Mam takie pytanie do #iqos Otóż przed chwilą złamała mi się ceramiczna grzałka w podgrzewaczu i tak się zastanawiam czy jak jestem w IQOS Friends to obowiązuje mnie ta gwarancja na mechaniczne uszkodzenia, czy to zależy również od ilości poleceń czy jak? i czy mogę oddać to na gwar i dostanę nową grzałkę? Jeśli nie to kupie nową
@PsychoKid: mi w Warszawie wymienili w ciągu 5min. Dosłownie, nie skończyłem gadać z infolinią, a ten mnie powiadomił, że kurier z nowym podgrzewaczem czeka pod domem.
@PsychoKid: Z dwa tygodnie temu wymieniałem w ramach gwarancji rozszerzonej. Też po złamaniu ostrza grzewczego. Wystarczyło zadzwonić na ich infolinię. Musisz im podać swoje dane, mieć właśnie konto w iqos friends i przede wszystkim podać numer podgrzewacza, który znajduje się przy QR code po zdjęciu nasadki.
Słowa dzikiego trenera idealnie podsumowują to co dzieje się na wykopie:
większość Polaków absolutnie nie przyjmuje jakiejkolwiek informacji, która stawiałaby Ukrainę w złym świetle (....), a każdy kto zauważy, że coś jest nie tak, jest opluty, wyzywany od ruskich onuc
Otóż przed chwilą złamała mi się ceramiczna grzałka w podgrzewaczu i tak się zastanawiam czy jak jestem w IQOS Friends to obowiązuje mnie ta gwarancja na mechaniczne uszkodzenia, czy to zależy również od ilości poleceń czy jak? i czy mogę oddać to na gwar i dostanę nową grzałkę? Jeśli nie to kupie nową
dzięki
Komentarz usunięty przez moderatora