Wpis z mikrobloga

Hej Mireczki. W tym tygodniu mam rozmowę o pracę i stąd takie małe pytanie z mojej strony. Czy wypada wyjąć podczas takiej rozmowy jakiś zeszyt/notes żeby zapisać coś sobie ew. mieć ściągę ze swoimi pytaniami dotyczącymi pracy? To moja 2 rozmowa a dosyć mocno zależy mi na zmianie pracy bo już mam dość mojego januszexu.
#praca #pytanie #kiciochpyta
  • 4
@Endrevoir: ciężko powiedziec jak odbiorą to ludzie z hr ale wg mnie jest to logiczne tak samo jak oni zapisują sobie informacje o kandydatach to ty możesz chcieć porównać potencjalnych pracodawców.

Z jednej strony może to zostać zinterpretowane, że nie jesteś w stanie zapamiętać kilku informacji albo się skupić a z drugiej czasami nic się nie pamięta ze stresujących sytuacji, a taka jest rozmowa o pracę.
@r4do5: właśnie mam podobne rozkminy. Z jednej strony rozumiem to rozumowanie a z drugiej na takich rozmowach jestem dość mocno zestresowany i jak pamiętam to co na takiej rozmowie było tak z moimi pytaniami to może być gorzej...