•  

    Oto kary za drugą rundę rundę Grand Theft Endurance by ACLeague @ SPA:

    PRO:
    Damian Lempart - 4PK + DQ (Złe PLP)
    Vanquish - DQ (Złe PLP)
    Mateusz Tyszkiewicz - 3PK
    Wydra - 3PK
    DRN - 3PK
    TheSznikers - 1PK

    SEMI:
    Kulogniot - 1PK + DQ (Złe PLP)
    Nakon - 5PK + DQ (Złe PLP)
    Gondzio - DQ (Złe PLP)
    Amadi90PL - 1PK
    Zadra - 1PK

    AM:
    DzikuseQ - DQ (Złe PLP)
    fryG - DQ (Złe PLP)
    MefjuGie - DQ (Złe PLP)
    Dario Funt - DQ (Złe PLP)
    Petrus - DQ (Złe PLP)
    GMPST2000 - DQ (Złe PLP)
    Sławeczek - DQ (Złe PLP)
    Swider80 - DQ (Złe PLP)
    Baster - DQ (Złe PLP)
    Snickowaty - DQ (PLP Ignored Penalty)
    KubaST - DQ (PLP Ignored Penalty)
    gozdagno - DQ (PLP Ignored Penalty)
    jix28 - DQ (PLP Ignored Penalty)

    PK Łącznie:

    pokaż spoiler Damian Lempart - 4PK
    Mateusz Tyszkiewicz - 3PK
    Wydra - 3PK
    DRN - 3PK
    TheSznikers - 1PK
    Kulogniot - 1PK
    Nakon - 5PK
    Amadi90PL - 1PK
    Zadra - 1PK
    Lukasz Krawczuk - 2PK
    webster82 - 3PK
    Maciej Klepka - 30PK (Dyskwalifikacja z R3 Chang GP, zakaz startu w kwalifikacjach na R4 Monza)
    gondzio - 3PK
    watus1992r - 4PK
    GMPST2000 - 3PK

    --------------------------------------------------------------------
    Ewentualne odwołania odnośnie kar prosimy składać w komentarzach poniżej z wyraźnym zaznaczeniem prośby o ponowne rozpatrzenie sytuacji i swojej argumentacji.

    arkusz szczegółowy - KLIK
    --------------------------------------------------------------------
    #acleague

    źródło: Plakat_R2_v1.png

    •  

      @ACLeague: Zgłaszam odwołanie:
      Po pierwsze to nie miałem innej opcji przy wyborze linii, omijałem tak jak inni bokiem częściowo po trawie.
      Czemu nie hamowałem? bo jadąc prawą strona po trawie a lewą po asfalcie hamowanie to instant spin jak widać u kolegów z porsche., poza tym to vanquish wyspinował mi na maske, gaz dodałem dopiero gdy się zsunął z toru jazdy. Cały czas miałem gaz odpuszczony. Weźcie pod uwagę jak hamują auta w AC na trawie. Klocek sobie stał, wszyscy jechali bokiem, sumek zbytnio nie hamował a ze ich wyspinowało bo nie ogarnęli prosiaka na trawie to co poradzę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mowie hamowanie z mojej strony niewiele by dało bo vanquish chciał przejechać i już daleko za klockiem jebnął w bandę a potem stanął przed moim autem.

      Proszę o ponowne rozpatrzenie sytuacji uwzględniając moje uwagi.

    •  

      PRO:
      (...)
      DRN - 3PK


      @ACLeague:
      Co to za oszczerstwa, DRN nie jest tak dobry. (・へ・)

    •  

      @NevilX: Ścigał mnie w semi a po wyścigu wskoczył do PRO ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @ACLeague: zgłaszam odwołanie (Damian Lempart) co do "incydentów" z Piastem z R2 PRO (Spa)

      Incydent z 40:22 - Jest mnóstwo podobnych sytuacji, w których nikt nie zostaje ukarany, a efekt takiej jazdy był taki, że do szykany bus-stop ewidentnie później bezkolizyjnie udało mi się zahamować, przez co w samym środku zrównałem się z drugim samochodem będąc wcześniej za nim. Nie wytrąciłem w sposób szczególny prędkości, ani nie doszło do bezpośredniego kontaktu za wyjątkiem ewentualnej ocierki oraz Piast zdążył mnie wyprzedzić wcześniej. Dodam też, że na torze dochodziło do mega podobnych sytuacji pomiędzy mną, a Piastem, gdzie również mieliśmy podobną jazdę bok w bok, podczas której korzystałem z pobocza (np. jazda bok w bok z 46:01), gdzie jechałem po zielonym i nie było to przeszkodą, a na pewno nie poczułem się szczególnie pokrzywdzony.

      Incydent z 46:10 - w momencie wchodzenia w zakręt (obydwaj wpadaliśmy do lewego zakrętu już na hamulcu i na skręcie) już byłem w obrysie samochodu, więc miałem pełne prawo do utrzymania własnej linii jazdy, a więc wewnętrznej części zakrętu. W takiej sytuacji, ani ja nie mogę zjeżdżać na zewnątrz, ani Piast do wewnątrz, bo jest to nic innego jak faul. Z widoku z kokpitu ewidentnie widać kto bardziej ma dokręconą kierownicę i kto na kogo wpada. Widać też to z widoku z lotu ptaka, czego załączam screenshot. W 99% przypadków prawdziwych wyścigów, takie coś to jest faul osoby jadącej po zewnątrz. Wrzucam tylko jeden screenshot, bo nie mam jak dołączyć reszty, aczkolwiek odwołuje się do konkretnego momentu z wyścigu.

      Nie odwołuję się do kary DSQ za PLP. Proszę jedynie o ponowne i obiektywne rozpatrzenie incydentów, w których nie czuje się winny, obydwaj jeździliśmy bok w bok oraz nie tylko ja, ale również Piast mi nie odpuszczał. Ja też mógłbym zgłosić pewne kwestie lub na siłę się dopatrywać, aby dopiec rywalom czy szukać komuś zrobienia dyski z kwalifikacji czy z wyścigu. Jednak jak za jazdę bok w bok, w której nic się nie dzieje lub ktoś nie widzi własnej winy w incydencie z obydwoma autami ktoś ma zgłaszać incydenty, ja również będę zgłaszać każdego innego - a chyba nie o to chodzi w tym wszystkim ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      w momencie wchodzenia w zakręt (obydwaj wpadaliśmy do lewego zakrętu już na hamulcu i na skręcie) już byłem w obrysie samochodu, więc miałem pełne prawo do utrzymania własnej linii jazdy,

      @DamianLMP: Nie wchodzicie równo w zakręt - wrzuciłeś screen na którym twoje "bycie w obrysie" wynika tylko z faktu, że spóźniłeś hamowanie (swoją drogą, będąc po wewnętrznej hamowałeś później niż Piast, bardzo odważnie). Nie było żadnego overlapa, nie miałeś żadnego prawa być po wewnętrznej w tym zakręcie.

      źródło: Screenshot_ferrari_458_gt2_spa_7-9-119-20-6-52.jpg

    •  

      @DBR9: czekam zatem jeszcze na rozpatrzenie drugiego przypadku o który pytałem wyżej