Wpis z mikrobloga

#factorio z Sea Block na bobach i angelsach dzień trzeci.

Baza rośnie, ale nie za bardzo. Brakuje prądu i w tym miejscu widać główne wyzwanie gry z tym zestawem modów. Miejsce. W grze na typowym kontynencie brak miejsca nie jest problemem. Nawet jeżeli mamy robactwo, to jesteśmy w stanie efektywnie je zwalczać. W Sea Block jest inaczej.

1. Wszystkie procesy zaczynają się od pompy, która ma oczywiście ograniczone możliwości.
2. By efektywnie wydobywać surowce, należy mieć długą linię brzegową, by móc umieścić wiele pomp i dalej wiele elektrolizerów i farm alg, by otrzymywać podstawowe surowce.
3. To oczywiście wymaga dużo prądu, którego produkcja, na początku, wymaga dużo alg.

Wniosek – to nie będzie 300 godzin :D

#koziolekgrawfactorio
Pobierz koziolek666 - #factorio z Sea Block na bobach i angelsach dzień trzeci.

Baza rośni...
źródło: comment_VZJFFIjQJ6L9uGAwgm8YElTHZn48jhNZ.jpg
  • 3
@mojemacki: nie ma potrzeby, bo mam pompy głębinowe z modów. Cała trudność polega na wystartowaniu gry, zrobieniu kilku kluczowych badań i zbudowaniu kilku kluczowych linii produkcyjnych. Potem jest już stosunkowo prosto, przy czym nie ma tu co liczyć na fajerwerki z liniami kolejowymi.