Wpis z mikrobloga

Nadal kontynuuje prace nad swoją karcianką. Od ostatniego posta zmieniło się:

- przejście z ggez/good-web-game na quicksilver
- obsługa zapisu stanu gry na web/desktop
- wczytywanie decku z jsona
- kilka "animacji"
- ekran startowy
- wyświetlanie ostatnio użytej karty
- częściowa zmiana wyglądu gry, nadal nie finalna
- pierwsze dźwięki

Gra online: http://leinnan.ayz.pl/ukw/slavic_castles/index.html
Repo: https://github.com/Leinnan/slavic_castles

Mój tag: #leinnanblends

#programowanie #rustlang #gamedev
źródło: comment_6Gd4xu6VCFiTTRY4RXy8BXAuWx67KwYE.jpg
  • 8
@Leinnan: Ekstra! Zagrałem dwie gry i myślę, że trochę nad balansem rozgrywki trzeba jeszcze popracować, może zmienić żeby w każdej turze trzeba było jedną odrzucić i jedną zagrać? Bo ogólnie w pewnym momencie przychodzi taki etap rozgrywki że jedyny wybór to wybierać najdroższą kartę

Powodzenia!
@Leinnan: Ładnie wygląda, tag dodany do obserwowanych. Trzymam kciuki. Jedyna rzecz która mi przeszkadza to to, że czcionka na kartach z dołu dziwnie się skaluje i staje się nieczytelna, poza tym git.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Leinnan: O boże jakbym czytal swoje mysli :D Moja rozowa ostatnio sie az na mnie zdenerwowala gdy jej powiedzialem ze chce zaczac kolejny projekt xD O inzynierce nawet nie wspominam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Jasak: quicksilver bo chcę pisać to w Ruście, a z Rustowych frameworków najlepiej spełnia moje oczekiwania.

Po co mi kobyła rozmiarów Unity czy jeszcze lepiej Unreala do tego? Nie ujmuję oczywiście tym silnikom, są świetnym wyborem do wielu gier, zwłaszcza jeśli chcesz wydać coś komercyjnie.
Czy quicksilver obsluguje jakoś multi?


@Jasak: Nie i nie jest mi to potrzebne. Chyba, że mówimy o lokalnym multi to wtedy i tak jest po twojej stronie napisanie obsługi tego.