Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +6
Hej, proszę o podpowiedzi czy o czymś nie zapomniałem. Mam nowe 20-miesięczne auto. Generalnie głównie to wymieniam w nim olej i filtr oleju (co 7500 - 8500 km lub co pół roku zależy co pierwsze). Auto to benzyna (zagazowana) z wtryskiem pośrednim i bez turbiny, a konkretnie to Fabia Kombi 1.0 MPI 60 KM 2022.
Oprócz oleju są też inne obiekty, którymi trzeba się zająć. Tak więc, co 30 000 km lub
Oprócz oleju są też inne obiekty, którymi trzeba się zająć. Tak więc, co 30 000 km lub
PedroAlvares +34
#famemma mam restrima wysylam link na pv
"Uwaga! Twoje zamówienie przekroczyło maks. wagę o 8,29 kg i nie będzie mogło zostać dostarczone. Usuń niektóre produkty z koszyka."
+
"Uwaga! Produkty z grupy Gazowane przekroczyły maksymalną wagę o 11,50 kg. Usuń niektóre produkty z koszyka."
No i mnie zamurowało, bo musiałbym się ręcznie przeklikiwać i usuwać produkty, które "ważą" by się zmieścić w jakiś głupich limitach dostawy.
Ale przecież chcę u nich zostawić kasę i chcę by mi dostarczyli towar (jestem w stanie nawet zapłacić te 19,99zł za dostawę - mimo, że powyżej zakupów powyżej 180zł dostawa jest za friko. Mój koszyk był o wartości blisko 430zł)
Nie poddając się (no bo już poświęciłem 45 minut na "zakupy") złapałem za telefon by zadzwonić na ich infolinię. Musiałem przez 4:30 minuty wysłuchać ich polityki dot. przetwarzania danych (jprdl...) by połączyć się z konsultantem.
No i opowiadam mój przypadek na co miła Pani mi odpowiada, że muszę usunąć produkty bo inaczej zamówienie nie przejdzie. Ja mówię, że nie chce niczego usuwać bo potrzebuje je wszystkie i chce u Was zostawić kasę, na co Pani mi mówi, że są przepisy BHP i kierowca nie może tyle wnosić do mieszkania naraz (czyli kilka razy nie może iść?).
Ja mówię, że nie ma problemu mogę zapłacić za dostawę i wniesienie tego wszystkiego do mnie do mieszkania. Na co Pani z infolinii mówi, że nie ma takiej opcji bo taką mają politykę firmy...
No to się pytam co mogę w tej sytuacji zrobić, na co miła Pani mówi - może Pan "rozbić" ten koszyk na kilka zamówień i wtedy "system" mnie przepuści i dostawa się odbędzie...
Kurtyna.
#zakupy #carrefour #zalesie #takaprawda #ciekawostki
OP skarży się w stylu "płacę, więc wymagam", że jego zamówienie miało za dużą wagę i zamiast rozłożyć zamówienie na dwie części (co by potrwalo zapewne jakieś 5 minut) dzwoni na infolinię (i traci czas XD) i dostaje informacje, że przepisy i może rozłożyć zamówienie na 2 części
XD
chcerozmawiaczkierownikiem.jpg