•  

    jeżdżę już ponad tydzień takim #volvo #s60 z tego roku i wg mnie na plus:
    - prezencja, ponadczasowy design
    - siedzenia, bezbłędne
    - audio, klasa
    - materiały i spasowanie, bezbłędne lepiej niż w C klasie Mercedesa
    - bucik jest 2.0 T5 250KM
    - pilot asist jak działa to zajebisty gadżet powinni go rozwijać w jeszcze większa autonomie, na autostradzie można prawie przysnąć
    - dysze w wycieraczkach

    na minus:
    - wjeżdżasz pod wiadukt przełączają się światła potem duży lag żeby się przelaczyly z powrotem
    - start/stop system wkurwia wyłącza się nawet przy zmianie trybu jazdy po za tym trzeba go wyłączyć z poziomu ekranu a nie fizycznego przycisku
    - promień skrętu słaby
    - kamera cofania w nocy ciemno jak w dupie, skoda ma lepszą
    - pilot asist potrafi się wyłączyć bez ostrzeżenia i można wylądować w rowie.
    - system inforozrywki jakaś taka bieda funkcjonalna
    - kierownica trochę wkurwia bo cały czas walczy z kierowca podczas jazdy odbijając się od linii, można zmienić w ustawieniach

    z rzeczy drobnych:
    - te duże nawiewy obok ekranu wieją na ręce przy kierownicy zamiast na ciało i to wkurwia
    - apple carplay zawiesza się czasem
    - panel sterowania szybami sprzed 20 lat nieergonomicznie umieszczony, tutaj C klasa jest dużo lepiej przemyślana
    - karta wpadła mi za schowek na tunelu środkowym. odsłoniłem boczek tunelu a tam była inna karta miejska + bilety parkingowe, czyli nie mi pierwszemu
    - ten tunel środkowy jakiś taki wysoki jakby ktoś kredens wjebal do auta
    - design wnętrza trochę taki mało zaskakujący już się opatrzył ale Volvo ma to do siebie ze lubia klepać jedna rzecz latami
    - przycisk załączania silnika, przerost formy nad treścią, brakuje żeby się jeszcze świeci
    - przyciski na kierownicy takie jakieś plastikowe, chyba to jest ten chiński pierwiastek który wszedł po cichu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    to tyle na szybko ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    źródło: 0668B64B-05E3-47F9-9423-6E65D15F8612.jpeg