25+ lat spokojnie mógłby się ogarnąć. Jeżeli mowa tutaj o wieku 20/25-, to rzeczywiście może to wpływać negatywnie.
      Zdefiniuj ogarnięcie.

      @PWRXerXes:
      Możesz zakwestionować każdy z punktów który wrzuciłem.

    •  

      Fajny ten twój artykuł. Taki niepotwierdzający twój punkt widzenia. 7 punktów dotyczy wyglądu xD kilka pozostałych statusu.

      @Bochun: A jaki ja mam punkt widzenia? Czy piszesz tylko swoje urojenia na temat tego co ja myślę?

      Artykuł jest o tym jak podnieść swoją atrakcyjność w oczach kobiet, a zdecydowanie łatwiej zapuścić brodę i trochę poćwiczyć, niż kupić Bentleya.

      No i wylazł z ciebie przegrywizm, skoro masz problem z tym, że trzeba dbać o takie rzeczy jak zdrowie i higiena. XD

      Wręcz przeciwnie, pierwszy raz w życiu mają szanse na zrozumienie i akceptacje.

      XDDD Pisząc swoje toksyczne debilizmy mają szanse na to, że każdy zdrowy na ciele i umyśle członek społeczeństwa zacznie nimi pogardzać za to, że do paskudnego wyglądu dodali paskudny charakter.

      Jak można odepchnąć kogoś kto nigdy nie był zainteresowany w pierwszej kolejności?

      Być pogardzanym zamiast bycia ignorowanym to spory regres.

      A myślisz że tak łatwo to do siebie przyjąć?

      Gdyby przegrywy były tak mądre i samoświadome jak to przedstawiają, to byłoby to dla nich łatwe.

      +: Liwiia
    •  

      Fajny ten twój artykuł. Taki niepotwierdzający twój punkt widzenia. 7 punktów dotyczy wyglądu xD kilka pozostałych statusu.

      @Bochun: Swoją drogą to beka z ciebie, skoro twierdzisz masz ból dupy o to, że trzeba się dobrze ubrać, zadbać o higienę, nie być spasionym, czy dzieckiem z Oświęcimia, oraz mieć dumną i otwartą mowę ciała.

      Przecież to wszystko tyczy się charakteru, a nie samego wyglądu fizycznego, bo to zwyczajne dbanie o siebie.

      +: Liwiia
    •  

      @Bochun:

      Zdefiniuj ogarnięcie.
      Zdobycie jakiejś charyzmy, samoświadomości i pracy lepszej niż mac?

      pokaż spoiler Ale nie śledzę ostatnio twórczość macterki

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      A jaki ja mam punkt widzenia? Czy piszesz tylko swoje urojenia na temat tego co ja myślę?
      Z całej tej dyskusji wynika że twój światopogląd jest przeciwny do mojego.

      zdecydowanie łatwiej zapuścić brodę
      Niektórym nie rośnie.

      trochę poćwiczyć
      Jak #przemcel?

      No i wylazł z ciebie przegrywizm, skoro masz problem z tym, że trzeba dbać o takie rzeczy jak zdrowie i higiena. XD
      Od kiedy niezapuszczanie brody(której sie nie ma) to brak higieny?

      Pisząc swoje toksyczne debilizmy mają szanse na to, że każdy zdrowy na ciele i umyśle członek społeczeństwa zacznie nimi pogardzać za to, że do paskudnego wyglądu dodali paskudny charakter.
      A co im życie oferuje w zamian jeśli nie będą się tak zachowywać?
      Dokładnie to samo co mają teraz więc przynajmniej mogą mówić to co myślą
      Przecież trzeba mieć swoje poglądy c'nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Być pogardzanym zamiast bycia ignorowanym to spory regres.
      Oprócz tego mogą przy okazji znaleźć w końcu ludzi z którymi się dogadają i pozanają i którzy nie będą chcieli ich wyśmiać za sam fakt istnienia. To o wiele wiecej niż mogliby ugrać, grając na zasadach normików.

      Gdyby przegrywy były tak mądre i samoświadome jak to przedstawiają, to byłoby to dla nich łatwe.
      Większość obecnie na tagu to 20 latki które dopiero zaczynają sobie zadawać pewne pytania. Daj im czas.

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Dobrze ubrać
      W sensie kupować to co jest aktualnie modne

      zadbać o higienę
      Nie mam o to bólu dupy, zaczynasz chocholizacje

      nie być spasionym
      Od zawsze było mówione że grubas = volcel

      czy dzieckiem z Oświęcimia
      Powiedź to np ludziom którzy mieli niezdiagnozowaną nadczynność tarczycy od dziecka.

      oraz mieć dumną i otwartą mowę ciała.
      No ok

    •  

      @Bochun: Nie czuje potrzeby żeby je czytać. Trudno jednak powiedziec ze za preferencje seksualne odpowiadaja tylko geny. Tak moze powiedzieć populista albo ktos kto nie ma pojęcia o czym mowi, dlatego nie wymaga to komentarza.
      Chciałem jednak powiedziec ze publikacje często nie sa obiektywne.

    •  

      Z całej tej dyskusji wynika że twój światopogląd jest przeciwny do mojego.

      @Bochun: Uroiłeś to sobie. Mniej się angażuj w tag #przegryw, to halucynacje powinny ustąpić.

      Niektórym nie rośnie.

      I co z tego?

      Jak #przemcel?

      Czy ty jesteś #przemcel?

      Jeśli nie, to po prostu żałośnie szukasz wymówki. Gdzie było w ogóle powiedziane, że każdy będzie miał wszystko? Na tym się cały twój ból dupy opiera, a ja czegoś takiego nigdy nie widziałem.

      Od kiedy niezapuszczanie brody(której sie nie ma) to brak higieny?

      Niedbanie o siebie i swój zapach to brak higieny.

      A co im życie oferuje w zamian jeśli nie będą się tak zachowywać?

      To, że nie będą powszechnie pogardzanymi jednostkami.

      Dokładnie to samo co mają teraz więc przynajmniej mogą mówić to co myślą
      Przecież trzeba mieć swoje poglądy c'nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


      Czyli przyznałeś właśnie, że przegrywy po prostu leczą swoje chore kompleksy przy pomocą toksyczności? XD

      Może coś do ciebie dotrze w końcu.

      Oprócz tego mogą przy okazji znaleźć w końcu ludzi z którymi się dogadają i pozanają i którzy nie będą chcieli ich wyśmiać za sam fakt istnienia.
      Przy okazji będąc częścią szamba, z którego wydobywa się coraz większy smród, przez który jeszcze trudniej mają dogadać się z kimkolwiek.

      To o wiele wiecej niż mogliby ugrać, grając na zasadach normików.

      Tego większość z nich nie wie, gdyż najczęściej są aspołecznymi przychlastami, którzy sami się od tych "normików" odcinali, nie raz nimi wprost gardząc. Czemu więc "normiki" mają im odpłacać czymś pozytywnym?

      Dobrze ubrać

      W sensie kupować to co jest aktualnie modne

      W sensie, że bredzisz. Dobry ubiór jest przede wszystkim dopasowany do sylwetki, a nie mody.

      Nie mam o to bólu dupy, zaczynasz chocholizacje

      Masz, przecież się to z ciebie wylewa. Wszak higiena to też wygląd.

      Od zawsze było mówione że grubas = volcel

      Nie wiem, nie znam się na waszej gwarze.

      Powiedź to np ludziom którzy mieli niezdiagnozowaną nadczynność tarczycy od dziecka.

      Mówię to tobie.

      Ogólnie widzę tu samo usprawiedliwianie się na podstawie wyglądu i przeżyć jakichś śmiesznych typów, których w społeczeństwie jest mniej niż słynnych Chadów.

      +: Liwiia
    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Uroiłeś to sobie. Mniej się angażuj w tag #przegryw, to halucynacje powinny ustąpić.
      To czemu jesteś taki agresywny i próbujesz mnie zaatakować ad personam gdzie tylko jest możliwość.

      I co z tego?
      To z tego że niektóre punktu odpadają u niektórych przez genetykę.

      Czy ty jesteś #przemcel?
      Aż tak źle ze mną nie jest ale mamy kilka cech które nas łączą.

      Jeśli nie, to po prostu żałośnie szukasz wymówki.
      Wymówki do czego? xD
      Przecież ty nie wiesz co ja robie poza wykopem.

      Czyli przyznałeś właśnie, że przegrywy po prostu leczą swoje chore kompleksy przy pomocą toksyczności? XD
      Nie, przeczytaj jeszcze raz.

      Przy okazji będąc częścią szamba, z którego wydobywa się coraz większy smród, przez który jeszcze trudniej mają dogadać się z kimkolwiek.
      Popełniasz błąd jeśli sądzisz że każdy z nich nie miał już prób robienie czegoś innego.

      Dobry ubiór jest przede wszystkim dopasowany do sylwetki, a nie mody.
      XD
      Pod warunkiem że masz sylwetke jak facet. Jak masz szerokie biodra, wąską klatke, barki węższe od bioder to w wszystkim będziesz jak gówno.

      Masz, przecież się to z ciebie wylewa. Wszak higiena to też wygląd.
      Jak na razie jedyną osobą która się tutaj miota, jesteś ty.
      Zmień nastawienie :)

      Nie wiem, nie znam się na waszej gwarze.
      To że jesteś ignorantem nie ma znaczenia jeśli koniecznie chcesz brać udzial w dyskusji.

      Mówię to tobie.
      A ja mówię właśnie o sobie w tym wypadku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      To czemu jesteś taki agresywny i próbujesz mnie zaatakować ad personam gdzie tylko jest możliwość.

      @Bochun: Jaki agresywny? Po prostu wytykam ci błędy, które wypisujesz.

      To z tego że niektóre punktu odpadają u niektórych przez genetykę.

      U ilu osób?

      Aż tak źle ze mną nie jest ale mamy kilka cech które nas łączą.

      I to cię usprawiedliwia w tym, że zasłaniasz się jego osobą?

      Wymówki do czego? xD Przecież ty nie wiesz co ja robie poza wykopem.

      Wymówki do tego, żeby nie naprawiać swojego losu. Wszak to jest podstawowa doktryna przegrywów.

      Nie, przeczytaj jeszcze raz.

      No przeczytałem. Sam napisałeś, że przegrywy wolą kisić się we własnym sosie, zamiast robić coś pozytywnego.

      Popełniasz błąd jeśli sądzisz że każdy z nich nie miał już prób robienie czegoś innego.

      Bardzo mały błąd, bo większość bardzo mało robiła w tym celu.

      XD Pod warunkiem że masz sylwetke jak facet. Jak masz szerokie biodra, wąską klatke, barki węższe od bioder to w wszystkim będziesz jak gówno.

      Ile osób cierpi na takie coś? Znowu używasz przykładów skrajnych do negowania jakichkolwiek starań w kierunku poprawy własnego losu. To antyracjonalne.

      Jak na razie jedyną osobą która się tutaj miota, jesteś ty. Zmień nastawienie :)

      Ja się nigdzie nie miotam. Ja jestem tutaj chyba najbardziej z rzeczywistością pogodzony.

      A ja mówię właśnie o sobie w tym wypadku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Czy ta przypadłość blokuje całkowicie zdobywanie tkanki mięśniowej?

      +: Liwiia
    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Jaki agresywny? Po prostu wytykam ci błędy, które wypisujesz.
      Przeczytaj sobie jeszcze raz wszystkie swoje wypowiedzi. Robisz wszystko co możesz żeby mnie wrzucić do kategorii przegrywa, żeby użyć tego jako argumentu. Tzw argumentum ad stulejum.

      U ilu osób?
      Na tagu? U wielu.
      U mnie na przykład też.

      I to cię usprawiedliwia w tym, że zasłaniasz się jego osobą?
      Co to znaczy zasłaniasz?

      Wymówki do tego, żeby nie naprawiać swojego losu. Wszak to jest podstawowa doktryna przegrywów.
      Czyli według twojej doktryny nie jestem przegrywem bo jedyne co o mnie wiesz tworzysz na podstawie tego że się z tobą nie zgadzam.

      Sam napisałeś, że przegrywy wolą kisić się we własnym sosie, zamiast robić coś pozytywnego.
      Teraz ze zrozumieniem. Wielu z nich próbowało ale w zamian dostawali tylko szydery, więc co to za różnica co robią, jesli efekt jest ten sam?

      Bardzo mały błąd, bo większość bardzo mało robiła w tym celu.
      Mogę się zgodzić.

      Ile osób cierpi na takie coś? Znowu używasz przykładów skrajnych do negowania
      Ja ( ͡° ͜ʖ ͡°) przepraszam że śmiałem dostać taki chujowy zestaw genów.

      Ja jestem tutaj chyba najbardziej z rzeczywistością pogodzony.
      Chyba nie bardzo bo inaczej wiedzialbyś jakie znaczenie mają geny.

      Czy ta przypadłość blokuje całkowicie zdobywanie tkanki mięśniowej?
      Nie, sama w sobie jest wyleczalna i można z nią żyć normalnie. Ale w połączeniu z delikatnym szkieletem, niskim testosteronem nagle zaczyna się robić ciężko, w zasadzie to ćwicze nie po to żeby być umięśnionym tylko żeby wyglądać jak przeciętny facet, gdzy inni ćwiczą żeby się wyróżniać.

    •  

      Przeczytaj sobie jeszcze raz wszystkie swoje wypowiedzi. Robisz wszystko co możesz żeby mnie wrzucić do kategorii przegrywa, żeby użyć tego jako argumentu. Tzw argumentum ad stulejum.

      @Bochun: Nie robię, tylko odwołuję się do twoich wpisów i komentarzy, które piszesz z perspektywy przegrywa, która wcale nie jest globalna.

      Na tagu? U wielu. U mnie na przykład też.

      Co to znaczy wielu? I jakie masz na to dowody?

      Co to znaczy zasłaniasz?

      To znaczy, że dla uzasadnienia swoich tez wybierasz jakiś skrajny, jednostkowy przykład.

      To tak jak udowadniać skrajnie motywacyjne gadki tym jak to Arnold Schwarzenegger sobie w życiu poradził.

      Czyli według twojej doktryny nie jestem przegrywem bo jedyne co o mnie wiesz tworzysz na podstawie tego że się z tobą nie zgadzam.

      Ja nie mam żadnej doktryny. Po prostu uważam, że antykonstruktywne gadki przegrywów nie pomagają w niczym, poza leczeniem kompleksów, a za to szkodzą w normalnym funkcjonowaniu.

      Teraz ze zrozumieniem. Wielu z nich próbowało ale w zamian dostawali tylko szydery, więc co to za różnica co robią, jesli efekt jest ten sam?

      Skąd wiesz ilu z nich zmian próbowało? A może tylko im się uroiło? Albo próbowali tylko przez 10 sekund?

      Przegrywy kochają wyolbrzymianie wszystkiego i przedstawianie każdej rzeczy w sposób zgodny z ich ideologią.

      Niejeden tu pisze, że kobiety plują na niskich facetów i ich wyzywają gdy do nich podejdą, a jak zapytać ich czy spotkało ich to w prawdziwym życiu, to często mówią, że nie, ale na wykopie takie coś widać XD

      Mogę się zgodzić.

      I jak myślisz, jak komuś takiemu pomogą przegrywowe gadki o tym że nic nie warto i nic się nie uda?

      Przecież sporo osób na tagu przegryw, to zwykłe, dosyć normalne jednostki, które po prostu są lekko nieśmiałe i aspołeczne, przez co są trochę odcięte od społeczeństwa. Dla nich pochłanianie takich tekstów to zwykłe wpieprzanie się w bagno, bo zamiast sprawdzić jak ludzie naprawdę na nich zareagują, wierzą w ciemno hiperbolom przegrywów, z których sporo dla prymitywnej atencji pisze w jak najczarniejszych barwach, albo wymyśla baity o tym jakie kobiety są złe.

      Z tego powodu znacznie lepsze są pozytywne, antyprzegrywowe teksty, bo po nich może nie wszyscy, ale część osób na pewno z przegrywu wyjdzie, a po negatywnych tekstach część osób zostanie przegrywami mimo, że działając w kierunku poprawy swojego losu by nimi nie była.

      Ja ( ͡° ͜ʖ ͡°) przepraszam że śmiałem dostać taki chujowy zestaw genów.

      Czy jesteś wyznacznikiem dla populacji? W końcu twój wpis ma rzekomo opisywać całe społeczeństwo.

      Chyba nie bardzo bo inaczej wiedzialbyś jakie znaczenie mają geny.

      Mają kluczowe, ale jak pisałem, zdecydowana większość ma już dobre geny.

      Nie, sama w sobie jest wyleczalna i można z nią żyć normalnie. Ale w połączeniu z delikatnym szkieletem, niskim testosteronem nagle zaczyna się robić ciężko, w zasadzie to ćwicze nie po to żeby być umięśnionym tylko żeby wyglądać jak przeciętny facet, gdzy inni ćwiczą żeby się wyróżniać.

      Na szczęście są jeszcze sterydy, które w takim USA często podaje się jako lek, a w naszym społeczeństwie i tak ćwiczy mało osób, więc mimo niebycia na szczycie, możesz być w normie, a to już dużo.

      No chyba że sam chciałbyś najlepsze modelki, to wtedy nie dużo.

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski: @Bochun:

      Powiedź to np ludziom którzy mieli niezdiagnozowaną nadczynność tarczycy od dziecka.
      I cały świat jest winny temu, że przez 10-15 lat świadomego życia zrobiłeś całe NIC w kierunku leczenia tego.

      Ale w połączeniu z delikatnym szkieletem
      Mam drobniejszy... co wcale nie jest tak dużym problemem, bo żeby wyglądać dobrze trzeba dołożyć 5-10 kg mięsa mniej niż w przypadku ciężkiego szkieletu.

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Nie robię, tylko odwołuję się do twoich wpisów i komentarzy, które piszesz z perspektywy przegrywa, która wcale nie jest globalna.
      Znowu wracamy do początku dyskusji?

      Co to znaczy wielu? I jakie masz na to dowody?
      To znaczy tych których poznałem. A jakie dowody by cie satysfakcjonowały? Spis powszechny na wykopie? xD

      To znaczy, że dla uzasadnienia swoich tez wybierasz jakiś skrajny, jednostkowy przykład.
      No i co z tego? To znaczy że tacy nie istnieją?

      Ja nie mam żadnej doktryny.
      No okej ale teraz łapiesz za słówka. Według definicji którą napisaleś ja się do tego grona nie zaliczam.

      Skąd wiesz ilu z nich zmian próbowało? A może tylko im się uroiło? Albo próbowali tylko przez 10 sekund?
      Mała część próbowała bez powodzenia, mówię o osobach które znam, większość prawdopodobnie nie próbowało niczego.

      Niejeden tu pisze, że kobiety plują na niskich facetów i ich wyzywają gdy do nich podejdą, a jak zapytać ich czy spotkało ich to w prawdziwym życiu, to często mówią, że nie, ale na wykopie takie coś widać XD
      Ktoś tu chyba nie umie rozróżniać zarzutek.

      Czy jesteś wyznacznikiem dla populacji? W końcu twój wpis ma rzekomo opisywać całe społeczeństwo.
      Nie, czemu? To co zapostowałem to nie są moje przemyślenia, tylko jakiś ludzi innych, moje położenie nie ma znaczenia dla ich badań i wniosków.

      Z tego powodu znacznie lepsze są pozytywne, antyprzegrywowe teksty, bo po nich może nie wszyscy, ale część osób na pewno z przegrywu wyjdzie, a po negatywnych tekstach część osób zostanie przegrywami mimo, że działając w kierunku poprawy swojego losu by nimi nie była.
      To jest całkiem solidna logika, nawet mnie tym kupiłeś. Ale niestety mam tutaj przygotowane już 10 postów na cały tydzień XD

      Na szczęście są jeszcze sterydy, które w takim USA często podaje się jako lek, a w naszym społeczeństwie i tak ćwiczy mało osób, więc mimo niebycia na szczycie, możesz być w normie, a to już dużo.
      Dzięki za info xD Obecnie jestem na pewnych lekach ale nie jestem do końca zadowolony z ich działania.
      Ogólnie temat hormonalnej terapii zastępczej dla mężczyzn, w polsce jest tematym mało znanym. A to mogłoby pomóc wielu osobom.

    •  

      @Zelber: Przecież dużo ludzi ma niewykrytą nadczynność tarczycy przez wiele lat, właśnie dlatego że nie łączą ich z tym, a objawy nie są na tyle poważne żeby wykluczać funkcjonowanie.

      Mam drobniejszy...
      Ile w barkach? Obwód i szerokość.

    •  

      To znaczy tych których poznałem. A jakie dowody by cie satysfakcjonowały? Spis powszechny na wykopie? xD

      @Bochun: Statystyka. Na wykopie każdy może kłamać i trollować odnośnie swojego życia.

      No i co z tego? To znaczy że tacy nie istnieją?

      Istnieją, ale dla ogółu nie ma to znaczenia, tak jak skrajne wygrywy.

      Mała część próbowała bez powodzenia, mówię o osobach które znam, większość prawdopodobnie nie próbowało niczego.

      No właśnie. Oni nawet nie wiedzą, czy by coś im w życiu wyszło.

      Ktoś tu chyba nie umie rozróżniać zarzutek.

      Ja akurat umiem bardzo dobrze, ale widzę że sporo osób święcie w takie teksty wierzy.

      Nie, czemu? To co zapostowałem to nie są moje przemyślenia, tylko jakiś ludzi innych, moje położenie nie ma znaczenia dla ich badań i wniosków.

      Twoje położenie ma tu znaczenie w tym jakich badań szukałeś.

      To jest całkiem solidna logika, nawet mnie tym kupiłeś. Ale niestety mam tutaj przygotowane już 10 postów na cały tydzień XD

      O ile są dobre merytorycznie, to nie szkodzi, bo najbardziej szkodliwe są hiperbole i dekonstruktywne teksty.

      Dzięki za info xD Obecnie jestem na pewnych lekach ale nie jestem do końca zadowolony z ich działania. Ogólnie temat hormonalnej terapii zastępczej dla mężczyzn, w polsce jest tematym mało znanym. A to mogłoby pomóc wielu osobom.

      W USA przepisują testosteron na bardzo wiele rzeczy, w tym nawet na mniejszy popęd seksualny czy męską depresję.

      Z tym też nie należy przesadzać, ale normalne dawki nie są tak szkodliwe jak się to przedstawia. Po prostu na czarnym rynku często syf sprzedają, ale testosteron apteczny jest znacznie lepszy, tylko że w Polsce ciężko o lekarza, który to przepisze, ale możesz się pointeresować i poszukać.

      +: Liwiia
    •  

      @Bochun: Blackpill science zawsze na topie, hrr tfuu normikom w twarz, brutalna prawda

    •  

      @Bochun:
      Po kolei:
      15 nadgarstek
      23 łokieć (kilka cm mniej niż w przedramieniu i 10+ mniej niż w bicku)
      21 kostka
      34 kolano
      95-100 obwód klatki
      52-56 szerokość barków(ale w uj trudno zmierzyć), obwodu nie dam rady sensownie zmierzyć.
      Numer buta: 39

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla: ale inteligencja a co za tym idzie SWIADOMA NIECHEC DO DZIECI jest wyzej, jest wazniejsza, od NIESWIADOMEJ CHECI REPRODUKCJI

    •  

      @BloodyMassacre26: Owszem, dlatego świadomie unikasz zapłodnienia. Nie zmienia to faktu że rządzi tobą nieświadoma żądza reprodukcji, chyba że celowo nigdy nie popuszczasz szpary.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @Bochun:
      Ohp nie maxowałem dawno, ale z 50-55 pójdzie.
      Wiosła nie maxuje, 60-65x 10 poszłoby w serii.
      Podciągania - dramat, tak jak i najszersze wizualnie.
      Generalnie góra pleców to u mnie zdecydowanie najsłabsza partia zarówno siłowo jak i wizualnie.

      Ale zaczynamy tutaj dochodzić do dosyć ciekawych wniosków. Mając podobny szkielet u mnie nie jest on żadnym problemem, a u Ciebie jednym z głównych powodów przegrywu.
      Coś się tutaj przestaje zgadzać.

    •  

      @Bochun: Na barki nic więcej nie robię. Jakoś od zawsze(albo od czasu treningów bjj/judo) miałem je ok.
      Edit: o facepullach zapomniałem.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @leje_benzyne_do_diesla: jak może mną rządzić chęć reprodukcji jak kurwa nie chce mieć dzieci xD

      To sie nie ima

      mehanizm biologiczny to nie to samo co CHĘĆ posiadania potomstwa

      to jak z miesiączką

      Przeklinam dzień w którym sie pojawia i modle się by nigdy więcej nie wystąpiła, nie chce jej, nienawidze jej, a ona i tak występuje, co jest związane z biologią i rozmnażaniem.
      A to co ty mówisz brzmi jak stwierdzenie że "ty świadomie nie chcesz miesiączki ale twoja druga natura jej pragnie i cieszy się gdy się pojawia za każdym razem gdyż wtedy masz możliwość spłodzenia bombelka którego pragniesz"

    •  

      Punkt 7 to podstawa wyjaśnienia normickich spierdolin i wysrywów.

      @leje_benzyne_do_diesla: Co prawda nie jestem jakiś atrakcyjny, ale do obalenia wizji sprawiedliwego świata wystarczy świadomość tego, że dobrzy ludzie i dzieci umierają. Nie wiem, jak atrakcyjność miałaby wpłynąć na taki osąd.
      "Sąsiad był takim uczynnym człowiekiem, oczekiwał z żoną dziecka i zginął w wypadku przez pijaka. Ale ja jestem ładny, więc pewnie mu się należało" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      /s, po prostu nie za bardzo rozumiem, kto miałby W OGÓLE wierzyć w sprawiedliwość, przecież to naiwny koncept.

    •  

      @Bochun:

      Absolutnie inny szkielet. 50-55 brałeś na maks czy na serie?
      Max, ale też lekka redukcja obecnie. Do końca roku mam nadzieję, że BW pęknie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      (typu 10cm w najgorszym przypadku na moją niekorzyść) przy zbliżonych wynikach siłowych, gdybyśmy mieli takie same predyspozycje wyglądowe.
      W najlepszym wypadku różnica to 3 cm, czyli coś zupełnie niedostrzegalne gołym okiem.
      Zresztą załóżmy, że dobijesz te 5 cm w barkach i będziesz miał tyle co ja. Uważasz, że to magicznie zmieni Twoje życie?

    •  

      @Bochun:
      Zresztą wychodzę z założenia, że na atrakcyjność składa się te 6 czynników(każdy mniej więcej w takim samym stopniu):
      1.) Twarz.
      2.) Sylwetka(w tym wzrost).
      3.) Charakter.
      4.) Zainteresowanie/horyzonty umysłowe(jednak mam tutaj coś innego niż charakter z poprzedniego punktu. Można być zarówno inteligentnym bucem jak i bardzo w porządku prostym człowiekiem)
      5.) Pewność siebie.
      6.) Status zawodowy. (Częściowo pokrywający się z ilością hajsu, ale nie 1:1)

      Na ile byś się ocenił w każdym z tych punktów?

      +: Errad
    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @Bochun: I dlaczego uważasz, że przegrywasz przez wygląd, a nie pozostałe cechy, jeżeli w każdym z tych punktów prezentujesz podobny poziom?

      Z oceną inteligencji się w sumie nie zgodzę, bo dając sobie tyle ile dałeś, to taki np @Thachi powinien wejść w wartości ujemne xD

    •  

      @Zelber:
      1. Nie sadze ze przegrywam po pierwsze bo cos tam w zyciu przezylem. Poznalem ludzi ktorzy maja o wiele gorzej niz ja i stawjajac sie z nimi w jednym szeregu pluje im na morde.
      2. Bo czesc spierdolenia mojej psychiki wynika z wygladu.
      3. Bo slyszalem calkiem sporo zlego na temat swojego wygladu.
      4. Bo widze jak bardzo roznie sie od innych facetow.
      5. Bo widzialem na co moge sobie pozwolic na tinderze.
      6. Bo bardzo wielu ludzi potwierdzilo moje obserwacje.
      7. Bo znalem ludzi z spierdoleniem podobnym do mojego ale wygladajacych lepiej.
      8. Bo juz sie calkiem sporo natryhardowalem z zmiana osobowosci gdy bylem mlodszy bez wiekszych rezultatow.
      9. Bo czesc mojej osobowosci ktora wplywa na moje spierdolenie i tak jest niezmienialna.

      Ale moje spierdolenie to nie jest temat o ktorym nie chce juz smrodzic na mirko.

      A thachi albo ma aspergera i aspergerowska podwyzszona samoocene albo jest po prostu mlody i jeszcze sie oszukuje. W tym drugim wypadku dojdzie to do niego predzej czy pozniej w ciagu najblizszych paru lat.

    •  

      @Strzelec_Kurpiowski: jeśli chodzi o pracę nad sobą to tyczy się facetów tak btw różowe nie pracują nad sobą pochlipia i zaraz się znajdzie pocieszyciel

    •  

      jeśli chodzi o pracę nad sobą to tyczy się facetów tak btw różowe nie pracują nad sobą pochlipia i zaraz się znajdzie pocieszyciel

      @KarPaKo: szukaj zatem takiej głupiej kobiety, żeby też wzięła cię bez pracy nad sobą XD

      Tylko że większość ludzi pracuje nad sobą też dla siebie.

      +: Liwiia
    •  

      @Strzelec_Kurpiowski: To by dopiero była niesprawiedliwość, zwłaszcza że większość ludzi może bardzo łatwo zwiększyć swoją atrakcyjność ciężką pracą nad sobą.

      Kek

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    ochui XD
    #heheszki #humor #gif #wtf #wesele

    GFY

    odpowiedzi (28)

  • avatar

    Wróciłem z 10 dniowej podróży po Europie, masa przygód, opowieści, analiz, zdjęć itd. Ojciec:

    - O której wróciłeś?
    - O 1:20?
    - Fajnie było?
    - Fajnie.
    - To dobrze.

    xD

    pokaż spoiler Ale wbrew pozorom ma racje- wasze podróże nikogo nie obchodzą poza wami samymi. Dlatego nie zakładajcie blogów dlatego ze udało się wam zdobyć wizę do USA, bilet do Tajlandii czy po prostu turlaliscie się stopem jak bezdomni żebrząc o prysznic.


    #heheszki #podroze
    pokaż całość

    odpowiedzi (102)

  • avatar

    Ktoś odjebał perfekcyjny bait na Vervie. Ubrał się w identyczne ubrania, co Robert, przeszedł wzdłuż toru. Zebrał wokół siebie kilkaset ludzi, robili sobie z nim zdjęcia, podpisywał autografy ( ͡º ͜ʖ͡º) Na koniec poszedł na kebaba xD Oczywiście jak go jadł to też grupa kibiców dopingowała go, aby mu kebsik smakował (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Jeśli to czytasz - gratuluję, perfekcyjnie odjebane

    #f1 #kubica #heheszki pokaż całość

    odpowiedzi (29)