•  

    Mam problem z nowym serwisem ENERGA24
    Miesiąc temu normalnie się tam zalogowałem i uzupełniłem wszystkie dane, dostałem nowy numer rachunku do wpłat, potem faktura, płatność i wszystko było ok. Teraz, jak co miesiąc, chciałem podać odczyt do rozliczenia rzeczywistego, ale nie mogę tego zrobić, ponieważ w okienku pojawia się błąd:

    Nie posiadasz odpowiedniego poziomu uprawnień do wprowadzenia odczytu
    Prośba o kontakt z Właścicielem konta bilingowego.


    Ja jestem właścicielem konta, więc o co chodzi? Czy ktoś ma podobnie? Na infolinie nie da się już dodzwonić, bo jest po 20-tej, a jutro wolne. Żadnego innego kontaktu do nich tam nie widzę (oprócz pogotowia energetycznego). Nie wiem co robić, proszę o pomoc lub jakieś wskazówki gdzie to zgłosić, bo ten nowy serwis jest, krótko mówiąc... spierdolony.

    #energa #trojmiasto