•  

Mirki jakie macie doświadczenia z pierwszym obcinaniem kcal przy wejściu na redukcję?
    Ostatecznie lepiej Wam wyszło, gdy cięliście z początku dużo, a potem manipulowaliście resztą czy lepiej gdy od początku szliście w dół powoli?

Dla przykładu:
    a)
    Masa - 3000 kcal
    Utrzymanie - 2600 kcal
    Redukcja - wejście na 2100 kcal

b)
    Redukcja - 2600 i sukcesywnie w dół co jakiś interwał.

Chodzi o same kalorie, cardio nie bierzemy na razie w ogóle pod uwagę.

pokaż spoiler PS Nie jestem zielonką, pytam z ciekawości. Jak przypominam sobie czas z kiedyś (kiedy schudłem najwięcej robiąc najmniej, a raczej sam basen), poszło gładko, a wtedy ciąłem dużo od razu i jechałem na pełnej. Z każdą kolejną kiedy więcej wiedziałem i stosowałem się "złotych rad" było coraz gorzej i redukcja trwała dłużej.

#silownia #ulanekurwy #odchudzanie #dieta #mikrokoksy #redukcja

•  

@chrumekk: z podcastów z różnymi coachami wnioskuję że należy to robić stopniowo,
      rozpisać na kilkanaście tygodni i początkowo zostawić miejsce na to żeby z czasem jeszcze "podkręcić" (zmniejszyć kcal, dodać cardio)
      ale to z myślą o zawodach i żeby dźwigać żelazo prawie do samego końca - w przypadku plażowej redukcji też bym robił tak jak ty

•  

@heniek_8: Jak na moje to miejsce do popisów jeszcze jest. Poczynając od dorzucenia cardio czy jeszcze większe zwiększenie deficytu, aż po manipulację rozkładem makroskładników. U mnie zawsze problem był powyżej pewnej puli jak bodajże właśnie 2200 kcal.

To co zamierzam zmienić w tej redukcji to brak pitolenia się i szybszą reakcję na brak efektów. Polecę z grubej rury tak, żeby ta redukcja nie trwała tyle co inne. Myślę że stosując stopniowanie redukcja trwała zbyt długo przez co ciało adaptowało i "psuło się" szybciej niż nastały zadowalające efekty.

"Kto nie ryzykuje ten kurwa mać" jak to mawiał pączu

•