Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, mam pytanie,
Czy polscy kierowcy są w dużej mierze #!$%@??
Sytuacja z dzisiaj, deszcz, ciemno, droga krajowa, jadę sobie spokojnie 70/90, bo jestem dosyć młodym kierowcą, dopiero we wrześniu zdałem prawko i chciałem wcześniej zauważyć pieszych bez odblasków.
Za mną jedzie typ w Audi, który co jakiś czas miga mi światłami, nie wiem co próbował tym osiągnąć, nie miałem żadnej możliwości żeby mu zjechać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Teraz siedzę i rozkminiam czy jestem zwykłą drogową pi**ą, czy jednak dobrze postąpiłem, dalej jadąc 70 XD
Jakieś pomysły jak nabrać więcej pewności siebie za kółkiem? :/

#prawojazdy #polskiedrogi #samochody #naukajazdy #kiciochpyta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 21
@AnonimoweMirkoWyznania: Tacy zwykle prędzej czy później kończą w rowie albo na drzewie jak jeden ostatnio u mnie, szczególnie wiesniaki w swoich audi.

Poza tym j/w, zaopatrz się jeszcze w kamerkę w samochodzie i jakiś gaz pod ręka bo jak któryś wyskoczy ci kiedyś w łapami to wał w ryja a jak wyprzedzi i zahamuje to wal w niego i dzwon po policję, ważne żeby było nagranie.

Tych śmieci trzeba tępić
@AnonimoweMirkoWyznania: Bo jedziesz jak piczka, pamiętaj w zabudowanym zawsze 99 bo prawka nie zabiorą, ew jak znasz odcinki gdzie nie stoją mozna przycisnąc do 140. Przy szkołach i na psach dodaj gazu bo wtedy zdążysz przejechać zanim przejdą piesi. I pamiętaj aby zawsze trzymac sie lewego pasa bo jest szybszy! Powodzenia w szybkiej i bezpiecznej jezdzie( ͡° ͜ʖ ͡°)
typ w Audi