•  

    Problem tagu #wroclaw jest bardzo niska jakosc wrzutek. Przegladam. Ktos proponuje jakies ciekawe miejsce. Zero odzewu. Ktos probuje zainteresowac inne osoby wydarzeniami kulturalnymi. Jeden plusik.

    Mysle, ze niestety mlodzi ludzie na #wykop nie naleza do zbyt bystrych... Daj smieszny obrazek z krasnalem - hahaha, boskie, +792, daj znizke na 3zl na gyros - oj dzieki, ale sie objadlem +277, wykoleil sie tramwaj, +433, bo jakies randomy hehe zarejestrowaly w tych swoich makowkach, ze Wroclaw-tramwaj-kotek to trza plusowac, hehehe

    Przykre to, bo miejscowym nie chce sie tu juz nic wrzucac, tak jak mowilem, tag jest spierdolony i poza glupimy pytaniami, gdzie szybciej sobie mozna wyguglowac, nic tutaj nie ma...

    Zreszta nawet nie mozna o Wroclawiu zwyczajnie pogadac, bo miejscowych tyle, co kot naplakal, reszta nic o miescie nie wie i jeszcze nie kumajac klimatu tego miejsca idzie leb w leb z hejterami z Gazety Robotniczej w narzekaniu...

    Moje wpisy, tak nie pasujace do wykopu robia wam jeszcze metlik w glowie!

    Wstyd mi za was! xD

    #takaprawda #bekazprawakow #oswiadczenie

    •  

      reszta nic o miescie nie wie i jeszcze nie kumajac klimatu tego miejsca idzie leb w leb z hejterami z Gazety Robotniczej w narzekaniu

      @Jud-Suss: akurat klub wiernie szkalujących w większości jest tutejszy xD
      Poza tym szkalowanie chujowego mpk i debilnych pomysłów Budwajzera (patrz odbieranie prezentów przez motorniczych) to nie jest łeb w łeb z hejterami z Robotniczej. Widzimy, że coś jest słabe to szkalujemy - proste. Jak jest normalne, cywilizowane to nie do końca jest się czym chwalić bo osiągnięcie poziomu życia z NRD w roku 1987 to żaden powód do dumy.

    •  

      @krave: Melduje się.

      @Jud-Suss: A mi za Ciebie.

    •  

      @krave: Tak, tak, juz to slyszalem... xD To tak merytoryczne jak czytanie postow prawicowcow zaczynajacych sie od slow "gdyby nie to lewactwo..."

    •  

      @Jud-Suss: co widzisz niemerytorycznego w codziennych informacjach o wykolejeniach bo stan techniczny torów czy tramwajów jest słaby? Albo narzekaniu na korek na Strzegomskiej bo miasto zamiast znaleźć alternatywne ścieżki transportu (choćby dogadać się z PKP i puścić częściej pociągi na ND na czas budowy linii tramwajowej) na hurra zakorkowuje miasto? No i jeszcze jedna kwestia - pamiętam, jak Strzegomska była remontowana to 10 lat temu. Czemu nikt wtedy nie ogarnął za jednym bałaganem tramwaju? I możesz sobie pisać, że nowy prezydent, wymiana ekipy, bla bla bla, ale jak dla mnie to jest przetasowanie na stołkach i nic więcej.

    •  

      @krave: To troll, nie chwytaj zarzutki. Miał tu już jedno konto (@Zyd-Suss chyba) i puszczał teksty w podobnym klimacie.

    •  

      @Doctor_Pleasure: wiem, ale zdarza mu się puścić ciekawy tekst.
      Ten kontent z kamienicami jest fajny.

      +: ghoulas
    •  

      @Jud-Suss: ty merytorycznie też nie potrafisz dyskutować, więc nie zarzucaj tego innym BYSTRZACHO.

    •  

      @krave: Dyskusja na wykopie z poziomu zyczeniowym wiejskiego chlopa, gdzie "panie, skoro byl remont drogi, to trza bylo tory polozyc".
      Ot tak, bez planu, bez pieniedzy na realizacje. Puscic wiecej pociagow PKP na ND, chociaz po torach jezdzi glownie KD i brakuje pociagow, bo PiS zerwal kontrakt na zakup nowych. Zreszta PKP tez brakuje.

      Zreszta jakie pociagi! Tu jest wykop, autem sie jezdzi, bieda siedzi w zbiorkomie xD

      Paaanie, kuuuurla, ja to bym tak zrobi, panie, ale oni tam nie kumaci, panie... A ten Sutryk to juz calkiem, panie!

      Z calym szacunkiem, ale to tylko wykop - miejsce na polewke, pisanie glupot.

      Merytoryczna tresc to wykop 2.0 - skyscrapercity.

      Tak jak mowilem, tresc postow jest strasznie slaba i gdyby nie moja elokwencja, pobudzajaca wasze zwoje mozgowe do jakiejkolwiek aktywnosci skonczyloby sie tylko na

      - kotek - plusik
      - wroclaw kinomural - a co co? Po co to komu?
      - tramwaj - heheheh, ale ubaw jaca plusik

      I tak leci dzien za dniem... xD

    •  

      @Jud-Suss: no to najpierw piszesz, że wykop to miejsce na polewkę i pisanie głupot a jednocześnie ubolewasz nad niskim poziomem. No to sobie idź na SSC i tam prowadź dyskusje na wysokim poziomie żebyśmy mogli nadal w spokoju plusować sobie memy z kotkiem i Jacą.

      +: skarbie
    •  

      @Jud-Suss: Akurat Ty nie powinieneś nikomu zarzucać braku merytorycznych treści ( ͡° ʖ̯ ͡°) Najpierw podszlifuj swój warsztat, potem narzekaj

    •  

      @krave: Nad tym wlasnie boleje! Robicie zla robote tutaj, we WRO, zamiast wzbudzac u nowoprzybylych naturalna ciekawosc miejsca, skazujecie caly tag na wymarcie... Z miejscem w ktorym sie mieszka trzeba sie identyfikowac, poznawac! Oczywistym jest to, ze mnie juz tu niedlugo nie bedzie, ale wezcie odpowiedzialnosc na swoje barki i zrobcie cos dobrego dla tego miasta, wspomozcie nasza wroclawska tozsamosc!

      Kiedy staralem sie tu prowadzic merytoryczna dyskusje, pojawily sie w moja strone wulgaryzmy, stad nie zabieram wiecej zdania w tej kwestii, zwyczajnie szkoda mojego czasu (ktory wole przeznaczyc na SSC, jak sama sugerujesz)

    •  

      @krave: A gdybys sie jeszcze dowiedziala, jakim jestem interesujacym i przystojnym mezczyzna! Ta elokwencja w polaczeniu z naturalnym czarem, poczuciem humoru i kultura osobista buduje taka aure, ze ciesz sie, ze sie nigdy nie spotkamy! (Nie mowie o chwili, gdy bedzie y wspolnie robic zakupy w Auchanie i oczarowana mijajacym mezczyzna, nie omieszkasz sie odwrocic, czy ma dodatkowo ksztaltny tylek!) ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      Ta elokwencja w polaczeniu z naturalnym czarem, poczuciem humoru i kultura osobista buduje taka aure, ze ciesz sie, ze sie nigdy nie spotkamy!

      @Jud-Suss: no chyba powinnam rozpaczać, ale może nie umiem odpowiednio w język polski xD
      Nowoprzybyli są naturalnie ciekawi, zadają pytania i otrzymują odpowiedzi. Mało tego, mamy swój wkład w integrację bo #wroclawskiewykoppiwo tłumnie odwiedzają osoby spoza Wrocławia szukające znajomych.

    •  

      @Jud-Suss panie Jacku, trzeba wymienić Wrockowi żwirek w kuwecie

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Macie jakiś pomysł jak wytłumaczyć przełożonemu że nie mogę pracować?

    Nie mogę się go pozbyć, jak tylko wsiadam to leci do środka przede mną

    #pracbaza #smiesznekotki #

    odpowiedzi (21)

  • avatar

    Dlaczego w tym kraju kazdy jeden musi miec samochod?! Mieszkasz w srodku miasta? bez samochodu ani rusz. 5 osobowa rodzina i 4 samochody na podjezdzie. Wszystko szrot z niemiec, ale majom. Somsiad tez ma wiec nie są gorsi. Biedni mają kombi a bogatsi suvy.

    Jest sobie droga. Codziennie zaje... samochodami. 5 kilometrowy odcinek ktorego przejazd zabiera 40 minut. Niestety przebiega przez las bez chodnika. Oczywiscie nikt nie pojedzie kolejką bo panie drogo. Potem widac jak na samym koncu tej męki, caly sznurek tych samochodow zjezdza w jednym okreslonym kierunku, do ktorego mozna dojechac tą wlasnie kolejką albo komunikacją miejską.
    Nawet moje liberalne podejscie do gospodarki traci zaufanie, bo jak widac fakt stania 40 minut w korku nie odstrasza idiotow od codziennego walenia sie swoim szrotem i tylko karanie podatkami za ściąganie z zagranicy szrotu moze pomoc. Co za bezmysny narod. Sam mam taka w rodzinie. Zarobila 20tys przez rok i pierwsze co to kupic samochod.

    Tak jak bardzo nieszanuję wladz gdanska to musze przyznac ze komunikacja, gdyby nie korki wszedzie o kazdej porze w kazdym miejscu tego, bylaby bardzo dobrze skomunikowane.

    #logikaniebieskichpaskow
    #gdansk
    #trojmiasto
    #samochody
    pokaż całość

    odpowiedzi (220)

  • avatar

    Moja babcia skończyła wczoraj 80 lat. Imprezę Jej zrobiliśmy na czterdzieści osób, tort ciotka sama piekła, przyjechali goście z każdego końca Polski specjalnie dla Niej. Była tak szczęśliwa i wzruszona, że aż miło popatrzeć. Każdemu życzę, żeby jego babcie tak długo żyły, a nawet dłużej! #urodziny #babcia #chwalesie

    odpowiedzi (118)