Wpis z mikrobloga

Witam Mirki. Mam pytanie odnośnie #amazon, czy ktoś z Was może mi powiedzieć jak szybko wam wysyłają towar od momentu zamówienia?

Ja dość długo już czekam na realizację wysyłki, status zawisł na,, wysyłka w toku" i taki status wisi sobie już kilka dni. Oczywiście wysłałen do nich zapytanie, to odpowiedz: wysyłka jest przygotowywana w centrum logistycznym", także masło maślane.

Mam złożone dwa zamówienia na różne towary, i każdym status taki sam, kasa na karcie zamrożona.

#pytanie
  • 8
@NaebanyMistrzu: Zerknij na date dostarczenia jaka dostales w potwierdzeniu zamowienia. Z reguly Amazon jej dotrzymuje. Wielokrotnie mi sie zdarzalo, ze zamawiajac np. dzisiaj kilka dni status byl 'w realizacji' by np. dzien przed zadeklorawanym terminem dostarczenia Amazon je wysylal i faktycznie dzien pozniej mialem zamowienie u siebie. Ot taki urok zakupow u nich w ynikajacy w znaczniej mierze z tego ze czesto bywa tak przedmiot jest wysylany z centrum logistycznego np.
@szukaj_dodaj_zaloguj dzięki za odpowiedź. Zamawiałem w niemieckim Amazonie. Daty dostawy mam na 15 listopada także zobaczymy. PS. Ten cały Amazon to jakaś komedia, najpierw płacąc karta revolut, moje konto na Amazonie zostało zablokowane, dzień się meczylem z nimi aby w ogóle konto odblokować, wysyłanie dokumentów przez ich stronę nic nie dało, dopiero kontakt telefoniczny pomógł, musiałem wysyłać wyciągi na email Amazonu. Teraz znów te ociągbięcia z wysyłką, komedia.
@NaebanyMistrzu: Kupuje u nich od 2005 roku i nigdy nie mialem problemow (no moze jeden raz bylo nieporozumienie, ktore szybko udalo sie wyjasnic). IMO nie spotkalem z bardziej prokliencko nastawionym sklepem. Pewnie problemy spowodowane byly przez karte Revolut. Jakbys podpial zwykla wypukla KK, badz konto bankowe do direct debit to raczej bys uniknal tych rozczarowan. Ja polecam bo mimo wszystko wiekszego bezpieczenstwa zakupow chyba nie mialem w zadnym innym sklepie. Oczyiwsice
@szukaj_dodaj_zaloguj ostatnio ich polityka się trochę zmieniła z tego co udało mi się wyczytać, zapewne spowodowane to jest pewnie jakimiś oszustwami czy coś, generalnie karty revoluta itp są pod ostrzałen Amazonu, hiszpański Amazon w ogóle ostatnio Polakom pousuwał konta bez słowa wyjaśnień. Jakbym wiedział to bym skorzystał z karty innej, ale na revolucie miałem najlepsze przewalutowanie na Euro.
@NaebanyMistrzu: Z tego co wiem to Amazon sam z siebie jesli nie ma powodu nie usuwa czy tez zawiesza kont. Jakies walki badz inne przyczyny musi zaistniec. Narodowosc raczej tu nie ma nic do rzeczy. Przynajmniej ja nigdy nie odczulem traktowania jak klient drugiej kategorii. Wrecz przeciwnie. Stad tez moja sympatia do robienia tam zakupow.

Z drugiej strony wiaze sie to z tym, ze jesli nawet ktorys z oddzialow (w tym
@szukaj_dodaj_zaloguj pewnie tak jest jak piszesz, szły jakieś wałki i tyle. No ostanie promocje były dość fajne, głośniki edifera przecenione były ze 130 euro na 78, Xbox x kupiłem za 1170 zł, także dupka mnie trochę piecze że jeszcze nie wysłane ;) no nic czekamy.