Wpis z mikrobloga

Post 16. Ford Transit H3L4

Witam w nowym roku mirasy, pewnie będzie jakieś rozdajo z tego tytułu, żeby z miłym akcentem wejść w nowy rok ( ͡° ͜ʖ ͡°) Grudzień był gorszy niż się spodziewałem, przez 3 tygodnie walczyłem w sumie z 2 transakcjami tj. 2 dostawczaki, jeden za 35k netto drugi za 64k, który dzisiaj będę opisywał. Poza tym kilka aut osobowych, które przebiegały w tradycyjny sposób bez przebojów.

Dostałem wiadomość od klienta, z którym podpisywałem parę dni wcześniej umowę na kontener biurowy, że szuka auta dostawczego, największego jaki się da. Klient podesłał mi oferte z Aliora na auto Ford Transit, nowe z salonu, H3L4 blaszak za cenę 92k netto. Patrząc na logo Aliora i ich ofertę – szybki research, przedstawiam ofertę flotową w mLeasing. Klientowi zależało na darmowych zamianach harmonogramu i przedterminowym zamknięciu umowy. Akurat jak zadzwonił klient to byłem w salonie Forda. Zapytałem handlowców czy mają takie auto na stanie – niestety nie było, odesłali mnie na używki. I na używkach stał jeden jedyny. Cena 64900 netto, auto ściągnięte z Niemiec, przebieg 37k km. Szybka negocjacja i zbicie ceny do 64.000, do tego przedłużenie gwarancji do pełnego roku (producencka kończyła się w lipcu, więc przedłużenie do 31.12.2020) oraz serwis. Ogólnie stan auta bardzo dobry, miał 3 wgniecenia wewnątrz na pace, poza tym stan perfect. Ok, klient akceptuje. Co do warunków finansowania:
10% Opłaty wstępnej
60 miesięcy
20% wykup
żadnych opłat dodatkowych poza rejestracją ze względu na umowę flotową.
W związku że klient to spółka zoo i działa poniżej 12 miesięcy to do umowy wymagany był weksel. Procedura trwała 7 dni roboczych, głównie wydłużało się to ze względu na nadanie statusu flotowego oraz kolejkę wniosków (po stronie leasingodawcy 3 dni robocze). Klient zwlekał z podpisaniem 2 dni robocze, a na koniec urząd odkładał rejestrację 3 dni...

Jako że klient z Warszawy, a auto w Gdyni to za zwrotem kosztów podróży zgodziłem się dostarczyć auto do klienta. I tu była frajda, bo 1 raz jechałem takim dostawczakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Auto 130KM, diesel, na autostradzie tempomat 140kmh. Spalanie średnie na całej trasie wyszło 13l/100km. Co do samego auta to wyposażenie petarda, nie wiedziałem że dostawczak może być tak doposażony! Podgrzewane siedzenia, BT, kontrola pasa ruchu, doświetlanie zakrętów, elektrycznie podgrzewana przednia szyba, kamera cofania, czujniki przód tył… Naprawdę, poza tym że wiał taki wiatr że walczyłem aby nie wypaść z drogi, to komfort 1 klasa.

Jeszcze tylko wspomnę o ubezpieczeniu. Najlepsza oferta dealer'a na 4,5% wartości auta. Klient odlicza 100% VAT, więc ubezpieczenie od netto. Oferta rynkowa najtańsza jaka była to 4,9% ale SU 73k netto - na tyle minimalnie auto wyceniło TU.

#motoleasing <-- mój tag, zapraszam do śledzenia.

#przedsiebiorczosc #finanse #leasing #kredyt #motoryzacja

Post 1. Abonament vs. Najem
Post 2. Z życia: Dostawcze w leasingu
Post 3. Finansowanie auta używanego
Post 4. GAP
Post 5. Auto ze Stanów. Maseratti Ghibli
Post 6. GAP od leasingu czy zewnętrzny?
Post 7. Kredyt samochodowy czy leasing.
Post 9. Leasing ze stałą stopą czy ze stopą zmienną?
Post 10. Procedura CashBack
Post 11. Auta poleasingowe
Post 12. Proces Leasingowy + #rozdajo
Post 13. Leasing Konsumencki
Post 14. Dodge RAM
Post 15. Post 15. Emisja spalin + Ford Forcus 120KM.
OptiFinance - Post 16. Ford Transit H3L4

Witam w nowym roku mirasy, pewnie będzie ...

źródło: comment_JlXQon4563UC1JFUFKIFO1G2aohsEgBf.jpg

Pobierz
  • 4
@OrzechowyDzem: Oh man, faktycznie. Zerknąłem i źle podałem a już nie mogę edytować:
cena w umowie błędna 64.900, ale klient będzie miał rekalkulację
OW 10%: 6490
60x 815,56
wykup 30%: 19470

To daje 115,39%. Suma % wysoka bo wpłata stosunkowo mała, oraz wykup 30% i 5 lat. Natomiast po uwzględnienia braku JAKICHKOLWIEK opłat to oferta była najlepsza na rynku. Sama oszczędność względem Alior to 195 netto rocznie za zarządzanie oraz 299