Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mirki jako, że jestem początkujący i zrobiłem dopiero kilka warek z ekstraktów proszę bardziej doświadczonych i pomoc. Czy warto inwestować w ten sprzęt z tego sklepu? Bo wygląda na ciekawą promocję https://www.electronic-star.pl/Gospodarstwo-domowe/Wyposazenie-kuchenne/Kotly-warzelne/F-llhorn-kociol-zacierny-2500W-30l-wyswietlacz-LED-timer-stal-nierdzewna-304.html?gclid=CjwKCAiArJjvBRACEiwA-Wiqq-o-wktXKlr4Kr-FYS_TQa5kZRDtmewJPrRiq4R9R4zsDkOqy7kI9BoC1UYQAvD_BwE #piwowarstwo
  • 17
@Satizo: No, promocja super, taki kosztuje normalnie 147 euro ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie pokazali tych sit do filtracji, czy jest to taki sam system jak w droższych Klarsteinach, czy może jakaś bieda wersja. Ta gałka temperatury też jest daleka od dokładności... No i sami piszą, że nie ma pompy. Czyli jest to po prostu garnek do podgrzewania wody z wyłącznikiem czasowym.
@Satizo ten konkretny model raczej sie nie opłaca. Nie masz nic poza automatycznym grzaniem. Potrzebna byla by Ci jeszcze jakaś pompa. Dodatkowo taki kociołek jak ja posiadam https://www.electronic-star.pl/Gospodarstwo-domowe/Wyposazenie-kuchenne/Kotly-warzelne/Mundschenk-Instalacja-do-warzenia-piwa-chlodnica-zanurzana-2500-W-30-l-stal-szlachetna-304.html?listtype=search&searchparam=Kociołek ma kosz do wysładzania. Tu napisali że ma jakieś wkłady sitowe, ale nawet nie pokasali jak wyglądają na zdjęciu, więc podejrzewam że to jakis shit. No i w normalnym kociołku możesz zaprogramować czas i temp zacierania w kilku krokrach. Tutaj jest jakieś pokrętło. IMO
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Rozumiem. Dzięki za cynk. Nieychcialem się wpakować w jakiś szajs i później pluć sobie w brodę. Trzeba będzie pomyśleć nad czymś sensowniejszym. Znajdzie się coś w kwocie 2 tys czy powinienem myśleć o większej kwocie. Samorobka nie wchodzi w grę bo się do tego kompletnie nie nadaje. Ewentualnie jakiś prostszy model z opcją dołożenia zewnętrznego sterownika