Wpis z mikrobloga

@Miedzyzdroje2005: pracowałem tam, więc nie chcę za dużo pisać - ale generalnie, jeśli dostaniesz odpowiedź, to raczej będzie pozytywna. Polecam napisanie czegoś, co wyglądać będzie jak w miarę formalne pismo, może też po angielsku i wysłanie PDF-a. Napisz jasno, czego oczekujesz - zwrotu kasy za bilet/jeśli poniosłeś dodatkowe koszty, to wymień je i załącz skany i tak dalej. Jednocześnie dopchnij temat przez Facebooka, jak już dostaniesz automatyczną odpowiedź z numerem sprawy.
@mossak: Aaaa, no i dołącz numer konta, koniecznie, gdzie mają zwrócić kasę, jeśli chcesz gotówkę. No i zaznacz, czy konto złotówkowe czy eurowe, z tym też bywały problemy, czasem procedura działała super, ale zacinała się na tym, że ktoś trochę za późno dosłał numer konta i sprawa utykała w limbo jakimś.