Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Cześć Mirki i Mirabelki, potrzebuję pomocy związanej z #praca, #rozwojosobisty. Aktualnie pracuję jako doradca finansowy w delikatnie mówiąc bardzo słabym miejscu, gdzie nie mam szans na większą premie, a moje zarobki to ledwo 2k na rękę.
Chciałbym coś zmienić w swoim życiu, pójść do przodu i zacząć się w końcu rozwijać, ale totalnie nie wiem od czego zacząć.
Najgorsze jest to, że brakuje mi pewności siebie i skreślam się na starcie.
Poznałem przez pracę bardzo dużo osób, które zawsze mówiły o mnie w samych superlatywach - przystojny, inteligentny, dobra aparycja, a ja ciągle czuje się jak przegryw, który nie zasługuje na więcej niż to marne 2k :/
Czy jest jakieś miejsce we #wroclaw, gdzie mógłbym podnieść swoje kwalifikacje? Najlepiej darmowe szkolenia, mogą być online. Gdzie najlepiej szukać tego typu rzeczy?
  • 14
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Wychwalany: no właśnie, ja czuję, że po prostu nie zasługuje na lepszą kasę. Fakt, słaby jestem z języków, ale są ludzie, którzy bez tego sobie świetnie radzą, a ja mimo tego, że ciągle słyszę komplementy na swój temat to po prostu sobie nie radzę.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Ikki: Czy jest jakaś rzecz, której się wstydzisz i wolałbyś, żeby ludzie się o niej nie dowiedzieli? Jeśli tak, to prawdopodobnie to może być przyczyna braku pewności siebie. I możesz to, oczywiście, naprawić na terapii czy terapeutycznymi ćwiczeniami.

We Wrocławiu jest masa spotkań, szkoleń i konferencji - zarówno bezpłatnych i płatnych. Pod kątem rozwoju osobistego to klub Toastmasters byłby dobry pod jednym warunkiem - jeśli chcesz przemawiać publicznie (nie od razu).
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0