Wpis z mikrobloga

@S007: aplikacja jest dobra, sam uzywam, ale jezeli masz juz ten komunikat, to musialo cos doprowadzic do tego, ze DPF sie zapchal. Po za tym, ten komunikat nie oznacza zawsze, ze dpf jest zapchany. Zazwyczaj gdy on sie pojawia, to masz dodatkowy blad w sterowniku silnika, ktorego nie da sie skasowac. To oznacza dla serwisanta bmw, ze dpf jest juz stary i nadaje sie do wymiany. Malo kto zwraca na to
@niepanimaju czytałem te posty na grupach itp XD mam program na 286 kucy i nigdy w mieście poniżej 10 nie zejdę. Chyba że jadę 50km/h i jak #!$%@? resetuje średnie spalanie xd
@S007 robisz wszystko źle. Po co wysokie obroty? Zapoznaj się z instrukcją jak się wypala dpf. Wysokie obroty wręcz przeszkadzają. Sprawdź ciśnie. Zrób test ciśnień z ISTA. Na podstawie wyników się decyduje czy da się wypalić czy trzeba rwac i dać czyścić.
@S007: jak DPF się kończy to już nic nie pomoże. Zobacz czy nie masz błędu typu 'zbyt częste wypalanie DPF' - on zwykle zwiastuje koniec DPFa.
Swoją drogą, podobno teraz praktykuje się mycie DPF co przywraca do 80% jego możliwości, a kosztuje tyle samo co wycięcie - co i tak się bardziej opłaca niż nowy filtr za kilka tysięcy złotych (przykładowo do 3.0 diesel 286KM biturbo nowy filtr to 9500zł). Gdybym miał problem z DPF zainteresowałbym się tym bardziej.