Wpis z mikrobloga

Oto poradnik jak nie tworzyć portu gry (w tym przypadku RUST) na Linuxa
1. Korzystając z Unity, wyeksportuj grę na Linuxa bo piniąszki
2. Nie testuj prawie wcale gry na tym systemie
3. Od ponad roku nie napraw błędu z Vulkanem i OpenGL(błąd występuje również na Windowsie, lecz domyślnie jest tam DX11) uniemożliwiającym granie w tę grę.
4. Ignoruj wszystkie zgłoszenia błędów.
5. Wypisuj mimo to "Zapłacili(gracze linuxowi) tyle ile wszyscy inni, więc nie powinni być gorzej traktowani "
6. Przestań sprzedawać grę na tę platformę
7. Po roku podaj statystki, że w ciągu 30 dni liczba graczy linuxowych korzystających z niedziałającej gry wynosi zaledwie 0,1%
8. A w ogóle to na Linuxie to są prawie sami cziterzy.

8.5 W końcu daj opcję dla zwrotu gry, jeśli kiedykolwiek gracz ją uruchomił

No jak dla mnie to są mistrzowie marketingu

Link z opisem afery - https://www.reddit.com/r/playrust/comments/co930n/garry_a_bleeding_indepth_response_from_a_scammed/
#gamedev #unity #linux #rust
  • 9
@qarmin: Podobnie Slightly Mad Studios z Project CARS. Gra w powijakach przez 2 lata była reklamowana jako pierwszy komercyjny sim race pod Linuksa. W między czasie GRID Autosport był sportowany, IMO bardzo dobrze (choć problemy z siecią przy 2 kartach sieciowych, dziwna sprawa). Premiera na Windowsa, ale materiały dalej że „Steam OS soon”. Rok pa premierze usunęli ze swoich stron wszelkie wzmianki o planowanym supporcie Linuksa i zaczęli banować na swoich