Wpis z mikrobloga

Niedawno odkryłem #kingdomcomedeliverance i po paru dniach gry tak mnie wciągnęło, że zacząłem grać od nowa na hardcore mode.
Podoba mi się, że nie mamy wtedy znacznika na mapie i musimy poruszać się orientując na położeniu słońca, czy na podstawie różnych elementów krajobrazu - zawsze wszelkie wskaźniki/pomoce przy mapie psują u mnie imersję w grze.

To taki symulator średniowiecza połączony z #rpg - naprawdę polecam fanom gatunku.

Strasznie mnie rozbawiło, że zaczynając nową grę na hardcore mode jest spora szansa (chyba ponad 50%), że od razu umrzemy i musimy jeszcze kliknąć "new game" (umierajmy przy porodzie, albo podczas innego wydarzenia z naszego dzieciństwa).

Niby drobny szczegół, a cieszy.

#gry
JavaDevMatt - Niedawno odkryłem #kingdomcomedeliverance i po paru dniach gry tak mnie...

źródło: comment_T0SpDrHwB64xcSwnwd0lP6M7ZOg4jNoi.jpg

Pobierz
  • 27
@aardwolf: przeciwnicy nie są mocniejsi: znikają po prostu te znaczniki wspomagające (kiedy może wykonać perfect block etc.). Musisz więcej jeść/spać, ceny sprzedaży/kupna są mniej korzystne. Gra jest trudniejsza, ale nie powiedziałbym, że jest nie fair.

No i wyłączony jest fast travel (dlatego warto inwestować w szybkość konia). Oprócz tego musisz przy starcie gry wybrać 2 wady Twojej postaci (ujemne perki). Osobiście nie polecałbym zaczynać gry z hardcore mode, ale jeśli pograłeś
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@JavaDevMatt: ciekawe jaki będziesz cwany jakn się nie zespawnuje cel zadania pobożnego i po szukaniu go bez wiedzy że nie istnieje przez 3 godziny w 30fpsach ogarniesz że ta gra ma więcej błędów niż dyktando pierwszoklasisty z dysleksją a po poddaniu się i próbie zakończenia innej misji że 3 misje poboczne w #!$%@? bo miały ukryty limit czasowy który minął podczas szukania celu który nie istnieje wcześniej XDD
@Snajpi: z tego co czytałem, to gdy gra wychodziła była bardzo zabugowana. Na szczęście nie doświadczyłem ani jednego takiego błędu przy ponad 30 godzinach gry.
Warto sobie zobaczyć ten materiał: Kingdom Come Deliverance | One Year Later. Szkoda, że gra nie wyszła wtedy w takim stanie. Trzeba patrzeć też na to z innej perspektywy: to gra AAA wydana przez małe studio, które nie miało dużego finansowania i musiało zbierać na
JavaDevMatt - @Snajpi: z tego co czytałem, to gdy gra wychodziła była bardzo zabugowa...
@LZBNZ: PC. Z tego co czytałem, to na padzie nie jest tak źle, po prostu otwieranie zamków jest dużo trudniejsza (ale podobno pojawiła się na konsolach opcja w menu, która pozawala zmienić tryb na prostszy).