•  

Czołem gitarzyści :)
    Chciałem tu pogadać z nowicjuszami, jak i takimi osobami, które grają rok może dwa.
    Jak wam idzie nauka na tym instrumencie? Czy po roku nadal się denerwujecie nad niektórymi kawalkami, które sprawiają wam trudność?
    Gram od jakichś 8 miesięcy na elektroakustyku. Gitarę z wkurwienia odstawiałem chyba z milion razy by po 5 sekundach znowu ją złapać i walczyć. Dlatego też dzisiaj stworzyłem tego posta, bo mam jakiś dziwny dzień, gdzie nic mi nie wychodzi na gitarze, palce się plącza , dziwna pustka w głowie, nic nie mogę czysto zagrać.
    Już co prawda mogę zagrać kilkadziesiąt piosenek, ale tylko na chwytach, bo palcowanie to tragedia. Chwyty barre i zwykłe mam opanowane, że przechodzę między nimi płynnie na całym gryfie. To jest tak cholernie ciężkie i wymaga chyba kilku lat treningu by fingerstyle grać luźno, a nie z milionem błędów i powtórzeń...
    Nie jestem za bardzo ambitnym i twórczym człowiekiem, ot zwykły doomer. W dodatku jestem samoukiem i z czasem coraz bardziej zauważam, że nie wiem czy to daleko zajdzie bez nauczyciela.
    Ostatnio udało mi się pojąć czym są skale i do czego służą. To już krok milowy.

Jestem już trochę za stary na gitarę, bo mam 30 lat. Najlepsze lata na naukę już dawno za mną, ale cholera no jakoś to idzie mozolnie, ale idzie. Gitara zawsze była jednym z moich marzeń i nie chce się poddawać. Proszę o jakieś słowa otuchy. :)
    Albo chociaż powiedzcie na jakim etapie jesteście np. Po roku, bo może to ja zbyt krytyczny jestem względem siebie, ale naprawdę się przykładam i gram po 2g dziennie. 1h treningu palcy(pajączki, skalę) i godzinka grania piosenek.

Wybaczcie chaos w poście, ale tak jak wspominałem. Jakis dziwny ten dzień.
    #gitara

+: Kubul, s....y +2 innych
    •  

@Neandertalis: Alo jak na 8 miesięcy nauki idzie ci bardzo dobrze z tego co czytam. A wiekiem sie nie przejmuj lepiej mieć 30 lat i grać na gitarze niż mieć 30 lat i nie grać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

•