•  

      @1918: dlaczego chcesz wywalić ze szkół homoseksualnych uczniów?

    •  

      @Papinianus: nie łap za słowka kolorowy, chodzi o agitację oczywiście ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @1918: Agitację, ja pierdolę. Powiedz mi mistrzu jaki ma cel "agitacja" lgbt? Przerobienie innych na gejów, zabieranie dzieci małżeństwom hetero, czy co?

    •  

      @GrammarNazi: Nie wiem jaki ma cel ale mnie dla przykładu denerwuje. Domniemam, że nie taki był cel ? Ogólnie nie mam nic przeciwko ale od szkół zarówno religia jak i lgbt powinny się odjebać.

    •  

      @1918: tfu centrysta, dlaczego jesteś pizda bojąc się powiedzieć ze jesteś konserwatysta? Nikt inny nie używałby argumentu o „agitacji” który połknąłeś z pisowskich gadzinówek-czy może ekologiczne akcje które uświadamiają ludzi o problemach planety też są lewacką agitacją?

      źródło: image.jpg

    •  

      @Purple: Co Cię denerwuje? Ale konkretnie. Że chodzą i nie wyglądają tak, jakbyś sobie tego życzył? Razi Twoje poczucie estetyki?

    •  

      @GrammarNazi: Religia do salek katechetycznych, a LGBT do jakiś swoich klubów. Co boicie się, że inaczej nie byłoby żadnych chętnych na spotkania, bo każdy miałby to w dupie? xD Więc trzeba się do szkół wpierdalać na siłe. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @1918: Tylko różnica jest taka Sherlocku, że nie istnieje żadna ideologia LGBT, która coś Ci nakazuje, albo czegoś zabrania, w przeciwieństwie do religii (jak tak to powiedz mi na czym ona polega), a chodzi o tolerancję dla osób homoseksualnych. Nie wiem czy wiesz, ale orientacja to coś z czym się rodzisz i nie możesz jej zmienić, więc chodzi o to, żeby osoby homoseksualne były akceptowane i mogły żyć bez słuchania szykan i obelg.

    •  

      @GrammarNazi: Zaraz zaraz, gdzie w tym co napisałem jest, że mi zwolennicy lgbt jako całość nie pasują ? Dodatkowo czy oni wyglądają w jakiś szczególny sposób ? Bo nie zauważyłem ? Ludzie tacy jak my. Jedyne co mi się nie podoba to wpieranie młodym czegoś o czym mogą zadecydować sami w przyszłości. Nie powinno być dodatkowego wpływu z zewnątrz.

      +: Ossirk
    •  

      @Purple: No to słucham - co Ci przeszkadza? Jeżeli też będziesz pisał coś o ideologii lgbt, to napisz co to jest, na czym polega i jakie ma założenia oraz co konkretnie Ci w tej rzekomej ideologii przeszkadza.
      No i nie odpowiedziałeś na pytanie co Cię konkretnie denerwuje.

    •  

      @rafsiemens: Centryści to tacy najinteligentniejsi przedstawiciele narodu - potrafią wyciągnąć plusy każdej ze stron. Tylko neandertale się nakurwiają maczugami za swoje śmieszne ugrupowania. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Purple: Nie masz nic do powiedzenia widzę i zaczynasz już jakieś osobiste wycieczki, bo nie potrafisz odpowiedzieć na żadne pytanie oraz uzasadnić swojego zdania.
      Wiesz, że orientacji nie można sobie wybrać, a młodym nic się nie wpiera, tylko uczy ich szacunku dla kogoś, kto jest innej orientacji? Że ktoś się taki urodził i trzeba go szanować jak każdego innego człowieka?
      Wy macie jakieś chore urojenia, że ktoś chce kogoś uczyć, że może zmieniać orientacje.

    •  

      @GrammarNazi: Przeszkadza mi i denerwuje, że stara się ideologię do szkół, które powinny być od ideologii wszelakiej wolne. Tam powinna mieszkać tylko czysta nauka, bez uwarunkowań ideologicznych.

    •  

      @Purple: Czy ty geniuszu umiesz czytać? Pisałem, że nie ma żadnej ideologii. Jak jest to napisz na czym ta ideologia polega i co Ci się w niej nie pasuje. Bo jak do tej pory to widzę, że złapałeś jakieś hasło, rzucasz nim a kompletnie nie wiesz o czym mówisz.

    •  

      @1918: dla przegrywow lgbt akurat jest fajne bo może wtedy nie będą samotni

    •  

      @Purple: no tak, zapomniałem o dzielnych centrystach w rewolucji francuskiej czy centryście mlk i sufrażystkach. No i oczywiście centryści zapobiegli wykorzystywaniu dzieci do pracy. Wcale nie lewica była motorem napędzającym walkę o jak najlepsze życie przeciętnego człowieka XD

    •  

      @pancerna_piesc_dzieciatka_jezus: Chyba zaczynam rozumieć, skąd się bierze to pierdolenie o "ideologii". Bo Wy myślicie, że dzieci można nakłonić do zmiany orientacji xD Bo wydaje Wam się, że jeszcze dzieci w szkole nasłuchają się, że istnieje ktoś taki jak gej, stwierdzi, że to fajne i pomyśli "a zostanę se gejem" xD Dlatego dzieciom nie można w szkole mówić nic o gejach, nawet tego, że istnieją, bo, a nuż sam zostanie gejem xD
      Czy według Was na tym polega ta rzekoma ideologia? Na stworzeniu większej ilości gejów, czy kurwa o co chodzi?
      Po prostu żyję w narodzie idiotów, którzy nie wiedzą w ogóle co to jest orientacja seksualna i, że gej nie ma wpływu na to, że jest gejem, więc może po prostu dajmy mu żyć i go szanujmy jako człowieka, a nie krzyczmy za nim "eeee, pedale", "zakaz pedałowania".
      Tfu na was. Oby Wam się porodziły dzieci geje/lesbijki i zniszczyły wam wasz prostacki obraz świata.

      źródło: fbcommentpictures.com

    •  

      @pancerna_piesc_dzieciatka_jezus: Nie zauważyłem. Ale jak to było ironicznie, to sory ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @GrammarNazi: Ideologia polega na uzmysławiana dzieciom, że homoseksualizm jest jak najbardziej naturalny i powinno się go postrzegać, jako orientację równą hetero. Co jest oczywistą bzdurą, bo choćby w materii która jest wynikiem końcowym, związku dwojga osób przeciwnej płci, nie możemy powiedzieć, że wynik będzie ten sam. Innymi słowy nie można postawić tam znaku równości 2=/=3 i więcej. Nie poruszajmy tematu bezpolodnosci u par hetero, bo jest to anomalia, nie stan normalny, co sprowadza nas do wniosku, że brak możliwości rozmnażania jest anomalią. Nie jestem przeciwny uświadamianiu, że takie coś istnieje i jak to wygląda ale ważne jest by przekaz był pozbawiony „otoczki ideologicznej”. To mi się nie podoba. Co do twoich przytyków, są one mega słabe i sobie daruj pączku róży, bo świadczy to tylko o twoim braku klasy.

    •  

      @GrammarNazi: jako czlowiek ktory pamieta mlodosc, ktory "na zlosc" nosil pentagram wyciety u fryzjera (aby wkurwic ludzi) powiem jedno:
      Jak bedziesz zmuszac kogos do tolerancji i akceptacji w ten czy inny sposob osiagniesz odwrotny skutek. Nie lubilem homo, uwazalem, ze to dziwne. Zanim stalo sie "popularne" bronienie ich w mediach, wciskanie na sile do telewizji itp - zrozumialem, sam, ze sa zwyklymi ludzmi. Chcialem "wspierac" w ten czy inny sposob. Ale od jakiegos czasu mam nowe podejscie. "jak sie kochaja to chuj z nimi" + ale ja jestem hetero i nie chce sluchac o tym jakie to fajne. I uprzedzajac pytanie - od hetero tez nie chce tego sluchac. Wyjebane.

      Puenta? Bez ideologii polegajacej na nauce tego w szkolach w bardziej inwazyjny sposob niz bylo przed laty inteligetni ludzie to zrozumieja a glupi beda glupi. A z czyms na sile - uzyska sie odwrorny efekt.

    •  

      @Purple: ale to jest naturalny. Występuje w naturze tak samo jak heteroseksualizm. To żadna ideologia tylko fakt.

    •  

      @Mojs: najlepiej to udawać że nie istnieją co nie? Zupełnie jak kiedyś z kobietami.

    •  

      Powiedz mi mistrzu jaki ma cel "agitacja" lgbt? Przerobienie innych na gejów, zabieranie dzieci małżeństwom hetero, czy co?

      @GrammarNazi: @Purple: @1918: Zdaniem Mentzena, idola niektórych wykopków, to w USA z powodu akcji w stylu "Tęczowy Piątek" rośnie liczba homoseksualnej młodzieży xD Powiedział tak parę dni temu w TVP:

      źródło: streamable.com

    •  

      @Purple: @Mojs: O znowu pierdolenie. Tak, jest to równe, a jak lubisz kogoś nieszanować i szukasz uzasadnienia dla swojej nienawiści to zawsze jakiś znajdziesz. Mówienie, że orientacja jest nienaturalna to bzdura - występuje powszechnie w naturze, więc jak tak bardzo chcesz gloryfikować coś co naturalne, to niestety, ale homoseksualizm w przyrodzie jest powszechny i jakoś nie zanika. Gdyby był zbędny, niepotrzebny, bo przecież geje nie mogą mieć dzieci - to by już dawno nie istniał, a jakoś złośliwie ciągle rodzą się geje i lesbijki - o dziwo ze związku osób hetero. Jak Ci nie przeszkadza "uświadamianie" to lekcje edukacji seksualnej nie powinny Ci przeszkadzać, bo znowu - żadnej otoczki ideologicznej tam nie ma. Czepnąłeś się jakiegoś gówna i cały czas to przywołujesz a po raz kolejny zapytam - co to za otoczka ideologiczna?

      A co do tego, że przecież marsze tylko ludzi wkurwiają i prowadzą do odwrotnego skutku, to jest to mega ciekawe. Na zachodzie powszechna jest akceptacja dla homo pewnie dlatego, że grzecznie siedzieli w domach i nawet nie pisnęli słówka, to teraz łaskawie pozwolono im na małżeństwa i adopcje dzieci???

    •  

      nie łap za słowka kolorowy, chodzi o agitację oczywiście

      @1918: Na czym polega ta agitacja? Na zwróceniu uwagi, że ze względu na orientację nie powinno się traktować gorzej innych uczniów?

    •  

      Na czym polega ta agitacja? Na zwróceniu uwagi, że ze względu na orientację nie powinno się traktować gorzej innych uczniów?

      @Papinianus: Dokładnie na tym, poczytaj definicje słowa agitacja: https://pl.wikipedia.org/wiki/Agitacja W ramach tęczowego piątku prowadzone są przecież ": reklamy, ulotki, słowa, plakaty i przemówienia wiecowe (najstarsza forma)." więc jak najbardziej pasuje to do definicji agitacji.

    •  

      @GrammarNazi: marsze... Ok. O marszu uslysze w telewizji - wylacze albo zostawie. Moge pojsc albo nie. A zamiast dodatkowych godzin lekcyjnych tlumaczenie czegos co powinno byc oczywiste - homoseksualizm to preferencja, jak to, ze ktos lubi sok jablkowy a nie wisniowy.
      Czemu jak gadam z lewica albo prawica obie strony ida w zaparte, ze sa madrzejsze od kazdego a same sobie robia pod gore?

    •  

      @Mojs: A jeszcze dodam, że takie myślenie, że "jak się tak z tym obnoszą to niech się nie dziwią, że ich ludzie nie tolerują", że powinni udawać, że ich nie ma. To trochę wpisuje się w takie polackie myślenie, że jak będę zapierdalał potulnie w januszexie to szef doceni i sam da podwyżkę. Bo przecież broń boże nie poproszę o podwyżkę, bo jeszcze się wkurwi i mi utnie pensje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Purple: a co innego byś powiedział dzieciom? Że powinny się wstydzić, bo nie pasują do twojego obrazu świata, tylko dlatego, że urodziły się innej orientacji?
      Wiesz, że orientacji seksualnej się nie wybiera, prawda?

    •  

      @Purple: @Mojs:

      Ideologia polega na uzmysławiana dzieciom, że homoseksualizm jest jak najbardziej naturalny i powinno się go postrzegać, jako orientację równą hetero.
      Ale przecież homoseksualizm jest naturalny - występuje w naturze, zresztą nie tylko u człowieka. Nienaturalna to jest np. lodówka albo samochód. Zresztą zauważ że z jakiegoś powodu ewolucja nie wyeliminowała homoseksualizmu.

      Co jest oczywistą bzdurą, bo choćby w materii która jest wynikiem końcowym, związku dwojga osób przeciwnej płci, nie możemy powiedzieć, że wynik będzie ten sam.
      Co? xD wybacz ale nie rozumiem tego zdania.

      Nie jestem przeciwny uświadamianiu, że takie coś istnieje i jak to wygląda ale ważne jest by przekaz był pozbawiony „otoczki ideologicznej”.
      Jakiej otoczki ideologicznej? Ja bym chciał żeby osoby homoseksualne miały równe prawa, mogły wchodzić w formalne związki, a przede wszystkim chociażby nie bać się trzymać na rękę na ulicy, bo może jakiś seba z bejsbolem im przypierdoli.

    •  

      @Mojs: Jak widać wyżej, to, że istnieje coś takiego jak orientacja seksualna nie jest dla wielu osób oczywista, nie rozumieją, że człowiek taki się rodzi i nie ma na to wpływu, potem uczą dzieci głupot a dzieci prześladują w szkołach homoseksualistów, bo przecież są "nienaturalni", są "anomalią" i w ogóle jakimiś dziwakami więc można im dojebać. Dlatego edukacja seksualna jest niezbędna.

    •  

      @R187: co za dzban, ale czego się spodziewać po korwiniście xD
      Dość prostym wyjaśnieniem tego magicznego stanu rzeczy o którym mówi Mentzen, jest chyba fakt że część osób homoseksualnych nie przyznaje się publicznie, jeśli nie jest to akceptowane przez społeczeństwo. A jeśli nie ma zagrożenia ze strony społeczeństwa, to te "ukryte" osoby wychodzą z szafy, i nagle się okazuje że jest więcej homoseksualistów.

      Natomiast traktowanie tego jako "zagrożenie dla społeczeństwa" to już konkretne robienie kurwy z logiki, zwłaszcza biorąc pod uwagę statystyki samobójstw wśród osób LGBT i jaka to Konfederacja jest "wolnościowa". Ha tfu.

    •  

      @GrammarNazi: Tego nie powiedzialem. Powiedzialem, ze wkurwia mnie wyciaganie ciagle jednego i tego samego problemu na wierzch. Jak sie spotykam ze znajomymi ktorzy sa homo wiedza, ze mnie to wkurwia i rozumieja to. Szanuja moja opinie - wiec nie poruszaja tego tematu. Gadamy o wielu innych rzeczach i jest fajnie.
      Zmierzam do tego: na sile glupiego sebixa nie nauczysz, ze lgbt to zbrodnia a czas zmarnujesz ktory mogles poswiecic na to aby nauczyc czegos "normalnego", matmy, fizyki czy chemii. Normalny w cudzyslowie bo od tego jest szkola.
      @RozkalibrowanaTurbopompa:
      Czemu mnie oznaczasz jak wytykasz bledy tamtego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Mnie wkurwialo by ze zamiast lekcji bylo by cokolwiek. Mialem mase pierdol w szkolach zamiast normalnych lekcji, a to wdzwr z filmami sprzed 30 lat, a to spotkania z jakimis specami od tlumaczenia ze "narkotyki be" a jego argumentem "jak probojesz to czemu gowna nie sprobujesz" - marnowanie czasu. Powtarzam. Jak ktos jest zasciankowym debilem to chocbys go napierdalal decha po glowie - debilem zostanie i bedzie kontynowal tradycje "hehe, pedau"

    •  

      @GrammarNazi: ludzie nie mają pojęcia o czym pierdolą xD p0lacy za wszelką cenę muszą mieć kozła żeby przypierdolic komuś w morde

    •  

      @Mojs: Nie zgodzę się z tym, że nie nauczysz, bo ja sam jestem przykładem, że da się zmienić poglądy. Kiedyś pisałem na wypoku takie bzdury jak koledzy wyżej. Akurat w moim wypadku zadziałał na mnie wpis jakiegoś geja, który opisywał swoje życie i jakie napotyka problemy i jakoś akurat to do mnie trafiło, a potem poszło z górki i zacząłem inaczej postrzegać świat. Nie zgodzę się też z tym, że to geje wyciągają problem i ciągle o nim mówią - bo problem wynika z tego, że ktoś zabrania im żyć tak jak oni chcą, bo nie wpisuje się to w ich światopogląd. Czyli kościół np. nazywa to grzechem i ciągle pierdoli o tym, jakie to straszne zagrożenie i wymyślił sobie "ideologię", żeby nią straszyć. Na zachodzie osoby lgbt mogą normalnie żyć i jakoś nie jest to temat, który się ciągle przewija. Każdy niech żyje po swojemu, a wszyscy będziemy szczęśliwsi.

    •  

      @pancerna_piesc_dzieciatka_jezus: wybacz, ze teraz, umknela mi Twoja wzmianka. Nie mowie aby znikali calkiem. Nie wkladaj mi w usta swoich domyslow. Parady? Spoko. Telewizja? Jak najbardziej? Szkola? Po chuj?

    •  

      @Mojs: Odpowiedziałem wyżej "po chuj". Po taki chuj, żeby debili rzucających w gejów kamieniami, drącymi pizdy "zakaz pedałowania" itp. było jak najmniej.

    •  

      @RozkalibrowanaTurbopompa: Widać osoby jego pokroju wyznają zasadę, że jak ktoś o czymś głośno nie mówi, to tego nie ma.

    •  

      @GrammarNazi: ile miales lat? Jak miales 16-18 i nadal byles pod wplywem "kumpli z klasy" to ok, przepraszam, widac ze zadzialalo. A jak miales juz 20+ ponad - no to argument w mojej opinii nadal mnie nie przekonuje.

    •  

      @RozkalibrowanaTurbopompa: Dobra może źle się wyraziłem. Jeśli chodzi o naturalność, mam na myśli finał, który odbywa się z udziałem obojga partnerów - poczęcie nowego życia. Biorąc to pod uwagę można nazwać to naturalnym, że dwa osobniki tej samej płci, nie mogą mieć dzieci lub nie naturalnym, że chcą je posiadać, pomimo braku takiej możliwości (w naturalny sposób). Skoro natura nie przewidziała takiej możliwości, to nie można nazwać tego rozwiązania naturalnym ? W drugim akapicie chodziło mi o dzieci i możliwość ich stworzenia. Otoczka ideologiczna, to idealizowanie tego rodzaju związków i stawianie ich w świetle w którym nie widać wad. Jak już powiedziałem - nic mi do tego, że ktoś chce tak żyć i jestem za związkami partnerskimi itd. Jedynie zależy mi na prawdziwości przekazywanych informacji i nie idealizowanie.

    •  

      @Mojs: Rozumiem o co Ci chodzi. Też przeszkadza Ci lekcja edukacji seksualnej w szkole, bo to "ideologia" i boisz się, że się nasłuchają, że jest 56 czy ileś orientacji, że homoseksualizm jest naturalny i przerobi to dzieciaków na gejów?
      Po raz kolejny napiszę - edukacja seksualna jest po to, żeby nauczyć dzieci akceptacji do innych i żeby zrozumiały, że homoseksualizm to coś naturalnego z czym się człowiek rodzi i na co nie ma wpływu i trzeba ich szanować takimi jacy są.

      Jeżeli lekcja edukacji seksualnej przeszkadza Ci z innego powodu to napisz. Jeżeli chcesz napisać, że Ci przeszkadza "ideologia" LGBT, to napisz mi proszę czym ta ideologia jest i jakie jej elementy Ci przeszkadzają.

    •  

      @GrammarNazi: pamietam liceum. Dlugie wlosy, ubrany na czarno - typowy metal. Banda debili "karkow" wyzywala od pedalow, ciot itd. Ostatnio na silce spotkalem jednego z nich. Dorosl. Zmadrzal. Przeprosil. Nadal dlugie wlosy.

      Ale nie mylmy dobrej edukacji seksualnej, zwiazanej z bezpiecznym seksem, chorobami wenerycznymi i konsekwencjami jakie za soba niesie seks, czy to z mezczyzna a kobieta a zmuszaniem ludzi do tolerancji - bo mlode umysly maja takie cos, ze jak sa zmuszane to blokuja dane rzeczy.

    •  

      @GrammarNazi: @Mojs: ja dokładnie tak samo, kiedyś byłem przeciwny homoseksualistom "bo tak", bo np. u mnie w domu były takie poglądy, w klasie.
      A wystarczyło się doedukować, pomyśleć samodzielnie, pierdolnąć w głowę i przyznać że miało się poglądy z dupy.

      Nawet mój ojciec trochę Janusz lvl 50 zmienił poglądy i otwarcie przyznaje że się mylił w swoich ocenach homoseksualistów.

      @Purple: OK, rozumiem. Wydaje mi się że to idealizowanie wynika z tego że jest niska akceptacja osób LGBT więc trzeba pokazywać przykłady które sprawią że ktoś zrozumie że to nie jest jakieś wynaturzenie, tylko normalni ludzie.
      Wiadomo że patologie się zdarzają wszędzie, i z tym nie ma dyskusji. Ale wystarczy się przejść na paradę równości żeby zobaczyć że tam naprawdę nie ma ludzi obwieszonych dildosami, a są pozytywni, uśmiechnięci, zwyczajni ludzie jakich codziennie spotykasz na ulicy.

    •  

      @Papinianus: Czemu LGBT= homoseksualni uczniowie? Czy każdy Khmer był Czerwonym Khmerem bo Czerwoni Khmerzy mają Khmerów w nazwie?

    •  

      @1918: a gdzie jest niby przedmiot pt. lgbt?

    •  

      @GrammarNazi: Ja w szkole nie mialem zbytnio o edukacji w kontekscie lgbt. Mialem o bezpiecznym seksie i chorobach. Nie mam gowniaka. Znajome ktore nie chodzily po liceum zlapaly pasozyta i nie skonczyly studiow a niektore sa samotnymi matkami. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @RozkalibrowanaTurbopompa: Zeby nie bylo. Nie mam nic do lgbt czego nie mialbym do hetero (na ulicy za reke? Spoko. Ale jak zaczynaja na srodku ulicy uprawiac seks na sucho czy szukac swoich migdalkow jezykami - nie wazne czy geje, lesbijki, trans czy hetero - nie podoba mi sie to. Do lozka nie zagladam ale lozko zostawic w domu.

    •  

      @Mojs: no wiadomo, ja też nie lubię jak pary hetero się obściskują i liżą jak pojebane w miejscach publicznych. :D
      Ale mimo wszystko uważam że poruszenie tematu LGBT w szkołach to nie jest jakieś wciskanie ideologii, wydaje mi się że jeśli będzie to zrobione z głową to może realnie wpłynąć na akceptację takich osób w późniejszych latach.
      Bez rozmowy i dyskusji na ten temat na pewno się nic nie zmieni. Tak jakby kiedyś kobiety chciały uzyskać prawa wyborcze, i siedziały cicho żeby przypadkiem się nie narzucać. ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @JoBackManhorse: Co za dzban. Może rozwiń skrót lgbt? "A bo to nazwa organizacji" - no kurwa ciekawe jakiej? To jest określenie grupy ludzi więc tak, każdy gej to osoba lgbt.
      @Mojs jaki ma związek pisanie o chorobach wenerycznych z lgbt? Chodzi Ci o to, że uczono dzieciaki w szkole o antykoncepcji a koniec końców i tak mają gówniaka? Ja np. jestem bardzo słaby z matematyki, to może też jej nie uczmy w szkole, bo debil zostanie debilem i w ogóle nie ma sensu o tym uczyć?

    •  

      NIECH W KOŃCU JAKIŚ IMBECYL PISZĄCY O IDEOLOGII LGBT W KOŃCU NAPISZE CO TO ZA IDEOLOGIA I DLACZEGO TAK MU PRZESZKADZA.

    •  

      @GrammarNazi: widac, ze czasem nerwy ponosza. Po co capslock czy wielkie litery czy obrazanie sie. Byl poruszony temat edukacji seksualnej. Ja nawiazalem, ze takowa jest potrzebna. A jesli uwazasz, ze choroby weneryczne nie dotycza osob lgbt to ciekawie ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo sa takze u nich.
      @RozkalibrowanaTurbopompa: kobiety nie chodzily do szkol (promowac, zeby nie bylo, ze wcale XD). Chyba. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak to robily to ok, myle sie i na pewno to pomoze. Jednak nadal uwazam, ze to powinno wygladac troche inaczej.
      Tak tylko dodam, nie ze zlosliwosci a ciekawosci - zaden nie broni religii w szkolach. XD nie. Nie jestem katolikiem. Ani zydem, muzulmaninem czy inna wielka religia. Bo przeciw temu tez to jest. I oczywiscie zgadzam sie ze wszystkimi piszacymi, ze obecny stan rzeczy jest taki a nie inny ze wzgledu na wplyw panow w czerni na ludzi i obietnice raju lub grozby bycia gwalconym przez szatana w piekle. Dlaczego? Domyslam sie.

    •  

      @1918: to by się naród nie miał o co wzajemnie napierdalać i może zaczęli by się interesować rzeczami istotnymi, co mogło by być kłopotliwe dla polityków

    •  

      @Mojs oczywiście że puszczają. A jak debile powtarzają frazesy i nie odpowiadają na pytania to po to jest caps lock. Ale i tak nie spodziewam się odpowiedzi. Ty też pierdolisz na około i nie odpowiadasz na pytania. Lecą tylko glyoie teksty i frazesy. Jakbym z npcem dyskutowal. Bez sensu i tak gówno odpowiesz.
      Lgbt ci przeszkadza bo tak bo nie lubisz ludzi którzy są inni i na siłę szukasz uzasadnienia, żeby nie wyszło że masz mentalność seby i lubisz obrażać innych i mieć innych za gorszych i się tym dowartosviowac

    •  

      @1918: kuurwa, nikt jeszcze nigdy nie miał przedmiotu LGBT w szkole, więc popieram twój pomysł.

    •  

      @GrammarNazi: Czy każdy gej jest zwolennikiem finansowanej przez państwo aborcji? Bo Ci, co sobie wycierają gęby hasłem LGBT uniwersalnie są. Czy każdy gej, to socjalista? Bo ci, którzy sobie wycierają gębę hasłem LGBT - tak. Każdy od kto wyciera sobie gębę hasłem LGBT - chce edukacji seksualnej wg. standardów WHO - ale czy na pewno każdy gej to podziela?

      Cały ruch LGBT to bardzo sprytny myk. To JEST organizacja, ale rozproszona, bez 'głowy'. Nazwa jest taka, żeby sprawić wrażenie, że wcale nie chodzi o politykę, tylko o równość osób które są w tam wymienione... Ale praktyka pokazuje że jest zupełnie inaczej.

    •  

      @GrammarNazi:
      XD pisalem pare razy, mam znajomych homo, trapow i innych odlamow lgbtq. Ale nie, przeszkadzaja mi XD dobra, zaraz nazwiesz mnie korwinista i wtedy mnie obrazisz wiec koncze.
      A co do ideologii - trabienie o tym wszedzie i zawsze, mowienie, ze jest lepsze i wciskanie tego w kazda dziedzine zycia.
      Ja do nich nic nie mam ale nie popadajmy w skrajnosci bo skonczy sie jak u sasiadow za granica jakis czas temu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @GrammarNazi:
      Jak zrobimy ruch WASP - i będziemy ustalać jakieś postulaty - to czy automatycznie będą one się tyczyły każdego białego anglo-saksońskiego protestanta?

    •  

      @1918: Jak to zlikwidować religie? To normalna nauka pozwalająca zachować czystość ducha oraz podejmować właściwe decyzje w przyszłości.

      pokaż spoiler Żartuję XD

    •  

      "Jolka Jolka", czyli opowieść o zdradzajacej żonie, ktora spotyka sie z kochankiem gdy jej mąż pracuje za granicą żeby zapewnic rodzinie jakiś byt.

      @rafsiemens: czy ty myślisz ? Jaki konserwatysta by wywalił religię ze szkoły ? To jest centrysta tylko łatwiej dać ci mu łatkę grupy którą nienawidzisz bo tak chowasz z widoku że jest kolejna grupa która się z tobą nie zgadza.

    •  

      @1918: pomysł zajebisty. Szkoda marnować czas na te pierdoły

    •  

      @Purple: homoseksualizm nie jest naturalny? Ja pierdole typie xDF

    •  

      @JoBackManhorse Koleś, co Ty pierdolisz. Nie ma jakiegoś dogmatu, ludzie mają różne poglądy na różne sprawy. To o czym piszesz istnieje tylko w prawackich umysłach.

    •  

      @Mojs O, w końcu poszła karta kolegi geja ( ͡º ͜ʖ͡º) Nadal nie wiem co to za ideologia I Ty też nie. Idąc Twoim tokiem rozumowania to media expert to też jakaś ideologia, bo wszędzie o tym słyszę i to widzę ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @1918: Wtedy homo i kato komanda połączyłyby siły i wspólnie obaliłyby rząd.

    •  

      @GrammarNazi: otóż agitacja LGBT ma za cel wmówienie młodym ludziom, że rozwiązłość seksualna prowadząca do chorób przenoszonych droga płciową oraz destrukcji więzi rodzinnych, zwana tolerancją jest sposobem życia który spowoduje nieschodzenie uśmiechu z twarzy

    •  

      @GrammarNazi: media expert nie wchodzi na glowe dzieciom mowiac ze media markt zly bo stosuja nieczyste zagrywki i klamia. Bronia sie sami ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale porownywanje firmy, jakiejkolwiek do lgbt swiadczy tylko o Tobie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @GrammarNazi: ale po co robić dodatkowe zajęcia? Temat homoseksualizmu, a także tolerancji inności i normalnego jej traktowania - każdej, nie tylko homoseksualizmu, ale również niepełnosprawności, czy tego, że ktoś ma pryszcze, garba, czy jest gruby powinien być omawiany na godzinach wychowawczych, czy wiedzy o społeczeństwie (w końcu homoseksualiści należą do społeczeństwa), a aspekty biologiczne homoseksualizmu powinny być omawiane na biologii. Nie rozumiem po co robić z tego osobne zajęcia? Nie tylko homoseksualiści są prześladowani w szkołach, generalnie nastolatki to chuje, i powinno się ich uczyć rozumu i godności człowieka, a nie że zachowują się jak zwierzęta, które gdy poczują, że ktoś ze stada jest słabszy, inny, to atakują.

    •  

      @Mojs I w ogóle to jest zajebiste, że prawaczki są takie anty lgbt, nie podoba im się, że istnieją, ale kazdy ma minimum jednego kolegę geja, albo tak jak Ty nawet trans znasz ponoć xD Kurde nigdy żadnego transa nie spotkałem a w życiu spotkałem łącznie trzech gejów, a jakoś nie spędzam życia w piwnicy xD Ale na każdego prawaka przypada minimum jeden znajomy gej, a czasem queer, trans i pewnie jeszcze coś xD

    •  

      @GrammarNazi: wiedzialem. XD jesli ktos ma swoj poglad ktory nie pasuje w Twoj poglad na dany temat od razu jest prawakiem? Wspolczuje Ci. Nie musze Ci nic udowadniac ale badz tak laskaw i dodaj mnie ja czarno bo poziom twojego rozumowania wspaniale pasuje do "samozaorania". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Nie mowilem o tansie a trapie, to roznica. Idz juz sobie bo przykro mi sie robi.

    •  

      @GrammarNazi: Bo geje istnieją wokół nas, ale nie każdy jest rozwiązłym i agresywnym ideologiem lgbt

    •  

      @GrammarNazi: prosze, powiedz jeszcze, ze jestem katolem. Wtedy bede mial Twoj caly obraz. Zrob to. Poprawisz mi humor i sobie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @kamyczeq: Czytanie ze zrozumieniem się kłania :) Swoją drogą merytoryczny komentarz jak sam chuj

    •  

      @GrammarNazi a dlaczego jedno tak, a drugie nie? Obie won. Szkoła to matma, polski, historia itp., a nie wciskanie poglądów.

    •  

      @1918: Prawidłowo. Szkoła nie jest miejscem na żadną ideologię

    •  

      @1918: Fun fact: umysł prawicowca nie jest w stanie przetworzyć czterech i więcej literek.

      Tłumaczy to, czemu wszyscy prawicowcy piszą na murach huj zamiast chuj. Tłumaczy to także, dlaczego żaden prawicowiec nie rozumie skrótowca LGBT.

    •  

      Co jest oczywistą bzdurą,

      @Purple: XDDDDDDDDDDDDDDDD

    •  

      @tyryryrypampam: Merytoryka to jest to.

    •  

      Przeszkadza mi i denerwuje, że stara się ideologię do szkół, które powinny być od ideologii wszelakiej wolne. Tam powinna mieszkać tylko czysta nauka, bez uwarunkowań ideologicznych.

      @Purple: zgadzam się w 100% Szkoły powinny uczyć czystej nauki, np. że homoseksualizm jest normalny i neutralny. Natomiast nie powinno być religii, bo z nauką to ona za wiele wspólnego nie ma.

    •  

      Bo geje istnieją wokół nas, ale nie każdy jest rozwiązłym i agresywnym ideologiem lgbt

      @Daleki_Jones a czymże do uja pańskiego jest ta słynna ideologia?

      @GrammarNazi o to pyta i nikt nie potrafi mu odpowiedzieć to może mi ktoś odpowie?

    •  

      @Mojs Znajdź mi "lewaka" który jest przeciwko paradom rownosci i pierdoli bzdury o "ideologii" lgbt, a na do dodatek nawet nie wie z czego ta ideologia się składa i czym jest, tak jak ty ( ͡º ͜ʖ͡º)

      @vartan No typie wyjaśnij mi proszę jakie to są straszne poglądy o lgbt? ( ͡º ͜ʖ͡º) Geje istnieją, żyją obok nas, urodzili się z taką orientacja i musimy ich szanować jak zresztą każdego człowieka. Potworna ideologia, nie ma kurwa co ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @Papinianus: i do tego jeszcze wierzących, ha tfu opie

      pokaż spoiler Ja pierdole

    •  

      @GrammarNazi: znajdz, najlepiej pokaz screenem gdzie napisalem "jestem przeciw paradom". Wtedy przyznam Ci racje. A jak nie, przeprosisz mnie Ty. Ok? Jak sie zgadzasz, szukaj. Jak nie, przepros. Jak nie przeprosisz i nie dasz screena oznacza to, ze sie sam pograzyles i jestes po prostu imbecylem. Czas start.

    •  

      @1918 gdzie w szkołach jest lgbt jakieś i czym się to objawia?

      +: R187
    •  

      @Mojs A Sory, Ty jesteś przeciwko "trąbieniu wszędzie o ideologii lgbt i wciskaniu jej w każdą dziedzinę życia" ( ͡º ͜ʖ͡º)

      Dopóki nie wyjaśnisz wszem i wobec czym ta ideologia jest, na czym polega, jakie ma założenia i jakie elementy tej ideologii Ci się nie podobają i co sprawia że jesteś przeciwnikiem edukacji seksualnej w szkołach, to Sory, ale to wyłącznie Ty się ośmieszasz.

    •  

      @1918: Tylko różnica jest taka Sherlocku, że nie istnieje żadna ideologia LGBT, która coś Ci nakazuje, albo czegoś zabrania, w przeciwieństwie do religii (jak tak to powiedz mi na czym ona polega), a chodzi o tolerancję dla osób homoseksualnych. Nie wiem czy wiesz, ale orientacja to coś z czym się rodzisz i nie możesz jej zmienić, więc chodzi o to, żeby osoby homoseksualne były akceptowane i mogły żyć bez słuchania szykan i obelg.
      @GrammarNazi: no nakazuje akceptację, bo tolerancja to za mało.

    •  

      a może by tak nic nie wywalac?

    •  

      @R187 pieprzy jak potłuczony ale dobrze gadał Morgan Freeman na temat czarnych piątków i miesiąca historii czarnych.

      Taka selekcja i wydzielanie to inna forma rasizmu. Historia czarnych to część historii Ameryki. Integralna, a nie stojąca obok i idiotycznie wydzielona.

      Z Lbgt jest podobnie i idea teczowego piątku jest ułomna u samej podstawy. Osoby LBGT są częścią całego naszego społeczeństwa. Integralną, a nie wydzieloną i oznaczoną specjalnym dniem tygodnia w szkole.

      Normalność i tolerancja jest wtedy, gdy społeczeństwo ma wyjebane kto jest jakiej orientacji. Tęczowy piątek to jest w zasadzie to samo co wytykanie i obrażanie gejów przez tępe prawactwo, tylko że w drugą stronę.

    •  

      @Shatter xD zbrodnia xD jak można wymagać od kogoś akceptacji drugiego człowieka takiego jakim jest? XD
      @Antorus ale to jest trochę co innego. Bo tutaj niechec wobec gejów wynika z niewiedzy, ludzie się boją czegoś czego nie znają i przypisują im nieistniejące cechy.

    •  

      @GrammarNazi: no nie masz prawa wymagać akceptacji. Możesz w pewien sposób oczekiwać co najwyżej tolerancji.

    •  

      @Bjornskjald

      "Wiesz, że orientacji seksualnej się nie wybiera, prawda?"
      A nawet jakby się wybieralo to gówno komuś do tego

    •  

      @1918: Zrób eksperyment, w średniej wielkości mieście gdzieś na głównej ulicy w sobotnie popołudni na środku chodnika padnij na kolana i na głos zacznij odmawiać różaniec. Gwarantuje że nic się nie stanie, może ktoś zapyta czy coś się nie stało albo nawet się dołączy do modlitwy.

      Teraz w tym samym mieście weź jakiegoś kolegę za rękę i przejdźcie się główną ulicą tak z 200m jak ani razu nie usłyszycie wyzwiska i będziecie się czuć bezpiecznie jak podczas modlitwy można wywalić i to i to z szkół.

      +: iAmTS
    •  

      @GrammarNazi: Napisałem coś zajebistego, ale telefon mnie wyruchał i przerwało połączenie. Postaram się odtworzyć to:

      Po pierwsze, nie jestem także przeciwny edukacji seksualnej w szkole. Znowu nie trafiłeś, czytanie ze zrozumieniem się kłania. To, że edukacja leży, to inna sprawa, bo jest nudna i większość osób na to nie chodzi, a że są debilami to wychodzą wenery lub pasożyty.
      Moim zdaniem bez sensu jest wciskanie na siłę nauki o lgbt w szkołach bo jak wiadomo wszystko "na siłę" działa inaczej i jako, że żyjemy w czasach gdzie internet jest dostępny prawie dla każdego to sądzę, że młodzież chcąc nie chcąc spotyka się z tym w sieci i może o tym poczytać, jeśli sama zechce. Ale woli poczytać taką czy inną dyskusję (no, tutaj mało ciekawie było, starałeś się coś osiągnąć nazywając mnie prawakiem co wyśmiałem i tyle z tego, ale sądzę, że typowy gimbus/licealista czytając takie coś szuka czegoś w stylu "ale pocisnął temu lewakowi/prawakowi" niż argumentów dlaczego tolerancja wobec osób lgbt jest ważna.
      Jeśli masz typowego ucznia, którego nie interesuje dana rzecz i go zmusisz to będziesz miał odwrotny skutek. Promocja LGBT w szkołach na siłę nie jest dobrym pomysłem.
      "Ideologia - powstała na bazie danej kultury wspólnota światopoglądów, u podstaw której tkwi świadome dążenie do realizacji określonego interesu klasowego lub grupowego albo narodowego"

    •  

      @JakovKarnic: Co do naturalności to tak tylko w ograniczonym względzie. W końcu mutacje to też natura (choć nie twierdzę, że tym jest powodowany, bo nie wiem). Neutralny nie bo nie daje możliwości rozmnażania. Oczywiście nie ma to negatywnego wpływu na nikogo i nie powinno być traktowane negatywnie, przez osoby postronne. Jest to negatyw dla samych zainteresowanych. I to powinno być przekazywane, bo jest to czysta nauka.

    •  

      @Mojs przestaje rozumieć o co Ci chodzi. Tak czy inaczej piszesz bzdury. Dzieci wszystkiego trzeba uczyć na siłę. Nikt się 8 latka nie pyta czy może lubi matematykę i czy jest sens je uczuć bo a nuż się zniechęci do matematyki. I niby nie jesteś przeciwny ale uważasz że nie powinno być edukacji w szkole - bez sensu.
      Tak jak pisałem wcześniej ciekawe jest to że w krajach gdzie jest edukacja seksualna jest największa akceptacja lgbt, małżeństwa homoseksualne, adopcje dzieci. Twoja teoria że jak się bedzie mówiło o tym w szkole to się dzieci zniechęca, jest, delikatnie mówiąc - z dupy wyjęta.

    •  

      @GrammarNazi: No ale dlaczego Tęczowy Piątek ma na przykład jednoznacznie spójną narrację? Hmm? Przypadkiem, tak? I proszę - bez wulgaryzmów - ja do Pana nie przeklinałem.

    •  

      @Mojs O ideologii znowu nic nie napisałeś i widzę że nie napiszesz. Odnośnie czytania ze zrozumieniem przeczytaj jak brzmiało mojw pytanie. Czy pytałem Cię o definicje?

    •  

      @JoBackManhorse Powiedz mi jaką ma narracje. Wyczuwam znów urojenia.

    •  

      @GrammarNazi: Naprawdę jesteś upośledzony umysłowo i nie czytasz tego co piszę. Kończę dyskusję z Tobą bo nie mogę.
      Wciskasz mi ciągle rzeczy których nie mówię więc nie spodziewaj się, że odpowiem na Twoje pytanie. Z czystej złośliwości i skurwysyństwa nie odpowiem na tak wielce poszukiwane pytanie przez Ciebie. Bo jesteś zjebem. :)
      na zakończenie dodam tylko, że nauczanie o tolerancji nie jest edukacją seksualną. Edukacją seksualną jest coś innego. Ale jeśli wg Ciebie edukacja seksualna to nie jest wyjaśnianie czym to grozi a mówienie "mężczyzna który kocha mężczyznę to rzecz normalna i nie należy atakować ich związku" to powodzenia. Bo to pierwsze jest edukacją seksualną a drugie jest tłumaczenie tolerancji wobec w tym wypadku homoseksualistów.

    •  

      @GrammarNazi: "Ramię w ramię po równość" z kph.org.pl, punkt 5

      "Pamiętaj o wyborach – głosuj na polityków wspierających prawa osób LGBT. Jeśli nie wiesz na kogo
      oddać swój głos, sprawdź jaki stosunek do osób
      LGBT mają poszczególni kandydaci i kandydatki.
      Można to zrobić m.in. na specjalnych portalach
      internetowych – podczas trwania wyborów szukaj
      informacji na stronie www.kph.org.pl"

      No kurwa zero polityki xD

    •  

      @Mojs nie czytam co piszesz dlatego ani razu nie napisałeś mi co rozumiesz przez ideologie lgbt ( ͡º ͜ʖ͡º) brawo ty ( ͡º ͜ʖ͡º)
      Jestem takim zjevem dlatego ja dostałem plusy a nie ty ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @Mojs A no i komentarz wcześniej mi zarzucales że nie czytam ze zrozumieniem bo wcale nie napisałeś ze jesteś przeciwko edukacji seksualnej. Napisałeś tylko to co niżej ( ͡º ͜ʖ͡º)

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: 1572440924513.wykop.droid.png

    •  

      @JoBackManhorse Dziwne, że geje maja prawo głosu i nie zagłosuja na jakiegoś Brauna, który chce batozyc gejów, tylko na kogoś kto będzie ich wspierał, nie ( ͡º ͜ʖ͡º)

      No i ponawiam pytanie - jaka jest narracja teczowego piątku? Zaden prawak nie umie już czytać? Czy nie chce rozwiewac swoich urojeń tylko rzuca hasłami jak kolega @Mojs?

      +: Norse
    •  

      @GrammarNazi: Oj Paaaanie, gwarantuje Panu, że są geje nawet w ONR. I że są geje głosujące na Brauna. Co ciekawe, boją się bardziej właśnie ruchu LGBT niż Brauna czy ONR. Inna sprawa, że to mniejszość w mniejszości - często specyficzni fetyszyści, których kręci zabawa w "patriotów". Ale są też tacy, którzy zwyczajnie się z ruchem LGBT nie identyfikują. Czy też z kulturą gejowską - bo nie odpowiada im promiskuityzm który w niej jest. A ruchy LGBT ten promiskuityzm albo wolą przemilczeć, albo wręcz go chwalą.

    •  

      @JoBackManhorse znów wjechał kolega gej xD pokaż mi geja, który publicznie się przyznał że jest gejem i głosował na Brauna to dam Ci stowe xD
      Chyba jakis gej masochista który lubi zarobić batem po plecach xD

    •  

      @GrammarNazi: Waldemar Krysiak - mówi to Panu coś?

    •  

      @JoBackManhorse nic. Musiałem zgooglowac. Dobry wariat. Głosował na Brauna? ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @GrammarNazi: Spytaj go. Masz geja, który nie identyfikuje się z ruchem LGBT. Słynny gej-kolaborant. Ale rozumiem, że z tym wariat to na poważnie, tak? Bo nie pasuje do narracji? Informacja niewygodna?

    •  

      @JoBackManhorse Pewnie, że na poważnie. To raczej wyjątek potwierdzający regułę. Jak widzisz kogoś takiego to widzisz, że istnieje reguła, że 99% gejów popiera marsze równości.

    •  

      @1918: szkoła bez ideologii rozpraszające uczniów? XD po co to?

      pokaż spoiler w dzisiejszych czasach tolerancja to kwestia dojrzałości i zmuszanie dzieci do tolerancji może dać odwrotny efekt.

    •  

      @jemjajka Co doskonale widać na zachodzie ( ͡º ͜ʖ͡º)

      +: Norse
    •  

      @GrammarNazi: Mierzyłeś? Sprawdziłeś? Pytałeś każdego? Naprawdę? 99% gejów chce być jakąś specjalną kategorią człowieka, tak? Ze specjalnymi prawami, ochroną itd? A może jednak wielu z nich chce być po prostu ludźmi?

      To ciekawe jest - fajnie krzyczycie "ooo, słynny gej kolaborant, co nie lubi lgbt! haha! Pokażcie mi chociaż jednego, to odszczekam" - po czym pokazuję jednego (a znam wiele więcej publicznych postaci tego typu) i nagle nie, to jest wyjątek, to jest wariat.

      A jeżeli wariat - to co z tego? Dyskryminujesz osoby z zaburzeniami psychicznymi, tak? Gorszy, bo wariat, tak? Panie tolerancyjny?

    •  

      @JoBackManhorse Znowu się pojawiają jakieś specjalne prawa. Jakich specjalnych praw chcą geje? 500+ na geja? ( ͡º ͜ʖ͡º) Zasiłek na gejów, tzw gejowe? ( ͡º ͜ʖ͡º)

      Jak ktoś pierdoli głupoty to go nazwę wariatem. Tak, to jest wyjątek. Są badania, no ale prowadziło je kph, więc pewnie nie uwierzysz ¯\(ツ)

    •  

      @GrammarNazi: Parytety ze względu na orientację chociażby - te postulaty już się w PL nawet pojawiają. Specjalne, finansowane przez samorządy hostele - dla osób, które lubią się bzykać inaczej niż większość. Właśnie dlatego, że lubią to inaczej niż większość.

      Rozumiem, że kolega wariatów ma za gorszych ludzi, tak? Proszę się ustosunkować. Mój kolega z problemami psychicznymi (i bi!) czuje się obrażony. Koleżanka też. Przeprosi pan?

    •  

      @JoBackManhorse Co ty pleciesz o parytetach? Jakieś bajki. A hostele są dla ofiar przemocy, a nie na godziny.
      Jakbyś czytał kiedyś coś co pisze to byś wiedział, że byłem w psychiatryku ( ͡º ͜ʖ͡º)
      Nie udawaj teraz wielkiego obrońcę ucisnionych, bo jesteś obrzydliwym homofobem.
      Napisałem wariat celowo, obraźliwe, po to bo gardzę homofobami i głupim ludźmi. Jak Twoi koledzy wariaci to homofobowie, to możesz im ode mnie splunac w twarz ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @GrammarNazi: Coooooooooooooooooooooo xD Gdzie jestem homofobem i dlaczego niewinnego człowieka od wariatów zwyzywałeś? Nawet nie miałeś czasu trzech zdań z jego ust przesłuchać xD I jednocześnie wariat=zły. Dyskryminujesz i bezpodstawnie mnie oczerniasz.

    •  

      @JoBackManhorse bezpodstawnie xD dobra koniec gadki tutaj bo już mi się nie chce. Elo dzbanki.

    •  

      @Papinianus: Chodzi mu raczej o promowanie jakichkolwiek ideologii w państwowych szkołach. Ani LGBT ani jakakolwiek religia, nie jest nauką. Moim zdaniem w szkole powinna być nauka.

    •  

      @JoBackManhorse Pamietam Cię z innego wątku xD w zmiany klimatu i katastrofę Klimatyczna też nie wierzysz XD dzbamisko pierwsza klasa xD

    •  

      @LeVr Ziomek, przeczytaj ten wątek o ideologii ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @GrammarNazi: Kto powiedział, że nie wierzę? Czytaj ze zrozumieniem. Dla mnie te bzdurne działania w stylu jedzmy trawę i owady, opodatkujmy się i bijmy się po plecach biczem - to bzdury. Trzeba znacznie, znacznie bardziej radykalnych działań. Ja nie twierdzę, że nie ma problemu z klimatem - twierdzę, że zawsze był i to od początku powinien być priorytet ludzkości, żeby coś z tym zrobić. A tak naprawdę robi się coś szkodliwego - feel good się robi, a nie działa konkretnie. Greta, co pierdoli androny to jest to Jezusa porównywana. Boyanowi, który robi konkretną i namacalną robotę - rzuca się kłody pod nogi.

      Powiesz jak to jest z tymi wariatami, czy będziesz dalej ludzi dyskryminował i mi ubliżał?

    •  

      @JoBackManhorse Dziękuję za dyskusję, Elo. Do tego klimatu już nie wracam, ta sama śpiewa jak każdy dzban.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @GrammarNazi: Czyli stanęliśmy na tym że:

      a) nazwałeś kogoś wariatem, bez podstaw
      b) wariatów masz za gorszych
      c) użyłeś tego jako obelgi

      Ok, tolerancyjnego popołudnia życzę. Ładnie się nam pan pokazał.

      @RozkalibrowanaTurbopompa: Jako prawaczek się nie identyfikuję, ale o orientacji dobrego kolegi dowiedziałem się po 5 latach znajomości, przypadkiem, a co?

    •  

      Chodzi mu raczej o promowanie jakichkolwiek ideologii w państwowych szkołach. Ani LGBT ani jakakolwiek religia, nie jest nauką

      @LeVr: LGBT = lesbijki, geje, biseksualiści, transseksualiści. Zgadza się, ludzie nie są nauką. LGBT to nie jest żadna ideologia. Dlatego pisanie o tym w takim kontekście to bełkot.

    •  

      @JoBackManhorse Tak było, wygrałeś.

      źródło: youtu.be

    •  

      @Purple: @1918:

      W szkole powinno się uczyć o zjawiskach istniejących w realnym świecie.

      Przykładowo, powinno się uczyć o WSZYSTKICH religiach, ponieważ różne religie realinie istnieją... Jaka była ich geneza, ich historia, jakie są główne założenia, doktryny, sposób organizacji itd. Nie powinno się OCENIAĆ która religia jest gorsza lub gorsza. Podawać tylko fakty i zachęcać do neutralności względem osób manifestujących inną religię niż nasza własna.

      Powinno się też uczyć o seksualnosci człowieka i orientacjach seksualnych, ponieważ te zjawiska faktycznie istnieją... Co nauka wie na ten temat, jaka jest ich geneza, jak się objawiają itd . Nie powinno się OCENIAĆ która orientacja jest lepsza która gorsza, podawać tylko fakty i zachęcać do neutralności względem osób manifestujących inną orientację niż nasza własna.

      Proste? Raczej proste, ale chyba nie dla wszystkich.

    •  

      @GrammarNazi: Ale na chuj młodym ludziom wiedza na temat układu wydalniczego i odbytu w roli pojemnika na spermę?

    •  

      @1918: Religia jest obowiązkowym elementem w programie nauczania - finansowana z budżetu państwa. A LGBT to oddolna inicjatywa stowarzyszeń pozarządowych - tęczowe piątki odbywają się kilka razy w roku tylko w wybranych szkołach, gdzie uczniowie wyrazili taką chęć - tylko dla chętnych. Porównywanie tego jest przejawem upośledzenia. Dodatkowo tęczowe piątki są zgodne z myślą libertariańską, wolnościową - oddolna inicjatywa tylko dla chętnych.

    •  

      @Mojs: bo w szkole też masz uczniów którzy są homo i wtedy najbardziej są narażeni na szykany

    •  

      @1918: Agitację, ja pierdolę. Powiedz mi mistrzu jaki ma cel "agitacja" lgbt? Przerobienie innych na gejów, zabieranie dzieci małżeństwom hetero, czy co?

      @GrammarNazi: Okłamywanie dzieci, że homoseksualizm jest równorzędnym zamiennikiem heteroseksualizmu.

      Znasz jakąś homoseksualną cywilizację? Nawet w Grecji arystokratyczny mężczyzna który walił chłopców w dupę musiał mieć rodzinę, żonę i dzieci, aby być uznanym za godnego piastowania ważnej pozycji.

      Nie mógł być "bierny", czyli brać w dupę, bo to był dyshonor.

      Zabieranie dzieci heteroseksualistom? A skąd homoseksualiści mają brać dzieci, jeżeli oczywiście deklarują że są waginosceptykami czy też fiutosceptyczkami ?

      Tolerować można, ale to czego chcecie to bezwzględna posłuszna akceptacja, wymuszona równość, afirmacja.

    •  

      dlaczego chcesz wywalić ze szkół homoseksualnych uczniów?

      @Papinianus: Dlaczego chcesz wywalić ze szkół praktykujących chrześcijańskich uczniów?

    •  

      Jezu co za zjeby piszą pod tym postem to ja już nie mam siły. Weźcie wy się rozpedzcie i zapierdolcie ryjami o jakiś żużel czy coś.

    •  

      Bo Wy myślicie, że dzieci można nakłonić do zmiany orientacji
      @GrammarNazi: O wuj... LGBTowy aktywista już pisze o "orientacji dzieci". Zachowaj swoje chore skłonności dla siebie.

    •  

      @zakowskijan72 Ja pierdolę (-‸ლ) Jakim trzeba być zjebem, żeby aż tak nie umieć czytać ze zrozumieniem ( ಠ_ಠ) w życiu bym nie pomyślał że na wykopie siedzą aż taki umysłowe ameby, które zrozumieją moje słowa w ten sposób. kurwa bordo. Debile nie potrafiące czytać całych zdań, tylko wylaplujace słowa klucze. To nie matura z polskiego. Naucz się czytać całe zdania.

    •  

      @Crosshairs: religia = wierzenia. LGBT = ludzie. Widzisz różnicę?

    •  

      @Papinianus

      religia = wierzenia. LGBT = ludzie

      Co to za głupie porównanie? Masz iq równe temperaturze ciała?
      Religia to też ludzie, a lgtb to też wierzenia ludzie pewne ideały.

Gorące dyskusje ostatnie 12h