Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    #kawa #kawatime #rozdajo #swieta

    Dzień dobry Mirabelki i Mirasy!
    Dziś piątek 13-go, ale wcale nie musi być pechowy (chyba, że jesteście templariuszem i żyjecie w 1307 roku).

    Mamy dla Was dziś świąteczne rozdajo. Wśród plusujących wylosujemy jedną osobę, która otrzyma od nas zestaw prezentowy w wersji de luxe (fota poniżej).
    Ponadto do końca roku na wszystkie zamówienia dajemy 10-procentowy kod rabatowy: 2bghek-w

    Zasady:
    1. Plusujecie do niedzieli do północy
    2. W poniedziałek rano wylosujemy zwycięzcę

    btw. mamy nową wersje sklepu (https://kawokado.pl) - prosimy nie zepsuć, prace wciąż trwają.
    btw2. Nasz sklep i Wykop mają jedną wspólną niedziałającą rzecz. Kto pierwszy zgadnie dostanie od nas niespodziankę.
    pokaż całość

    odpowiedzi (20)

  • avatar

    38 lat temu
    To zdjęcie jest bardziej wymowne niż 1000 słów. Mimo że miałem 5 lat to sporo pamiętam.
    #polska #stanwojenny #historia #historiajednejfotografii

    odpowiedzi (33)

  • avatar

    Mirki, co ja wczoraj odjebałem :(
    Mieliśmy wczoraj firmową wigilię, hotel na zadupiu, DJ i dużo wódy, no ogólnie standard. Byli prawie wszyscy, lekko licząc będzie ze 30 osób. Na początku lekka stypa, ale po kilku kieliszkach zaczęło się rozkręcać.

    Właściwa akcja: między 22 a 23 jak wszyscy byli fajnie dziabnięci siedziałem akurat przy stole coś jadłem, podbiegła do mnie koleżanka, szefowa działu, ale nie moja przełożona. Warto dodać, że dziewczyna jest bardzo lubiana w firmie i jest dość młoda, ale tak prywatnie to trochę głupia, taka #p0lka xd no i ma kilkanaście kilogramów za dużo. No i podbiega do mnie z tekstem "depcioo dawaj na parkiet" Nie wiem co mi odjebało, ale średnio miałem ochotę z nią tańczyć i odpowiedziałem "z kurwami nie tańczę"...
    Jak się domyślacie, wyszedł z tego gruby przypał, koleżanka oburzona nazwała mnie tylko kretynem i poszła do innych dziewczyn, ale widziałem po ich minach i spojrzeniach, że mnie nienawidzą. Project Manager jak się dowiedział, to prawie mi zajebal ze złości przed budynkiem. Jak wróciłem, to już dosłownie każdy patrzył na mnie wilkiem, nie wiedziałem jak mam się zachować więc usiadłem sam na końcu stołu i piłem wódkę. Na chwilę przyszedł tylko do mnie szef i powiedział, że w poniedziałek będziemy musieli poważnie porozmawiać. Kurwa, nie wiem dlaczego to powiedziałem, na trzeźwo może nie tyle że ją lubię, ale toleruję i nic do niej nie mam.
    Co ja mam teraz zrobić? Przeprosić ją jakoś w poniedziałek, czy udawać że nic się nie wydarzyło? Mam szukać nowej roboty? Proszę o rozsądne rady xd

    #afera #korposwiat #alkohol #inba #pomocy #niebieskiepaski #przegryw
    pokaż całość

    odpowiedzi (127)