•  

    Hej mirki i mirabelki!

    Wektory jednostkowe oraz długość wektorów to nie brzmi jak temat o którym by się chciało czytać po pracy/uczelni. Ja wiem, ale spróbujcie! Oto link do mojego kolejnego artykułu na Linkedin o tworzeniu silników do gier.

    Tak jak pisałem tematyka dotyczy długości wektorów oraz wektorów jednostkowych. Staram się wytłumaczyć co to jest i jak tego użyć. Ograniczam taką suchą teorię i raczej staram się na przykładach wszystko pokazać. Przeprowadzam również krok po kroku z czego wynikają wzory, żeby nie uczyć się ich na pamięc, bo to bez sens. Należy zrozumieć, a nie wykuć. Na to właśnie stawiam, także zapraszam do lektury.

    Jeżeli komuś się spodoba to może dać łapkę w górę na Linkedin lub skomentować. Dzięki temu artykuł może dotrzeć do większej liczby osób, a co za tym idzie więcej osób może się czegoś fajnego i przydanego nauczyć. Piszę te artykuły non-profit, więc bez obaw. Nic na tym nie zarabiam i robię to, żeby dzielić się po prostu wiedzą.

    #programowanie #gamedev #gry #directx #grafikakomputerowa #physx #clusek

    źródło: Cover.png