Właśnie skończyłem dyskusję z gościem, który twierdzi, że to niemożliwe, że Tesla widzi auto, które hamuje 3 auta przed nami, bo SKORO JA GO NIE WIDZEM TO JAKIM CUDEM TESLA MA GO WIDZIEĆ, CUDÓW NIE MA.
Poza tym twierdził, że nie ma co się zachwycać systemami unikania kolizji w Tesli, bo kierowca rajdowy i F1 też by sobie w takich sytuacjach poradził XD A poza tym on dużo jeździ i też by dał radę.
I nie należy wyolbrzymiać tej technologii jeśli się jej nie rozumie. NO I GDZIE BY TESLA UCIEKŁA GDYBY LEWY PAS BYŁ ZAJENTY HMMM?
Co kieruje logiką ludzi, którzy uważają taką technologię za niepotrzebną, bo PRZECIEŻ KIEROWCA RAJDOWY BY Z TEGO WYSZEDŁ
Mówił o sobie, że jest specem od AI i czegoś jeszcze XD
Ale było to na chacie twitch u youtubera, więc równie dobrze mógł właśnie wrócić ze szkoły..
Jedna osoba napisała mu, że zimą sarna wyskoczyła mu na zakręcie i nic nie był w stanie zrobić, bo ślisko. 'NO WŁAŚNIE, CIEKAWE CO TESLA BY W TAKICH WARUNKACH POKAZAŁA'
@Line-Storm: W proponowanych dostałem to video poniżej, polecam zobaczyć jakie dane widać w debugu autopilota. Minimalny angielski wymagany do odczytu co to jest.
@Beeercik jak chcesz mu przytrzec nosa i masz kase to zaproponuj tor. Tam mozna przetestowac jaki ma zajebisty refleks wzrok i jakim jest jasnowidzem na drodze.
@Ar_0: To pierwsza wersja Autopilot 1.0 na układach od MobileEye. Tylko jedna kamera, bardzo ograniczony procesor (od którego zresztą Tesla nie ma niskopoziomowego dostępu) itd... Tylko asystent kierowcy który niczym innym nie będzie. Kierowca jest od tego by reagować na takie sytuacje gdzie auto poprzedzające ucieka w bok i odsłania stacjonarną przeszkodę(1). Inne systemy (ProPilot itp.) też się na tym wywalają. Awaryjne hamowanie też miało za mało czasu. 0,49 sekundy przed
@Ar_0: Z tym, że przytoczony przez ciebie artykuł opisuje Teslę z przestarzałym autopilotem (brak kamer w słupkach na zdjęciu poglądowym).
Opisywanie aktualnego autopilota przez dokonania jego poprzedników, to debilizm. To nie jest tradycyjna firma motoryzacyjna.
Tesla - Robi GIGANTYCZNE zmiany w zakresie autopilota, totalnie lejąc na zmianę designu. Te auta potrafią się diametralnie różnić z kwartału na kwartał. (Model 3, który jest dość świeżym autkiem,
Zwracam honor. Nie wiedziałem, że tamten model S był z 2014. Gdzieś mi się obiło o uszy (gdzieś rok temu wyczytałem), że to nowy model S walnął w wóz strażacki. Jak nowy to musiał być z 2018 czyli ver.3. Teraz znalazłem info że tamta Ska była z 2014
@Beeercik: jeździłem ostatnio Teslą po autostradzie na autopilocie, wyprzedziłem cięzarówkę, wrzuciłem jej prawy kierunek, zjechała na prawy pas przed cięzarówkę, i nagle uznała że odstęp przed pojazdem z przodu jest za mały, i zaczeła sobie hamować i zdążyła wyhamować o dobre 10km/h zanim przyspieszyłem... także to wszystko jest fajne, ale niedopracowane jeszcze. wiem że to wykop, więc muszę uswiadomić was rowerzystów że takie nagłe hamowanie przed 40 tonowym pojazdem nie jest
Ale nie napisałeś jaka to była Tesla, bo jak wyżej wspomniano wersja autopilota ma kolosalne znaczenie. Może odstęp był rzeczywiście zbyt mały i bez Twojej ingerencji Tesla by nigdy nie zjechała na prawy pas. Ciężko też uwierzyć, że Tesla zahamowałaby tak bardzo, żeby ciężarówka się w nią wbiła, skoro jest mnóstwo filmów pokazujących jak potrafi sama przyspieszać (a gdy to nie wystarczy to wyprzedzić pojazd z przodu) aby uniknąć uderzenia
Poza tym twierdził, że nie ma co się zachwycać systemami unikania kolizji w Tesli, bo kierowca rajdowy i F1 też by sobie w takich sytuacjach poradził XD
A poza tym on dużo jeździ i też by dał radę.
I nie należy wyolbrzymiać tej technologii jeśli się jej nie rozumie.
NO I GDZIE BY TESLA UCIEKŁA GDYBY LEWY PAS BYŁ ZAJENTY HMMM?
Co kieruje logiką ludzi, którzy uważają taką technologię za niepotrzebną, bo PRZECIEŻ KIEROWCA RAJDOWY BY Z TEGO WYSZEDŁ
( ͡° ʖ̯ ͡°)
#tesla
Komentarz usunięty przez autora
@Ruy_Lopez: Radar odbija się pod samochodem poprzedzającym.
Na filmie widoczne tylko dane z radaru
Mówił o sobie, że jest specem od AI i czegoś jeszcze XD
Ale było to na chacie twitch u youtubera, więc równie dobrze mógł właśnie wrócić ze szkoły..
Jedna osoba napisała mu, że zimą sarna wyskoczyła mu na zakręcie i nic nie był w stanie zrobić, bo ślisko.
'NO WŁAŚNIE, CIEKAWE CO TESLA BY W TAKICH WARUNKACH POKAZAŁA'
No nie wiem, na przykład zauważyła sarnę dużo
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Pomarańczowe - przedmioty stojące
Zielone - przedmioty w ruchu
Rozmiar koła - dystans
Grube koła - aktywnie śledzony obiekt
Komentarz usunięty przez autora
Tylko asystent kierowcy który niczym innym nie będzie. Kierowca jest od tego by reagować na takie sytuacje gdzie auto poprzedzające ucieka w bok i odsłania stacjonarną przeszkodę(1). Inne systemy (ProPilot itp.) też się na tym wywalają. Awaryjne hamowanie też miało za mało czasu. 0,49 sekundy przed
@Ar_0:
Z tym, że przytoczony przez ciebie artykuł opisuje Teslę z przestarzałym autopilotem (brak kamer w słupkach na zdjęciu poglądowym).
Opisywanie aktualnego autopilota przez dokonania jego poprzedników, to debilizm.
To nie jest tradycyjna firma motoryzacyjna.
Tesla - Robi GIGANTYCZNE zmiany w zakresie autopilota, totalnie lejąc na zmianę designu.
Te auta potrafią się diametralnie różnić z kwartału na kwartał. (Model 3, który jest dość świeżym autkiem,
Zwracam honor. Nie wiedziałem, że tamten model S był z 2014. Gdzieś mi się obiło o uszy (gdzieś rok temu wyczytałem), że to nowy model S walnął w wóz strażacki. Jak nowy to musiał być z 2018 czyli ver.3. Teraz znalazłem info że tamta Ska była z 2014
Ale nie napisałeś jaka to była Tesla, bo jak wyżej wspomniano wersja autopilota ma kolosalne znaczenie.
Może odstęp był rzeczywiście zbyt mały i bez Twojej ingerencji Tesla by nigdy nie zjechała na prawy pas.
Ciężko też uwierzyć, że Tesla zahamowałaby tak bardzo, żeby ciężarówka się w nią wbiła, skoro jest mnóstwo filmów pokazujących jak potrafi sama przyspieszać (a gdy to nie wystarczy to wyprzedzić pojazd z przodu) aby uniknąć uderzenia