Aktywne Wpisy
Antidotum119 +88
luty 2022 - najtańsza #dacia sandero 40 900 zł.
marzec 2023 - najtańsza #dacia sandero 62 900zł
nieco ponad rok temu odbierałem swoją dacię sandero w #lpg i prawie w najwyższym wyposażeniu (brak alufelg i nawigacji) za 60 700 zł.
dziś za te pieniądze nie kupiłbym najgorszej wersji, która poza kierownicą i kołami nie oferuje zupełnie nic.
#inflacja #samochody #motoryzacja
marzec 2023 - najtańsza #dacia sandero 62 900zł
nieco ponad rok temu odbierałem swoją dacię sandero w #lpg i prawie w najwyższym wyposażeniu (brak alufelg i nawigacji) za 60 700 zł.
dziś za te pieniądze nie kupiłbym najgorszej wersji, która poza kierownicą i kołami nie oferuje zupełnie nic.
#inflacja #samochody #motoryzacja
xiv7 +1
Dobra, wiem że nigdzie nie znajdę lepszych porad niż na wykopie, nigdy mi nie było potrzebne ale w końcu się zapisałem kilka miesięcy temu, proszę o protipy jak zdać za pierwszym razem
#prawojazdy
#prawojazdy
Komentarz usunięty przez moderatora
@Miracle_Lemming: nie jest tak
taki astral chain na przykład chodzi w 30fps a w trybie handheld w ogóle tego nie czuć
@Miracle_Lemming: tu trochę mijasz się z prawdą ;)
owszem, sa gry, które wyglądają i chodza gorzej (głównie porty duzych gier) ale to jest raczej ułamek wszystkich dostępnych gier
@epi: W jaki niby sposób? 15-20 fps na DS-ie w Raymanie DS jest dalej tak samo albo nawet jeszcze bardziej upierdliwie niż 15-20 fps w raymanie na pc.
To nie kwestia rozdzielczości i wielkości ekranu. Po prostu masz stabilne 30 fps,
@Kryspin013: odpal sobie starego quake'a w 320x240 i 30fps
a potem odpal go sobie w 1024x768 i 30fps
łatwo zauwazysz, że w pierwszym przypadku płynność jest wystarczająca a w drugim już niekoniecznie ;)
kwestia ludzkiej percepcji i tego, że w wyższej rozdzielczosci potrzebujesz miec wiecej klatek posrednich by zachowac dobrą płynność animacji w tej samej jednostce czasu ;)
Twoj przyklad jest troche nietrafiony, bo 15-20 fps to
@epi: Raczej w pierwszym przypadku wszystko i tak wygląda jak kupa, więc na klatkaż przestajesz już zwracac uwage ;)
A na poważnie to 30fps dla większości graczy raczej nie jest problemem - szczególnie tych casualowych, których na Switchu jest
@Tesseract: to juz jest bardzo subiektywna kwestia
młodsi gracze pewnie tak mają
ale starsi, którzy się na tym wychowali (w tym ja), raczej są odporni na niską rozdzielczość ;)
akurat w quake'u i innych starych grach poziomy i modele nie miały zbyt wielu polygonów ani detali, wiec niska rozdzielczość nie przeszkadzała, wręcz ukrywała
@epi: A tak jest niby bo? Według twojej logiki filmy 4K w 24 nie miały by racji bytu a w 240p były by super.
@epi: Japońskie animacje potrafią mieć po 10-15 klatek a wyglądają
@epi: Oglądało się też filmy na VHS i było dobrze. Tylko, że oglądało się je na TV 21", a nie 60".
Kiedys jak weszło DVD, to byłem w szoku jaka to och ach jakość. Teraz w dobie 4K, nawet 720p zaczyna drażnić.
@Kryspin013: jedne i drugie (aczkolwiek filmy bardziej) wykorzystują motion blur podczas ruchu do zamaskowania niskiego framerate'u, zrób sobie pauzę czasem podczas dynamicznej akcji i zobaczysz o co mi chodzi ;)
@epi: Nie zapomniałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@epi: Opinia ale jednak czymś podparta. Oglądasz recenzje porównawcze między innymi platformami. Switch zawsze wypada najgorzej z wiadomego powodu - czerpie wszystkie wady i zalety handheldóœ. Jeżeli jakaś gra działa tak samo na różnych platformach i zapewnia taką samą
@Kryspin013: wszystko co napisałeś to prawda i tego nie neguję
chodzi mi tylko o to, że nadal to nie oznacza, że "wszystko wyglada i działa na nim jeszcze gorzej" jak to napisał op
jesli tylko istnieje 1 gra, która tego warunku nie spełnia, to powyższe zdanie jest nieprawdziwe
ot prosta logika i nie lubię, gdy ludzie robią z niej damę lekkich obyczajów ;)
@epi: To nie jest dyskusja akademicka o działaniu kwantyfikatorów. Weź zluzuj.