Wpis z mikrobloga

dlatego cały czas liczę, że brytole się opamiętają i wycofają z tego głupiego pomysłu.


@Lipathor: heh, ostatnio rozmawiałam z paroma na temat imigrantów i ograniczenia imigracji. Z niezrozumiałego dla mnie powodu, oni myślą, że ukrócenie imigracji z UE, ograniczy też imigrację z Pakistanu czy Indii, bo, cytuję, już są wizy i ograniczenia dla tych, co przylatują z dawnych kolonii.

Nie znam się na prawie imigracyjnym, więc może czegoś tu nie rozumiem,
@asique: Może oni kombinują że ci Pakistańczycy i Indianie(?) przylatują do innych krajów europy bo do UK musieli by mieć wizę, a potem z tych innych krajów przyjeżdżają do UK? Nie wiem. :)
@asique Widocznie rozmawialas z idiotami. Zauwazylem ze czesto glupki ktore wlasnej dupy od gowna by nie odroznily wywalaja jakies debilne opinie w powietrze i patrza co im kto odpowie i jak im pasuje to co uslysza do ich obrazu swiata to przejmuja i rozpowiadaja dalej. Taka szeptana intsligencja.
Widocznie rozmawialas z idiotami.


@Bratek: gdybym tylko rozmawiała z idiotami, to mogłabym to zrozumieć.. Goście wykształceni, dobra praca, ustawieni, nieustannie się dokształcają.
@asique: pobieznie czytajac te pobrexitowe dokumenty to bedzie trudniej dla UE i latwiej dla Indii Pakistanu i jakichs innych ciemniejszych ludów, do tego od nowego roku dwuletnie wizy postudenckie (zamiast 4 mies) bo sie hajsik nie zgadza na uni
@asique Szkoda ze nie zapytalas dlaczego tak uwazaja?

Ja kiedys spotkalem ogarnietego goscia ktory calkiem otwarcie przyznal ze musza miec naplyw ludzi z innym kodem genetycznym bo maja zbyt mala pule genow.
W tym kontekscie, w mniejszych spolecznosciach szansa na malzenstwo (i potomstwo) z kims spoza (dalszej) rodziny sa bardzo male, wiec potem sie rodza takie slicznosci...
@shaki24: pokaz przyklad na google streat view.