Wpis z mikrobloga

Nożesz kurła ja pierdo... ehs.

Mirki..., [omóżcie... zamówiłem w media expert radio samochodowe. Głównie zależało mi na tym żeby mieć bluetooth i nie wydać za dużo hajsu. Dzisiaj przyszło więc stwierdziłem, że zamontuje. Nie znam się na tym szczególnie, ale przeczytałem instrukcje montażu, zajęło mi to 2h (XD wiem, jestem dzbanem w takich sprawach) na #!$%@? zimnie, ale udało się. Dumny z siebie, odpalam radio i szukam opcji połączenia się przez bluetooth. Nie mogę znaleźć więc szukam w instrukcji - również nie ma. Patrzę na strone producenta radia: model PIONEER MVH-S120UBW. Okazuje się, że bluetootha nie ma.
Sprawdzam dla pewności stronę media expert czy się przypadkiem nie pomyliłem, a na stronie widnieje, że bluetooth jest.
Co ja mogę teraz z tym zrobić? Zaznaczam, że kupowałem przez internet, a radio już zamontowałem...

link do radia na media expert

link do radia na stronie pioneera

i na koniec jeszcze pic, media expert, gdzie kupilem

#radio #samochody #afera #mediaexpert #zakupy #oszukujo
źródło: comment_lkgaRu3xQYWZ3qhgoSOBfDUBdq2ZzxSQ.jpg
  • 16
@Chiellini: Kupowałeś przez internet, ale z odbiorem w sklepie, czy transport do domu? Jeśli transport do chaty to masz te ustawowe 14 dni na odstąpienie od umowy. Wyprostuj tylko kieszeń od radia i oddaj w cholerę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli odbierałeś w sklepie to pewnie bez małej awantury się nie obejdzie, żeby ci oddali kasę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Chiellini: Powiedz, że przysługuje Ci zwrot towaru bez podania przyczyny. I chcesz z niego skorzystać. Gdy zapytają dlaczego to powiedz, że miało mieć bluetooth ale w domu się okazało po zapoznaniu ze specyfikacją na pudełku że nie ma. Radio spakuj tak jak powinno być spakowane i się nie przejmuj że użyte. To Ty jesteś tutaj wyruchany.
Powiedz, że przysługuje Ci zwrot towaru bez podania przyczyny. I chcesz z niego skorzystać.