•  

    Motywacji, ochoty na trening ZERO...a dowaliłem +30kg do PR :D Dzisiaj SSB box squat 1RM. 10tygodni temu 257kg, dzisiaj 287kg lol.

    W takie dni jak ten, dziwie się sam sobie, jak daleko można tą barierę przesunąć, ile jestem w stanie zrobić, pomimo że wszystko wskazuje na to że jest chujowo i najlepiej nie powinienem ćwiczyć.

    Szło tragicznie, sztanga ważyła tonę, źle leżała na plecach, przedramię mnie bolało, stopy ciągle w złej pozycji, no lipa, ciężko poszło 247kg, plan był zrobić +10kg do PR, czyli 267kg. Nakręciłem się i zrobiłem te 267kg, ale puścił upper back i myślałem ze mi łeb urwie (kto używał Safety Squat Bar wie o czym mówię)

    Ale zrobiłem te 267kg i wkurwiłem się na to jak nie mam motywacji, jak słabo poszło, i że te 267kg to nie jest GODNY wynik... więc chuj założyłem kolejne 20kg, do 287kg i stwierdziłem ALBO JA ALBO SZTANGA I CHUJ.

    "Odpaliłem się", wpadłem w szał bojowy. Wziąłem sztangę ze stojaków i nagle zaczął łapać skurcz lewej łydy xD (co widać na filmiku gdzie stoję i nie wiem co zrobić) Pierwsza myśl w głowie "kurwa za dużo wódy" a potem "odłożyć? Ale lekkie to jest na plecach, CHUJ, albo ja albo sztanga jazda" Najpiękniejsze technicznie to nie było ale walka została wygrana, i 287kg zrobione :D

    Następnie SSB close stance, low box squat 4x5 167kg - Skrzynia jest bardzo nisko ustawiona, tak że siad jest dużo poniżej wymaganej głębokości, atg można by powiedzieć heh. To jest wariant który poprawia dolną fazę ciągu, leg drive w ciągu. Ważne jest żeby całkowicie usiąść na skrzyni, to przypomina start w ciągu.

    Kolejne ćwiczenie to SSB Hise shrugs 137kg ~3x30 - Czyli masakra góry pleców, w tym ćwiczeniu kluczowe jest właściwe oddychanie. Nic mi tak góry pleców nie potrafi wymęczyć jak to ćwiczenie. Lubię tutaj robić zakres 25-50p, raczej unikam mniejszej ilości powtórzeń.

    Cały trening
    SSB Box squat - 267kg x1, 287kg x 1
    SSB close stance low box squat - 4x5 167kg
    SSB hise shrugs - 3x30 137kg
    Reverse hypers 3x15
    AB band - 3x15

    Patrząc na te nagrania, sam się sobie dziwie jak ja to wszystko zrobiłem. Po prostu coraz lepszy jestem w "odpalaniu się" przełączam "przycisk" i nagle robię niesamowity trening, kiedy nie mam zupełnie na to ochoty, chęci, i wszystko idzie źle. Potem patrzę na taki trening i uderzam się w głowę... że za nic bym tego nie powtórzył lol.

    #strongaf #silownia #mikrokoksy #mirkokoksy #pokazforme #sport

    źródło: youtube.com

    •  

      miało być lekko, a był OGIEŃ

      @Dzerman: (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    •  

      @IntruderXXL Ciekawe na ile negatywne samopoczucie mimo kierowania w przeciwną stronę treningu jest czynnikiem powiązanym małym lub pośrednim stopniem z docelowym rezultatem.

      Ciekawe na ile aspekt mentalny można traktować z jednej perspektywy poniekąd samodzielnie i możliwie potencjalnie trenowalny w sposób bardziej bezpośredni z wlasnymi ćwiczeniami jak mięśnie mają swoje na siłowni.

    •  

      @Wina_Segmentacji: stary popracuj nad skladnia zdania bo juz ktorys raz czytam twoje wpisy i dopiero po kilku razach rozumiem ( ͡º ͜ʖ͡º)
      @IntruderXXL: sam jestem ciekaw ile jeszcze mozesz dodawac

    •  

      Sam spawales?

      @syzygium: Niee na zamówienie robiona. Pod mój projekt.

    •  

      stary popracuj nad skladnia zdania bo juz ktorys raz czytam twoje wpisy i dopiero po kilku razach rozumiem ( ͡º ͜ʖ͡º)

      @davvidofff: @Wina_Segmentacji: Muszę się z tym zgodzić :)

      Jeśli chodzi o aspekt mentalny, im mam wyższe wyniki tym bardziej on się robi kluczowy, w takim sensie że nie wiem z 10% albo i więcej do wyniku mogę dodać gdy wejdę w odpowiedni stan, u mnie to nie jest stan skupienia i koncentracji ,ale wkurwienia, szału chęci rozpierdolenia czegoś.
      Wtedy jakieś drobne bóle znikają, ja nie czuję zmęczenia, cały się wręcz trzęsę, nie myślę tak naprawdę o niczym tylko czuje złość, gniew, wkurwienie, jestem wtedy szybszy, dynamiczniejszy, mocniej się potrafię napiąć i przede wszystkim nie potrafię się wtedy poddać, czyli walczę z ciężarem do samego końca aż go podniosę albo mnie zgniecie, nie ma w trakcie żadnych wątpliwości, chwil zwątpienia.

      I teraz z czasem, z praktyką, jestem w tym coraz lepszy :) Coraz mocniejszy to ma wpływ na mnie. Z drugiej jednak strony coraz więcej sił mi to odpiera, po takim nakręceniu i zrobieniu boju czuję jak nagle wszystko schodzi, momentalnie jak powietrze z przebitego balona :P I ostatnio jak robiłem siad 350kg, to właśnie pisałem że zrobiłem błąd, bo nakręciłem się nadmiernie na 335kg i czułem że już przy tych 350kg brakowało tej pary.

      sam jestem ciekaw ile jeszcze mozesz dodawac

      @davvidofff: W chuj :D Sprawa wygląda tak że ja mam jeszcze pełny worek "tricków" których nie wykorzystałem, bo po prostu nie było takiej potrzeby. Co najwyżej wynik może chwilowo się zatrzymać jak będe z czymś eksperymentował, np w wyciskaniu tak mam obecnie, bo zmieniłem/zmieniam technikę + dodałem treningi w koszuli, i zamiast że tak powiem trenować, ekseprymentuje, testuje różne sposoby, metody itd.

    •  

      @IntruderXXL: o kurde ale ciężki przedmiot podniosłes

    •  

      @IntruderXXL: Ja tam czekam, aż może się kiedyś jednak zdecydujesz na Strongmanów. Zacznę znowu oglądać zawody jak kiedyś Dymka, Pudziana, Toczka itp. itd.

    •  

      @maly_Janek: Mateusz Kieliszkowski robi robotę. W tym sporcie trzeba być wszechstronnym i nie wystarczy tylko doczłapać się do sztangi jak w trójboju ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @Nikic21: Intruder kiedyś pisał, że z wydolnością jest raczej średnio, ale zawsze można w tym kierunku też poćwiczyć. Raz zawody nie wyjdą, będzie wiadomo nad czym popracować. Szkoda takiej siły nie wykorzystać IMO.

    •  

      @IntruderXXL: sprawiasz, że zastanawiam się jak mógłbym teraz wyglądać/ile dźwigać, gdybym jakimś cudem nauczył się stać się nagle takim popierdoleńcem przed treningiem XD (oczywiście pozytyw)

    •  

      sprawiasz, że zastanawiam się jak mógłbym teraz wyglądać/ile dźwigać, gdybym jakimś cudem nauczył się stać się nagle takim popierdoleńcem przed treningiem XD (oczywiście pozytyw)

      @jasha00: Gdybyś miał takie podejście jak ja do treningu, trenował tak ciężko jak ja, to nie mógł byś uwierzyć jak ogromny i szybki progres robisz :) A po jakimś czasie takiego reżimu, stałbyś się jednym z najsilniejszych osobników tutaj.

      Jeśli chodzi o podejście mentalne do ciężaru, to już zależy od danego osobnika, nie każdy wpada w szał, drze się i rzuca na boki heh, niektórzy wręcz przeciwnie wprowadzają się w stan ogromnego skupienia i koncentracji i w ciszy podnoszą największe ciężary... U mnie to się nie sprawdza.

      +: jasha00
    •  

      @IntruderXXL: Czy box squad w przypadku robienia przysiadow dupa do ziemi ma sens? Jezeli tak to na jaka wysokosc ustawiac skrzynie?

    •  

      @IntruderXXL: Albo to przez te bramę albo przez ciebie ale to obciążenie wygląda jak 60 kg. To są pojedyncze talerze i z czego są zrobione?

    •  

      Albo to przez te bramę albo przez ciebie ale to obciążenie wygląda jak 60 kg. To są pojedyncze talerze i z czego są zrobione?

      @Elements: To są stalowe krążki, bez żadnej gumy, dlatego są takie cienkie, ważą 25-20kg zależy które. Ich obwód (większości) jest taki jak krążków na zawodach czyli 45cm

    •  

      To są stalowe krążki, bez żadnej gumy, dlatego są takie cienkie

      @IntruderXXL: Aaaaa czyli ich tam jest kilka tylko, że ciasno ułożone i zaciśnięte klamrą?

      pokaż spoiler Z Nasa dzwonili, zrobili ci zdjęcie... z satelity :D widać cię z kosmosu.

    •  

      Aaaaa czyli ich tam jest kilka tylko, że ciasno ułożone i zaciśnięte klamrą?

      @Elements: Tak dokładnie, a na nagraniu jak robiłem 350kg w siadize, nawet dwoma klamrami są zaciśnięte bo jedna klamra nie dawała rady i się krążki zsuwały :P

    •  

      Czy box squad w przypadku robienia przysiadow dupa do ziemi ma sens? Jezeli tak to na jaka wysokosc ustawiac skrzynie?

      @dssport: Zbyt ogólne pytanie :P

    •  

      @IntruderXXL: To moze innaczej. Na jakiej wysokosci ustawic skrzynie by mialo wieksze przelozenie na przysiad dupa do ziemi?

    •  

      To moze innaczej. Na jakiej wysokosci ustawic skrzynie by mialo wieksze przelozenie na przysiad dupa do ziemi?

      @dssport: Po pierwsze zastanowiłbym się po co robić przysiad ATG? Nie licząc jednego sportu, czyli dwuboju, nie ma absolutnie żadnej potrzeby robić głębokiego siadu.

      Robiłbym box squat standardowo, czyli głębokość trochę poniżej wymaganej na zaliczenie, do tego bardzo szeroki rozstaw stóp, mocne siadanie do tyłu, rozluźnianie całego dołu ciała na skrzyni.

      +: dssport
    •  

      @IntruderXXL: Po prostu bardziej lubie atg niz trojbojowe.

    •  

      Po prostu bardziej lubie atg niz trojbojowe.

      @dssport: To jest absolutnie niezrozumiałe dla mnie...

    •  

      Na jakiej wysokosci ustawic skrzynie by mialo wieksze przelozenie na przysiad dupa do ziemi?

      @dssport: Im niżej tym lepiej, ale pamiętaj że musi to być wysokość na której jesteś ciągle stabilny i możesz usiąść - nie wiem jak z Twoją mobilnością. Co do zasady musisz faktycznie siąść a nie tylko dotknąć skrzynię tak jak @IntruderXXL: zauważył.

      A siady ATG rób dalej, nie ma lepszego ćwiczenia, nie przejmuj się.

      Nie licząc jednego sportu, czyli dwuboju, nie ma absolutnie żadnej potrzeby robić głębokiego siadu.

      @IntruderXXL: Śmiechu warte, gdzie poza trójbojem znajdziesz odpowiednik siadów trójbojowych - czyli patrząc na Twoje ekstremalnie szeroki rozstaw, duży kąt między stopami, niepełny zakres ruchu? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bieganie, skakanie, gimnastyka i akrobatyka, sporty walki takie jak zapasy czy judo - gdzie wykonują ruchy podobne siadu trójbojowego?

      Jak to mówi Kelly Sterrett - jeśli nie jesteś w stanie stabilnie utrzymać się w przysiadzie 10 minut, to znaczy że masz duże problemy z mobilnością i/lub masz nieprawidłowy wzorzec ruchowy przysiadu.

      +: dssport
    •  

      @Wegrzynski: Widzisz kilka zdań napisałeś i ja już wiem że nie masz pojęcia o czym piszesz...

      Im niżej tym lepiej, ale pamiętaj że musi to być wysokość na której jesteś ciągle stabilny i możesz usiąść

      Bzdura, robiąc właściwie siady do niskiej lub bardzo niskiej skrzyni z normalnym/wąskim rozstawem stóp, nie poprawiamy głównie siadu, a pracujemy nad ciągiem jak już, znacząca część pracy przechodzi na dół pleców. Widać nigdy takich siadów nie robiłeś, bo inaczej wiedziałbyś, poczułbyś to o czym piszę, albo robiłeś takie siady tylko że zupełnie źle.

      Dlaczego więc ja poleciłem, to:

      Robiłbym box squat standardowo, czyli głębokość trochę poniżej wymaganej na zaliczenie, do tego bardzo szeroki rozstaw stóp, mocne siadanie do tyłu, rozluźnianie całego dołu ciała na skrzyni.

      Bo to pozwoli popracować na słabymi ogniwami które ma @dssport: Ale on nic o żadnych słabych ogniwach nie napisał, NIE MUSIAŁ! Wystarczyło mi że napisał że robi siady atg.

      Śmiechu warte, gdzie poza trójbojem znajdziesz odpowiednik siadów trójbojowych - czyli patrząc na Twoje ekstremalnie szeroki rozstaw, duży kąt między stopami, niepełny zakres ruchu?

      A tutaj nawet nie zamierzam się męczyć i wyprowadzać Ciebie z ogromnego błędu w jakim tkwisz, patrząc na to co piszesz przypuszczalnie byś nawet nie zrozumiał niektórych rzeczy. Cóż masz internet, poświęć czas, możesz sobie poszukać, zainteresować się tematem.

      +: dssport
    •  

      @IntruderXXL: to jeszcze jedno pytanie. Gdzie sprawdzasz jakie ćwiczenia są najlepsze na słabe punkty? Czy już lecisz z doświadczenia?

    •  

      to jeszcze jedno pytanie. Gdzie sprawdzasz jakie ćwiczenia są najlepsze na słabe punkty? Czy już lecisz z doświadczenia?

      @dssport: Wiedza i doświadczenie :) Mój cały trening to jest właściwie szukanie słabych ogniw a potem ich atakowanie różnymi sposobami. Bo ja podstawowych bojów właściwie nie robię.

    •  

      @IntruderXXL: i właśnie to chce spróbować w niedługim czasie. Tylko nie wiem kogo obserwować. I jak poprawiać słabe punkty. Wiadomo, że czuje gdzie jest źle, na filmach też widzę ale nie wiem gdzie oglądać jak to poprawiać.

    •  

      @IntruderXXL: Nie myślałeś, żeby kolejny wpis z serii stworzyć właśnie o podstawowych ćwiczeniach na dane(najpopularniejsze?) słabe ogniwa? Kilka najbardziej zalecanych ćwiczeń i to, czego unikać.
      Jakiś czas temu pytałem o asysty na triceps i ciężkie uginania okazały się strzałem w dziesiątkę(dziękuje pan @IntruderXXL ), zarówno OHP jak i ławka poszły do przodu.

      Teraz główny głównym problemem zaczyna być brzuch, a przy dziesiątkach, jak nie setkach ćwiczeń na tą partię dobór odpowiednich nie jest rzeczą trywialną. Rzuceniem okiem na treningi, które robiłeś Ty, czy @Kasahara też mi nie dało jednoznacznej odpowiedzi co wybrać.

    •  

      i właśnie to chce spróbować w niedługim czasie. Tylko nie wiem kogo obserwować. I jak poprawiać słabe punkty. Wiadomo, że czuje gdzie jest źle, na filmach też widzę ale nie wiem gdzie oglądać jak to poprawiać.

      @dssport: Cóż, mogę Ci tylko polecić sposób który przedstawiłem poniżej, czyli grzebać, szukać, jak najwięcej czytać z różnych źródeł.

      https://www.wykop.pl/wpis/41885449/czesc-1-zapierdol-https-www-wykop-pl-wpis-41388189/

      też mi nie dało jednoznacznej odpowiedzi co wybrać.

      @Zelber: Bo często jednoznacznej odpowiedzi nie ma :)

      Nie myślałeś, żeby kolejny wpis z serii stworzyć właśnie o podstawowych ćwiczeniach na dane(najpopularniejsze?) słabe ogniwa? Kilka najbardziej zalecanych ćwiczeń i to, czego unikać.

      Takiego wpisu nie dało by się niestety przedstawić w ogólnikach, żeby miał jakąś wartość trzeba by było wszystko dokładnie przedstawić... A to by zajęło z kilkadziesiąt stron A4 :P Książka by powstała lol.
      Bo to jest tak skomplikowana sprawa że dwie osoby mogą mieć ten sam problem, a dobór asyst będzie zupełnie inny dla każdej z nich.

      Potem pojawiłby się pytania/problemy, jak te asysty wprowadzić do treningu, gdzie je umieścić w jakich zakres itd, a to znowu jest temat rzeka.
      Następnie ludzie by źle identyfikowali słabe ogniwa a przez to wybierali by złe asysty, wprowadzali je do treningu, a potem dziwili się że nie ma przełożenia na główne boje.

      Zauważ że ja często odpowiadam w ogólnikach na różne kwestie, bo naprawdę chcąc rozwinąć temat trochę głębiej, nagle okazuje się że mnóstwo stron wyjaśnienia bym musiał napisać.

      +: dssport
    •  

      z jakich gum korzystasz?

      @japecznikow: No mam cały zestaw, 7 różnych par.

Gorące dyskusje ostatnie 12h