Wpis z mikrobloga

@PeterPolska: no kiedys istniala podobna konsola od PlayStation, którą wyparły smartfony w sumie
i się zastanawiam czy takie coś podobałoby mi się czy to tylko odgrzewany kotlet, bo ten zwykły switch chociaż do TV da się podłączyć i ma te padziki, a ten co ma?
@TenAnonToKlopoty: Tego switcha nie da się podłączyć do tv ale jest mniejszy na czym mi zawsze zależało, moja zwykła wersja wkurzała mnie też tym że joycony miały luzy (drobne ale mnie to wkurzało i psuło integralność obudowy). To nadal handheld czyli dokładnie ta sama zasada co w przypadku psp, vity, DS czy gamegeara. Ma świetne gry których nie ma nigdzie indziej i można grać w dooma w drodze do pracy.
Nikt nie upiera się, że Switch to mocna konsola


@Maciek5000: Przecież tu nie chodzi stricte o moc. Wolałbym przełącznik w grze na zasadzie "brzydsza grafika -> natywna rozdzielczość". Grając w niektóre gry czułem się jakbym miał chore oczy xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kryspin013: Zobacz sobie kiedyś jak wyglądają gry na New DS XL ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tam to dopiero jest kaszana 400x240 na 4.88 cala. Najnowsza generacja wyszła bodajże w wakacje 2018. Tu masz chociaż minimum te 7xx na 576p, a na liście z Reddita większość trzyma przynajmniej 720p.
New DS XL


@stooley32: Nie ma czegoś takiego.

Tam to dopiero jest kaszana 400x240 na 4.88 cala


Ale miałeś natywną rozdzielczość i ostre piksele a nie rozmyte guano jakbyś cały czas na grę nakładał bardzo kiepskiej jakości blur. Na LCD inna (mniejsza) rozdziałka niż natywna zawsze wygląda koszmarnie (jeśli współczynnik skalowania nie jest liczbą całkowitą).

a na liście z Reddita większość trzyma przynajmniej 720p.


Chyba portów gier z androida.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kryspin013: New DS XL w znaczeniu, że dotyczy to zarówno 3DS jak i 2DS - mają najzwyczajniej w świecie ujowe ekrany (no i bebechy które były zdatne do czegokolwiek X lat temu).

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/7k00e2/psa_the_resolution_frame_rate_of_switchs_retail/

Problemem handheldów jest to że muszą pozostać handheldami z malutkim zapasem energii. Mogliby wrzucić hardware zdolne utrzymać te natywne 720p przez cały czas ale wtedy z i tak marnych 3h na baterii zrobiłaby się godzina.
Mogliby wrzucić hardware zdolne utrzymać te natywne 720p przez cały czas ale wtedy z i tak marnych 3h na baterii zrobiłaby się godzina.


@stooley32: Albo wrzucić do switcha ekran 540p lub 1080p i gierki, które nie są wstanie wyciągnąć nawet 720p uruchamiać wtedy w rozdziałce 540p. Wtedy bardzo ładnie skalowałoby ci się to na ekranie 1080p i nie miałbyś bluru wynikającego z tego, że logiczna "siatka" pikseli nie wstrzeliwuje się w
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kryspin013: Co zrobisz? No nic nie zrobisz ¯(ツ)/¯ Mnie też boli ze handheldy to gałąź rynku w której rzadko się cokolwiek dzieje (a jeszcze rzadziej coś godnego uwagi). Jaki był poprzedni wydany (pomijam Shielda bo streaming to śmiech na sali i odgrzane kotlety DSy)? PSVita w 2011?
@stooley32: PSVita to już był trochę śmiech w momencie premiery ale tam przynajmniej ogarnęli i dali 540p.

odgrzane kotlety DSy


Nom, ja tu trochę widzę problem w działaniu nintendo. Nintendo ostatnimi czasy wydaje się popełniać dziwne decyzje.