•  

    No hejka etsowe świry, ostatnio zakupiłem sobie kierke no i ogólnie najzajebistrzy pomysł jaki miałem, bo dość już miałem pada bo mnie kciuk bolał (ała). Ale ja nie o tym, pytanko jedno mam: Gram teraz na automacie, wiadomo przyjemnie się jeździ i bez stresu. No i jakoż jestem biedakiem, to mam kierke bez manuala ( Driving Force GT), ale spróbowałem kompromisu, czyli sekwencyjnej skrzyni biegów, no i tu pytanie, czy jest w ogóle sens tego używania? Zauważyłem że nawet nie muszę startować z najniższego biegu bo i tak startuje w sumie z każdego, a i no w chuj trzeba się napracować wajchą żeby wrzucić na wsteczny, więc sekwencyjna skrzynia biegów w moim odczuciu jest po prostu automatem tylko po chuj nie wiadomo utrudnionym, jakie są wasze odczucia na jego temat i czy jest sens używania tego ?

    #ets2 #pytanie #simracing #ets2mp #kiciochpyta

    •  

      @TypowyRobert: Ja bardzo lubię sekwencyjną właśnie na tej kierownicy. Z lekkim ładunkiem spokojnie sobie startuję z 4, później 7, 10, do 100kmh i 11, powyżej 120kmh 12 bieg. Ja potrzebuję mocy to mogę sam zredukować, jak mam mało paliwa to jechać na niskich obrotach. Pod górkę z ciężkim ładunkiem mogę ciągnąć go na 2 ile tylko potrzebuję. Generalnie przyjemnie się jeździ

    •  

      @TypowyRobert: Ja też mam DF GT i jeżdżę na sekwencji. Po prostu jakoś tak realistyczniej, więcej funu. No i mam kontrolę nad obrotami.

    •  

      @Tr8025: W sumie o tym nie pomyślałem, ale szczerze jeszcze nie miałem problemów z paliwem czy wjeżdżaniem pod górkę, może z wyjątkiem Islandii z ProMods, ale tam jest jeszcze w dodatku ślisko. A jakiego ciągnika używasz? Ja na razie używam Volvo FH16 i bardzo przyjemnie się jeździ po kilku ulepszeniach.

    •  

      @friboo: może to kwestia przyzwyczajenia ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @TypowyRobert: Jedną z nowych Scanii, z najmocniejszym silnikiem. Volvo próbowałem, ale się często ślizgało na rondach, czego nie miałem ani w New Actrossie, ani w Scanii. Generalnie rzadko się zdarza żebym miał problemy z jazdą, ale jak ładunek około 30 ton ciągnie się z Islandii, z północy, przez te oblodzone drogi to czasem nie ma innej opcji jak katować któryś, niższych biegów. Z kolei z paliwem bywa kiepsko na wschodzie, gdzie kawał drogi potrafi nie być stacji, a mój styl jazdy bywa paliwożerny XD

    •  

      Po prostu jakoś tak realistyczniej

      @friboo: Ja się nie znam, ale ktoś tu ostatnio pisał, że wszystkie nowe ciężarówki (w realu) są już w automatach. Nie wiem czy to prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @chuckd: Też się nie znam, pewnie to prawda, ale chodziło o moje subiektywne odczucie ( ͡° ͜ʖ ͡°)