Aktywne Wpisy
mirko_anonim +191
#biedanonim
Jako kogoś zajmującego się AI na co dzień strasznie wkuriwa mnie ten cały sztuczny hype i rzesze pseudoeksperów, którzy obejrzeli 10 minutowy filmik o ChatGPT od "entuzjasty technologii" i już wszystko rozumieją.
Modele bazujące na tej architekturze co GPT4, czyli na Transformerach nie są stanie osiągnąć poziomu AGI i zyskać świadomości. W zasadzie to co odróżnia GPT4 od modelu który można sobie wytrenować w domu to rozmiar sieci oraz przede wszystkim
Jako kogoś zajmującego się AI na co dzień strasznie wkuriwa mnie ten cały sztuczny hype i rzesze pseudoeksperów, którzy obejrzeli 10 minutowy filmik o ChatGPT od "entuzjasty technologii" i już wszystko rozumieją.
Modele bazujące na tej architekturze co GPT4, czyli na Transformerach nie są stanie osiągnąć poziomu AGI i zyskać świadomości. W zasadzie to co odróżnia GPT4 od modelu który można sobie wytrenować w domu to rozmiar sieci oraz przede wszystkim
soldado +766
Chłop właśnie jedzie wycinać kolejne węzły chłonne z przerzutami czerniaka. Oby ostatnie #zalesie #chorujzwykopem #czerniaksoldado
Całość [tutaj](https://www.facebook.com/TUMWro/posts/2605306869535127?)
Ja rozumiem, że radnego Roberta Grzechnika wspiera sekta samochodowa ale bez przesady z komentarzami rodem z socjalizmu. Piłsudskiego na tą chwile jest paskudnie zwężona i końca prac nie widać. Natomiast tak przez zrobienie tej DDR zniknie lewoskręt w Komandorską co oznacza jednak jakieś tam utrudnienia dla kierowców. Następny jest dopiero przy Zielińskiego i to na odcinku od Pułaskiego także zostaje robienie kółeczek.
Do tego dalej nie potrafię znaleźć argumentu czemu ścieżki rowerowej nie można było puścić wzdłuż Nasypu kolejowego wykopując np. miejsca parkingowe przy Urzędzie Miejskim. Byłoby wygodniej dla pieszych i samych rowerzystów ale jak widać nikt na to nie wpadł.
#wroclaw
Ciekawy pomysł z tym parkingiem rowerowym w Utrechcie, może dożyjemy czegoś podobnego we Wrocławiu ;)
@Darth_Gohan: Po której stronie nasypu? Wydaje mi się, że dalej moderniści by darli bo tam są zrobione parkingi.
Co do Utrechtu - manipulacja od TWUM - pokazują efekt 40 lat polityki walki
@Darth_Gohan: A ja nie rozumiem. Niestety zatwardziali samochodziarze to mają tak puste łby, że nie są w stanie pojąć, że ten wykrojony kosztem części chodnika i/lub części jezdni pas dla rowerzystów nie spowoduje, że im się będzie jeździć gorzej. No chyba, że nie potrafią się poruszać po zwężonym pasie, ale wtedy prawo jazdy do zwrotu.
@Bratkello: Powodem jest : kolidowanie z letnimi ogródkami, te są ważniejsze ¯\_(ツ)_/¯
Co do zwężenia pasa. O ile zwęża z 3 m do 2.75 to słowa
Zgodnie z artykułami z GW oraz z SE (chociażby ten: https://www.se.pl/wroclaw/pilsudskiego-remont-wroclaw-sciezka-rowera-zniknie-lewoskret-w-komandorska-aa-HxRG-PRwK-4idQ.html?fbclid=IwAR3SKmWbhjX5UQFLGszkfiLk07b12AM0l2yXYVDxMKujUbi3nku__EriOVY) Lewoskręt w Komandorską ma zostać zlikwidowany.
Zresztą nie wiem jak oni chcą tutaj upchnąć ściężke rowerową tylko na chodniku na tym fragmencie jak ona ma mieć 1.5 metra. https://www.google.com/maps/@51.1003615,17.0321559,72a,35y,349.34h,45.03t/data=!3m1!1e3
@Darth_Gohan: Nie wydaje mi się, źródło poproszę. Mam nadzieję, że tym razem będziesz miał jakiś rysunek z wymiarami a nie tekst w Super Ekspresu
Ale przyjmijmy nawet, że zwężyli do 2,2 i co się stało? Nic, a Ty panikujesz, że 2,5 to za wąsko.
Artykuły wprowadzają
Prosty przykład:
Passat B8 ma 2.09 prawie. Zostaje 11 cm. Moim zdaniem wąsko się robi. Szczególnie jak obok jedzie autobus. Volksvagen Amarok 2228 więc przekracza. Renault Master jako dostawczak ma 2.4.
Czyli likwidują lewoskręt jako oddzielny pas. Super. Przy tym ruchu który tam jest starczy dwa auta do skrętu i blokują i tramwaje i ruch na wprost. Starczy, że jeden dekiel wjedzie na tory a drugi
Więc tytuł likiwdacja lewoskrętu jest jak najbardziej pawidłowy w gazetach. Ja natomiast dopisałem sobie brak skrętu w
Skoro kierowcy nie potrafią jeździć i się blokują to niech nie wymagają dodatkowego miejsca. Dość marnowania przestrzeni w mieście dla niemyślących.
Więc nie kierowcy nie potrafią jeździć tylko właśnie się przyzwyczaili do tej sytuacji. Można zwężać ale nie róbmy tego w miejscach gdzie jest niebezpiecznie.
Kolejny przykład rondo Powstańców i dojazd do niego od sky Tower to zwężenie na 2.2 a potem na 2. I tam jak jedzie autobus to