Wpis z mikrobloga

Jako, że 2 lata temu postanowiłem nauczyć się sculptingu, to zacząłem naukę kilka dni temu :D Pierwszy model, który chciałbym zapisać jako pierwszy krok na drodze.

W miarę pojmuję już narzędzia, mam jednak spore problemy z psującą się topologią oraz ograniczeniem ilości poligonów a zachowaniem detali (ten model miał 12 milionów poligonów a obj ważył 120 mb :o).
Co do inspiracji to w sumie zacząłem rzeźbić ludzką czaszkę, ale nie ten skill, aby wyszło to dobrze, więc zacząłem freestyle'ować (przy rzeźbieniu jest to meeega przyjemne).
Dostrzegam ogrom pracy przede mną, ale cieszę się jak dzieciak na myśl o nauce. W 2d się powoli wypalam, zresztą forsa coraz mniej śmierdzi a projekty to klepanie w kółko tego samego.

Link do modelu: https://skfb.ly/6PISO

Gamedevie, nadchodzę xD #pdk
#blender #sculpting #grafika #grafika3d #modelowanie3d #chwalesie #hobby
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@volski_: używaj dyntopo i nie powinieneś mieć problemu z topologia, chyba, że pracujesz na zoomie jak pod mikroskopem

Jak wrzucasz na sketchfaba to decymujesz wcześniej