•  

    #java #android #csharp #programowanie

    #python

    Mam sobie skrypt w pythonie. Czyjś.
    Kopiuję źródło.

    Mogą być tylko 2 wersje. Pod pythona 2 i 3.

    Kompilator krzyczy, że brakuje biblioteki: a,b,c,d
    Instaluję, odpalam, program zapierdala, 5 minut roboty.

    No i teraz mamy #java w #androidstudio i ew. #csharp w #visualstudio

    O żesz kurwa. Masochizm i rak.

    Przycisk z onclickem nie może przekazać akcji, bo w activity_main.xml jest podstawiony jako BUTTON a nie "android.support.v7.app.AppCompatActivity"

    Zaimportować się tego gówna nie da ni chuja, bo 'Unused import statement' tutoriale z dupy, rozwiązywanie problemu nieznanemu w żadnym innym programie.

    Znalezienie jedynego konkretnego rozwiazania na forach sprowadza sie do:
    - konfigurację programu zresetuj
    - w plik chuj-marian.abc dopisz jpg213.seven
    - zainstaluj nowszą wersję
    - ściągnij wtyczkę mikrosyfową

    masochiści

    •  
      MaGajwer via Android

      +2

      źródło: 1578775053377.jpg

    •  

      @zortabla_rt: no to fajen, rób sobie w pythonie i nie taguj #csharp

      +: e5150
    •  

      @zortabla_rt: trochę masz rację, bo właśnie siedzę na androidstudio i coś mnie zaczyna strzelać. Ale to pewnie kwestia ogarnięcia tego wszystkiego (Ja klepię pierwszą apkę na androida).

      W python też nie jest tak kolorowo jak piszesz. Wklepiesz kup install w terminalu i jak instalujesz jakaś małą bibliotekę to jest OK, a jak coś co ma sporo zależności to otrzymujesz cały terminal czerwonych literek.
      Zerknij też na któryś mój post gdzie pytałem w sprawie biblioteki vlc. Taki prosty ten python, a tylko jedna osoba coś podpowiedziała. Ostatecznie otrzymywała jakieś dane, ale apka się wywalała, więc dalej coś z parametrem było nie tak. Ostatecznie inaczej to ogarnąłem.

    •  

      @BoKoR: No to wiesz, masz problem z biblioteką i tyle.
      A tutaj sam nie wiem z czym jest problem.
      Czy z wersją windowsa, czy problem jest we wbudowanym module, czy w konfiguracji jest coś namieszane, czy wersja SDK na pewno wspiera takie rozwiazanie, czy trzeba zrestartować kompa...
      Tu nawet nie chodzi o cierpliwość, to jest chore.

    •  

      Przycisk z onclickem nie może przekazać akcji, bo w activity_main.xml jest podstawiony jako BUTTON a nie "android.support.v7.app.AppCompatActivity"

      Zaimportować się tego gówna nie da ni chuja, bo 'Unused import statement' tutoriale z dupy, rozwiązywanie problemu nieznanemu w żadnym innym programie.

      @zortabla_rt: To nie ma zupełnie sensu co napisałeś ( ͡° ʖ̯ ͡°) Więc w sumie nie jest to dziwne, że nie działa.

    •  

      No to wiesz, masz problem z biblioteką i tyle.

      @zortabla_rt: no generalnie to wtedy ma się problem z całym programem bo nie działa :).
      Chyba w Numpy trzeba było jakieś pliki nagłówkowe instalować aby cośtam się skompilowało i było jako biblioteka.
      Także kolorowo nie ma, ale to co teraz napisałeś:

      Czy z wersją windowsa, czy problem jest we wbudowanym module, czy w konfiguracji jest coś namieszane, czy wersja SDK na pewno wspiera takie rozwiazanie, czy trzeba zrestartować kompa...

      Aż mi się przypomniało jak w jakiejś funkcji pod Azure coś podkusiło mnie zaktualizować jakąś bibliotekę do nowszej wersji. Ładnie się zaktualizowała, wszystko bez problemów się skompilowało. Po wrzuceniu wszystko wsytartowało i jebs, nie wstawia danych do bazy. Już mi sie nie chciało dochodzić co i jak, tylko cofnąłem wersję.

    •  

      @int: Wedle jakiegoś mistrza na stackoverflow, właśnie to ma sens.

      Problem jest taki: Program nie widzi biblioteki
      "import android.support.v7.app.AppCompatActivity;"

      Alternatywy nikt nie proponuje. Rozwiązania nie pomagają.
      Nie mam pytań.

    •  

      @BoKoR: Wieesz, każdy update to sprawa ryzykowna.
      Ale ja nie chcę update, chcę po prostu by podstawowa funkcjonalność zaczęła działać.

    •  

      Problem jest taki: Program nie widzi biblioteki
      "import android.support.v7.app.AppCompatActivity;"


      @zortabla_rt: W projekcie masz taki plik jak build.gradle, tam w sekcji dependencies powinieneś mieć wpisane biblioteki, które android studio ma skompilować razem z projektem. Przykładowy plik: https://pastebin.com/qFvravxT
      Druga sprawa to otwórz SDK managera i tam w zakładce tools ściągasz Android Support Repository lub najlepiej wszystko z tamtej zakładki.
      To powinno pomóc, o ile sama konfiguracja projektu oraz pliki źródłowe nie są całkiem zwalone. Odpowiedzi szukaj w event logu, oraz w tym czy gradle nie wywala błędów przy budowaniu projektu.
      Ogólnie to w przypadku class MainActivity extends AppCompatActivity da się wywalić dziedziczenie po support libraries. Jeśli nie zależy Ci na uruchamianiu aplikacji na starszych wersjach androida. Inna kwestia to fakt, że biblioteki android.support.XX są deprecated od wersji API 28 i powinno się migrować pod Jetpack z AndroidX.

    •  

      @TempArg: Dzięki. Zmigrowałem do androidx, teraz mam już kolejne problemy.
      Między innymi takie, że ten śmietnik zabrał mi całe miejsce na C a miałem 20GB wolnego.

    •  

      @zortabla_rt: Z tego co się orientuję, nie musisz trzymać żadnych danych na dysku systemowym. Trzeba tylko ścieżki poustawiać. https://stackoverflow.com/questions/3109473/moving-default-avd-configuration-folder-android oraz https://developer.android.com/studio/command-line/variables. To co może cię interesować to ANDROID_AVD_HOME, ANDROID_EMULATOR_HOME, ANDROID_SDK_ROOT.