Aktywne Wpisy
ignis84 +331
Jest mi bardzo ciężko, moje nogi są w fatalnym stanie. Perspektywa chodzenia, po prostu przestałam ją widzieć. Dwa lata walki z bólem, walki o powrót do normalności.
Byłam już tak blisko, tak mi się wydawało.
Robiłam duże postępy w szpitalu, na rehabilitacji. Zaciskałam zęby, ale bolało coraz bardziej, aż poruszanie się przestało być możliwe.
Nawet w łóżku, nie mogłam usiąść, w sumie nic nie mogłam. Diagnoza była druzgocąca, nowa bardzo rozrośnięta zmiana,
Byłam już tak blisko, tak mi się wydawało.
Robiłam duże postępy w szpitalu, na rehabilitacji. Zaciskałam zęby, ale bolało coraz bardziej, aż poruszanie się przestało być możliwe.
Nawet w łóżku, nie mogłam usiąść, w sumie nic nie mogłam. Diagnoza była druzgocąca, nowa bardzo rozrośnięta zmiana,
Krasparov +38
No fajnie się grudzień zaczął nie powiem że nie #przegryw
byłem kilka razy i powiem że warto - cześć osób ma komercyjne doświadczenie w Ruscie.
dla osób totalnie zielonych to fajna okazja do tego by zacząć - zawsze można na żywo podyskutować z innymi, zapytać się o coś itp.
żałuję, że jutro mnie niestety nie będzie :-
strona z danymi kontaktowymi dla społeczności tej grupy - http://www.rust-wroclaw.pl/
#wroclaw #programowanie #rust
dałem przecież #programowanie (a już za późno by edytować i dodać na samym początku że chodzi o język programowania Rust a nie jakaś gierkę)
#rustlang byłby lepszy. można jakoś do administracji w tej sprawie napisać?
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
mnie najbardziej przekonuje:
- sposób zarządzania pamięcią - podoba mi się że nie ma GC jak w Go, podoba mi się że.to wszystko jest zero-cost abstraction. nie zgadzam się że to samo można uzyskać za pomocą statycznej analizy lodu w C++
- narzędzia (cargo), które jest w dodatku rozszerzalne. podoba mi się sposób pracy z parkietami (całe crates.io)
- sensowne i przyjazne błędy kompilatora (choć na początku była frustracja trochę do
- borrow checker i lifetime'y
- domyslna niemutowalnosc
- generalnie data driven podejscie do architektury kodu
- W KONCU NIEZAWODNIE DZIALAJACA WIELOWATKOWOSC
- kompilator nie pozwoli Ci zrobic bledu, ktory powodowalby memleaki czy nieintencjonalne wypierniczanie calego programu, kazdy blad powinienes obsluzyc
- Rustowe enumy, ktore sa najlepszym designem typow wyliczalnych jaki spotkalem dotad <3
- dzialajacy manager zaleznosci, ktory jest nawet lepszy niz NPM (cos, czego cpp nigdy nie mialo,
wow, no to nieźle to wygląda. przeglądałem Twoje repozytoria i wygląda to naprawdę interesująco
tak z ciekawości - napisanie prostej gry (2d) do uruchomienia w przeglądarce - polecałbyś tutaj Rusta z WASM czy raczej jednak lepiej (wygodniej) zrobić to w JS.
koncept jest bardzo prosty, coś 2 rodzaju logicznej gry a'la "układanka" - więc nie potrzeba nawet specjalnie akceleracji bo w sumie to nie będzie czego tam akcelerować :-)