Wpis z mikrobloga

@Tangens:
Kiedyś kupiłem jakiś badziew za dolara i nie przysłali mi przez ten cały okres ochronny. No to ja refund bo nie przyszło. Zaproponowali mi że przedłużą o miesiąc. Zgodziłem się. Po miesiącu dalej nic to ja znowu refund, ile było płaczu lamentu, że są tak stratni dolara i że jak dostanę to żebym im na paypala wysłał poza aliexpress xD. Oczywiście przez parę lat ta paczka nie doszła.

Innym razem
@Tommy__: @LeonardoDaWincyj: w zeszlym roku zamowilam szalik, a przyszly mi okluary słoneczne. Reklamowalam oczywiście. Odpisali cos w stylu "byc moze zaszla pomylka, ale okulary na pewno pięknie do Ciebie pasują. Może chcesz je zostawic zamiast szalika?" xD oczywiscie chcialam zwrotu kasy. Po tym jak po raz dziesiąty napisałam, ze nie dostalam zwrotu pieniedzy, a ich czas na zwrot dawno minął, napisali "niech wiatr spokoju owieje twe serce. Wszystkim sie zajmiemy".
@Tangens: Dlatego płacimy tylko przez PayPal, zdzierają na przeliczeniu, ale jak coś, to zawsze po stronie klienta i blokują majfriendowi kaskę i musi działać(inaczej to by nawet nie odpisał). mi ktoś gwizdnął kasę z karty podpiętej do Paypala podpiętego do Ebay'a(głupio miałem to samo hasło do Ebay'a i takiej baaardzo znanej apki sportowej z której wyciekły miliony maili i haseł), ktos kupił jakiś wirtualny przedmiot za kilka stów które miałem na