•  

    Witam mireczków! Kolejny miesiąc - ograniczyłem liczbę stron, zostawiłem tylko te najlepsze :) #dawisekzarabia
    W tym miesiącu zarobiłem: 219,5zł + 16 euro z MyProfitLand

    Chcecie zacząć zarabiać? Warto wiedzieć, że w weekendy/święta jest bardzo mało ankiet, także jak chcecie dorobić sobie w weekend to nie róbcie sobie zbyt dużych nadziei, bądźcie cierpliwi i dajcie sobie więcej czasu! Istotne jest też to, że im dłużej jesteście to tym więcej ankiet macie.

    Na tych stronach zarabiałem:

    Ysense.com (stare clixsense) - portal po angielsku, ale wszystkie ankiety po polsku. Zarobiłem ~67zł. Zdecydowanie najlepszy portal - ten miesiąc jak już widać był o wiele lepszy od poprzedniego po zmianach. Wszystko wróciło do normy i można dalej trzepać największy hajs ;). Ale polecam mieć konto na każdej stronie i zerkać tam kilka razy dziennie - chociaż przejrzeć i jeśli będą ankiety to je robić ;).

    pokaż spoiler http://ysense.com


    Opinie.pl - Wrzesień był bardzo leniwym miesiącem na tym portalu, zarobiłem tutaj około 15 złotych, bo ankiet było mało, ale byly dość fajne ;).

    pokaż spoiler Bez reflinka: http://opinie.pl


    Surveyo24.pl - Zarobiłem 12 złotych, marny piniądz, ale jestem pewien, że nie spędziłem na tej stronie więcej niż godzinę przez ten miesiąc. Ankiety są średno od 30 do 70 centów, więc suma nie jest taka zła, a są dość krótkie. Jak na początku zajmuje wam to więcej czasu to spokojnie, z czasem będziecie przewidywać wiele pytań i będziecie to robić z automatu tak jak ja.

    pokaż spoiler http://surveyo24.com


    I-say.com - W tym miesiącu zarobiłem tutaj 16 złotych i serio uważam to za dobry miesiąc, bo zrobiłem z 2-3 ankiety maks. Dość krótkie :).

    pokaż spoiler https://social.i-say.com/surveys


    Studentswatch - W tym miesiącu zdobyłem 37 punktów, co jest mniej więcej warte 18 złotych, 50 groszy, ale powiem wam, że jestem serio zadowolony, bo pojawiają się głownie 5 minutowe ankiety warte kilka złotych. Średnio płatne, ale serio tutaj się mało robi ;). Warto wbić z dwa razy dziennie. Ważne - warto podać, że mieszkacie na wsi, ponieważ mają duży brak na takich ankieterów!

    pokaż spoiler http://studentswatch.pl


    Poznaj.to - wypłaciłem pieniądze i zamykam konto. Zdecydowanie za rzadko ankiety i za mało płatne.

    Teraz coś innego. Gra! Jeśli graliście w plemiona lub coś tego typu to wam się na pewno spodoba!
    MyProfitLand - Nic nie musicie wpłacać (chociaż możecie, żeby szybciej brać z tego profit). Na stronie rozwijacie swoją firmę i również pracujecie u innych graczy. Gra strategiczna, obecnie wyciągnąc z gry mogę około 10 euro, mogłem trochę więcej, bo zainwestowałem dalej w grę. Na początku będziecie ledwo się utrzymywać, ale potem wychodzą nawet fajne sumki :). Nawet jeśli by się na tej grze nic nie zarabiało to i tak bym grał! Po założeniu konta bardzo polecam ten poradnik - https://zarabiam.com/showthread.php?tid=158168. Wypłaciłem już swoje pieniądze (16 euro), ale ich nie wliczam, bo zbyt wiele aspektów się w to wlicza - te pieniądze nie są wliczane do sumy wszystkich portali :).

    pokaż spoiler http://myprofitland.com


    Prolific - Brak reflinka. W tym miesiącu zarobiłem tutaj 59 złotych, więc serio fajnie się tutaj zarabia. Bardzo fajna strona, ale bywa, że jest kilka dni bez ankiet ;). Najlepiej płacąca strona, ale minusem jest to, że ankiety szybko schodzą, warto mieć otwartą zakładkę i zerkać co jakiś czas. Normalnie wyścig szczurów.

    Klub Kantar - Zarobiłem w tym miesiącu dokładnie 1010 punktów, co w przeliczeniu na pieniądze wyjdzie 32 złote przelewem(1000 pkt) lub 40zł doładowania do telefonu (30 zł za 750pkt).

    LifePoints - Tutaj również zamknąłem konto - nie warto, często ankiety są niezaliczane po zrobieniu całych, szkoda czasu :). Mimo, że dwukrotnie wypłaciłem 60zł.

    [ #ankiety #zarabianiewinternecie #zarobek #zarobki #zarabianie #internet #paypal #biznes #pieniadze ]

    źródło: 1.JPG